بینگ جدید حدود یک هفته است که در دسترس بخش کوچکی از عموم مردم است. من چند روزی است که با ویژگی جدید چت مبتنی بر هوش مصنوعی بازی می کنم و بهتر از چیزی که انتظار داشتم کار می کند.

اگر مدتی را صرف آزمایش ChatGPT کرده اید و تحت تأثیر قابلیت های آن قرار گرفته اید، احتمالاً تجربه مشابهی با New Bing خواهید داشت. برخلاف ChatGPT، New Bing به داده‌های خزیدن کنونی از وب دسترسی دارد و Bingbot یک تمایز اصلی است.

در این مقاله، من برخی از افکار اولیه را در مورد New Bing، جزئیاتی در مورد چگونگی دسترسی زودهنگام، سرعت آن در مقایسه با ChatGPT، تجربه دست اول با سرعت نمایه سازی، همراه با توانایی آن در رقابت با Google ارائه خواهم کرد.

چگونه توانستم به New Bing دسترسی اولیه داشته باشم؟

در هفته گذشته، افراد زیادی را دیدم که در تعجب بودند که چگونه می توانند به New Bing دسترسی اولیه داشته باشند. تنها پاسخ ارائه شده توسط مایکروسافت مربوط به دانلود Edge و نصب اپلیکیشن موبایل است.

من هر دوی این کارها را زود انجام دادم به این امید که تفاوتی ایجاد کند، اما به نظر نمی رسید کمکی کند و من در Old Bing گیر کردم. در حالی که اکنون معتقدم این تلاش‌ها به دسترسی کمک کرده است، گمان می‌کنم جنبه‌های دیگری هم وجود داشته باشد که کمک کند.

به ویژه، پاداش های مایکروسافت که با استفاده از افزونه ردیابی می شوند. من متوجه شدم که اساساً همه کاربرانی که قادر به دسترسی زودهنگام بودند در اکثر موارد امتیاز بالایی داشتند (بالای 500 امتیاز). بنابراین من به دنبال تلاش برای افزایش امتیازم رفتم.

این یک سیستم کاملاً خنده دار است و یکی از بسیاری از هک های رشدی است که بینگ با آن شناخته شده است، اما تنها کاری که باید انجام دهید این است که جستجوها و مجموعه روزانه وظایف Microsoft Reward آنها را انجام دهید – که برای ترغیب شما به جستجوی بیشتر در نظر گرفته شده است.

من این کار را برای چند روز ادامه دادم، و زمانی که به امتیاز 600 رسیدم، در نهایت این ایمیل را دریافت کردم: “ما هیجان زده هستیم که به شما امکان دسترسی به پیش نمایش اولیه Bing جدید را می دهیم – کمکی که با هوش مصنوعی شما برای وب طراحی شده است. ” اگر هنوز دسترسی ندارید، این روش را امتحان کنید.

Bing جدید حداقل 2 برابر سریعتر از ChatGPT است

با توجه به ذخیره پاسخ در New Bing، نتایج چت هستند حداقل دو برابر سریعتر به گفته مهندس مایکروسافت دومینیک نگوین، در مقایسه با آنچه ChatGPT قادر به دستیابی به آن است.

این افزایش سرعت نشان دهنده ارتقای قابل توجهی به New Bing در مقایسه با نحوه عملکرد ChatGPT در حال حاضر است که تفاوت قابل توجهی را به عنوان یک کاربر ایجاد می کند.

در حالی که وجود داشته است نگرانی های عمده در مورد دقت New Bing، حداقل دوست دارم که بتوانم منابعی را برای اطلاعات برای اثبات یا رد حقایق جستجو کنم.

از منظر سئو، من نه تنها به سرعت تولید پاسخ (که کمک می کند) علاقه دارم، بلکه به توانایی Bing برای فهرست بندی محتوای جدید در وب و ارائه آن در ویژگی چت خود نیز علاقه مند هستم.

بینگ جدید به سرعت، بسیار سریع، محتوا را نمایه می کند

بخشی از آزمایش من از زمان انتشار نیو بینگ شامل پرسیدن این سوالات از چت مبتنی بر هوش مصنوعی بود: “آیا برودی کلارک بینگ جدید را دوست دارد؟” و «برودی کلارک درباره بینگ جدید چه فکر می‌کند؟».

یکی از جنبه های چشمگیر New Bing توانایی آن در خزیدن محتوای منتشر شده در نمایه های رسانه های اجتماعی است – بُعدی از وب که در طول تاریخ به خوبی در جستجوی خارج از فهرست های جستجوی استاندارد وب ارائه نشده است.

از زمانی که مرحله آزمایش محدود New Bing راه اندازی شد (با دسترسی به نمونه ای از پرس و جوها)، من به طور فعال نظرات خود را در توییتر و لینکدین به اشتراک گذاشته ام.

در کمال تعجب، New Bing از همه این اطلاعات استفاده می کرد تا تفسیر خود را از اینکه آیا عملکرد جدید Chat را دوست دارم یا نه، ارائه دهد.

نتایج اولیه گپ جدید Bing آیا برودی کلارک آن را دوست دارد 800x445
از New Bing AI Chat می‌پرسم که آیا آن را دوست دارم، با نتایج اولیه چشمگیر.

بزرگترین اشکال این پاسخ این بود که من هنوز یک بررسی دقیق از New Bing ارسال نکرده بودم (که به آن اشاره می کند) و سپس به ارائه یک قطعه اطلاعات نامربوط از وب سایت من می پردازد.

بنابراین به عنوان یک آزمایش، من جلو رفتم و نوشتم بررسی New Bing. این بررسی به جزئیات در مورد نحوه مقایسه New Bing با ChatGPT، Old Bing، Current Google و همچنین Bard پرداخت. این یک بررسی متعادل با هر دو مزایا و معایب بود، اما در کل آن را دوست داشتم.

و در عرض یک ساعت پس از انتشار مقاله من، نیو بینگ اکنون آن را در پاسخ خود در نظر گرفته بود. من شوکه شدم. این خیلی سریعتر از آنچه انتظار داشتم اتفاق افتاد و دقیقاً همان چیزی را که انتظار داشتم انجام داد.

به روز شده جدید Bing Ai Chat با پست وبلاگ در پاسخ 800x482
بینگ جدید شامل مقاله ای که در عرض یک ساعت نوشته و منتشر کرده بودم.

بعد از اینکه مقالاتی را در سایت خود منتشر می‌کنم، همیشه به مدت زمانی که گوگل طول می‌کشد تا آنها را ایندکس کند، دقت می‌کنم. طبیعی است که سایت من (و سایر موارد در اندازه آن) در عرض 12 ساعت مقالاتی در گوگل نمایه شوند. و من متوجه شده‌ام که گوگل در سال‌های اخیر نسبت به مدت زمانی که طول می‌کشد برای فهرست‌بندی و رتبه‌بندی محتوا برای سایت‌ها حساس‌تر شده است.

به نظر می‌رسد که بینگ جدید گوگل را برای نمایه‌سازی و نمایش مقاله جدید من چندین ساعت شکست داده است. وجود داشت به روز رسانی تایید شده اخیراً به الگوریتم بینگ (که در ابتدا توسط گلن گیب مورد توجه قرار گرفت)، که می‌توانست به این موضوع کمک کند که چرا Bing محتوا را سریع‌تر از گذشته فهرست‌بندی می‌کند.

جدا از سرعت نمایه سازی مقاله جدید وبلاگ من و گنجاندن آن در نتایج چت در یک ساعت، در اینجا برخی از جنبه های دیگر وجود دارد که باید بر اساس همان سوالات نمونه ارائه شده در بالا به آنها اشاره کنم:

  • نتایج متفاوت: در مراحل اولیه آزمایش من، بینگ چت هر بار که جستجو را کامل می‌کردم، نتایج کمی متفاوت به‌طور مؤثر ایجاد می‌کرد. بنابراین اگر از Chat برای جستجوی جستارهای مبهم استفاده می کنید، احتمالاً شخص دیگری که همان پرس و جو را جستجو می کند، نتیجه متفاوتی دریافت می کند.
  • نظرات رسانه های اجتماعی: این یکی دیگر از جنبه‌های شگفت‌انگیز بینگ چت بود که در حین تکمیل آزمایشم کشف کردم. عملکرد چت این توانایی را دارد که نه تنها محتوای بسیار جدید از رسانه های اجتماعی، بلکه احساسات کلی موجود در نظرات پست های رسانه های اجتماعی را نیز نشان دهد.
  • ارجاع عمیق: در یکی از نمونه‌های بینگ چت که به سوال من پاسخ داد، به مقاله‌ای اشاره کرد که من در آنجا بودم به نقل از Business Insider که روز قبل منتشر شد این مثال دیگری بود که تحت تأثیر قرار گرفتم.

به طور کلی، وضعیت فوق بر اساس آنچه از بینگ چت انتظار داشتم، چشمگیر بود. سرعت نمایه سازی محتوای جدید منتشر شده در وب (و نمایه سازی به طور کلی) باید به عنوان یک تمایز اصلی برای چت بینگ از طریق ChatGPT در نظر گرفته شود، بنابراین خوب است ببینید که آنها به طور موثر از این موضوع استفاده می کنند.

آیا نیو بینگ می تواند گوگل را از سلطنت خلع کند؟

همانطور که در بررسی من از بینگ جدید ذکر شد، و همانطور که بینگ چت در نسل نتایج هوش مصنوعی خود تشخیص داده است، من معتقدم چت هوش مصنوعی به تنهایی برای سقوط گوگل کافی نیست.

به نظر من فهرست های اصلی جستجوی ارگانیک (10 پیوند آبی) هنوز نقش مهمی در موفقیت یک موتور جستجو دارند. و این چت هوش مصنوعی را باید به عنوان یک توسعه دهنده آن در نظر گرفت، نه جایگزینی.

در مورد بینگ، آن‌ها هنوز با توجه به نتایج فهرست جستجوی ارگانیک اصلی خود، مشکلات مهمی دارند. مسائل مربوط به تعداد تبلیغات، متمایز کردن تبلیغات از نتایج ارگانیک و همچنین برجستگی دامنه‌های تطبیق دقیق چند مورد است.

اگر انتشار Bard مشابه بینگ چت باشد، می توانید انتظار داشته باشید که کاربران در اکوسیستم گوگل باقی بمانند. اگر Bard بدتر از بینگ چت باشد، بخش کوچکی (من حدس می‌زنم تا 10٪ از جستجوها) به Bing منتقل می‌شود. و اگر Bing Chat به بهبود خود ادامه دهد و Bing به مشکلات اصلی بپردازد، در این صورت می‌توانیم درگیر تغییراتی باشیم.

اما در حال حاضر، من انتظار ندارم که قدرت گوگل در جستجو به زودی برای اکثریت قریب به اتفاق کاربران تنها با معرفی بینگ چت تغییر کند.

خوراکی های کلیدی

در حالی که بینگ چت فضای زیادی برای بهبود دارد، نسخه اولیه بهتر از آن چیزی بود که انتظار داشتم، و من آنها را به خاطر آن تحسین می کنم. برخی از نکات کلیدی پست من عبارتند از:

  • من توانستم از طریق نصب Edge (در واقع از ویژگی Wallpaper هم برایم مهم نیست) و برنامه، به New Bing دسترسی اولیه پیدا کنم. مشخص نیست که آیا بهبود امتیاز کمک می کند یا خیر، اما ارزش امتحان کردن را دارد.
  • بینگ چت ظاهراً حداقل دو برابر سریعتر از ChatGPT به دلیل ذخیره نتایج است که یک نقطه تفاوت بزرگ برای کاربران است.
  • سرعت نمایه سازی محتوای نیو بینگ و ارائه آن در چت هوش مصنوعی بسیار سریعتر از آن چیزی بود که انتظار داشتم، همین امر در مورد نمایه سازی محتوای رسانه های اجتماعی نیز صدق می کند.
  • بر اساس نحوه ردیابی همه چیز، بعید است که بینگ بتواند سهم قابل توجه و پایداری از بازار را از گوگل بگیرد، اما انتشار Bard باید شفافیت بیشتری را برای این وضعیت فراهم کند.

من همچنان به آزمایش بینگ چت و مستندسازی یافته هایم ادامه خواهم داد. و هنگامی که Bard منتشر شد، مطمئناً افکارم را در مورد نحوه شکل گیری آن با Bing به اشتراک خواهم گذاشت.

عمیق تر حفاری کنید:

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.





محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *