یوسف مهدی، معاون شرکت و دفتر بازاریابی مصرف کننده در مایکروسافت، شب گذشته اعلام کرد که در 48 ساعت، بیش از یک میلیون نفر به لیست انتظار موتور جستجوی جدید Bing مجهز به هوش مصنوعی پیوسته اند.

یک میلیون. بله، یعنی یک میلیون نفر در 48 ساعت ثبت نام کرده اند تا موتور جستجوی جدید مایکروسافت بینگ مبتنی بر هوش مصنوعی را امتحان کنند. یوسف مهدی ارسال شدهما از تعداد افرادی که می‌خواهند بینگ جدید مجهز به هوش مصنوعی را آزمایش کنند، متواضع و پر انرژی هستیم! در 48 ساعت، بیش از 1 میلیون نفر به لیست انتظار برای پیش نمایش ما پیوسته اند. اگر مایل به پیوستن هستید، به http://bing.com/new بروید!

جزئیات بیشتر. روز سه‌شنبه، ما خبر جستجوی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را که در جستجوی بینگ نشان داده شد، پوشش دادیم. ما همچنین توضیح دادیم که تبلیغات در تجربه جدید Bing چگونه خواهد بود، چگونه Bing باید دستورالعمل‌های مدیر وب‌سایت خود را برای پشتیبانی از تجربه چت جدید به‌روزرسانی می‌کرد، و کمی بیشتر به تقویت مرتبط بودن Bing به لطف هوش مصنوعی پرداختیم.

نیکول فارلی همچنین تست درایو خود از هوش مصنوعی بینگ جدید را به ما نشان داد.

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر مایکروسافت بتواند با این بینگ جدید بخشی از سهم بازار را از گوگل خارج کند، ممکن است نحوه گذراندن روزگار بازاریابان و سئوکاران را تغییر دهد. در روزهای قدیم سئو، سئوکاران مجبور بودند برای موتورهای جستجوی Google، Ask، Yahoo، MSN، Alta Vista و چندین موتور جستجوی دیگر بهینه سازی کنند.

در حال حاضر، SEO و PPC ها تقریباً بر جستجوی گوگل و تبلیغات گوگل متمرکز هستند. اما آیا این تجربه جستجوی جدید به مایکروسافت کمک می کند تا سهم خود را به دست آورد؟ اگر چنین است، تمرکز شما به عنوان یک بازاریاب ممکن است نیاز به تغییر داشته باشد.





محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *