WPBeginner Growth Fund invests in HeroThemes


امروز، بسیار هیجان‌زده هستم که اعلام کنم WPBeginner Growth Fund سهام سرمایه‌گذاری در HeroThemes، شرکت مادر پشت زمینه و پلاگین پایگاه دانش محبوب وردپرس به نام Heroic KB و KnowAll Theme را بر عهده گرفته است.

بیش از 26000 صاحب کسب و کار هوشمند از پلاگین ها و تم های HeroThemes برای ایجاد پایگاه دانش گسترده و ارائه بهترین پشتیبانی مشتری در کلاس به مشتریان خود استفاده می کنند.

درباره HeroThemes

HeroThemes یک شرکت وردپرس مستقر در بریتانیا است که توسط کریس هادلی و ریچارد لانگ تأسیس شده است.

آنها در ساخت ابزارهایی تخصص دارند که شما را قادر می سازد خدمات عالی به مشتریان را در وب سایت وردپرس خود ارائه دهید.

با پلاگین ها و تم های HeroThemes، می توانید

  • به راحتی تمام بلیط ها و ایمیل های پشتیبانی خود را مدیریت کنید
  • یک پایگاه دانش کامل به سایت خود اضافه کنید یا در یک پورتال پشتیبانی مشتری اختصاصی ایجاد کنید
  • بهبود زمان پاسخگویی پشتیبانی با پرسش‌های متداول مفید

… همه در وب سایت وردپرس شما.

به طور خلاصه، HeroThemes وب سایت وردپرس شما را به یک پلت فرم پشتیبانی عالی از مشتری تبدیل می کند.

بیایید نگاهی دقیق به محصولات مختلف HeroThemes بیندازیم.

قهرمانانه KB: پلاگین #1 پایگاه دانش وردپرس که به شما کمک می کند یک پورتال پشتیبانی مشتری را به وب سایت تجاری موجود خود اضافه کنید.

kb قهرمانانه

KnowAll: این یک موضوع پایه دانش اختصاصی است که به شما امکان می دهد یک وب سایت پایگاه دانش بسازید و همچنین یکپارچگی عمیق با پلاگین Heroic KB ارائه می دهد.

می دانم

صندوق ورودی قهرمانانه: پلاگین شماره 1 Help Desk و پشتیبانی مشتری با وردپرس که به شما امکان می دهد بلیط های پشتیبانی و ایمیل های مشتری را مستقیماً در سایت وردپرس خود مدیریت کنید.

صندوق پست قهرمانانه

سوالات متداول قهرمانانه: به شما امکان می دهد سوالات متداول را برای بهبود زمان پاسخگویی پشتیبانی و جلوگیری از دریافت ایمیل های تکراری مشتری منتشر کنید.

قضاوت قهرمانانه

داستان پس زمینه

4 سال پیش، پستی را به مناسبت 10 سالگی WPBeginner منتشر کردم. در آن پست، از خوانندگان خود خواستم تا داستان WPBeginner خود را به عنوان یک ویدیو به اشتراک بگذارند و آنچه را که از WPBeginner آموخته‌اند و تأثیر آن بر تجارت خود توضیح دهند.

من تعداد زیادی ویدیوی کاربر دریافت کردم، و یکی از پاسخ های ویدیویی در آنجا از کریس هدلی بود، بنابراین در آن مرحله با او ارتباط برقرار کردم.

کریس از پیروان طولانی مدت WPBeginner بوده است. او در مورد حلقه فوق العاده وردپرس از یکی از مقالات ما در WPBeginner در روزهای اولیه یاد گرفت که نقش مهمی در ایجاد کسب و کار HeroThemes داشت.

چندین سایت پایگاه دانش خودمان نیز توسط پلاگین Heroic KB پشتیبانی می‌شوند و سایر سایت‌های doc ما از بسیاری از قابلیت‌هایی استفاده می‌کنند که در روزهای قبل از این افزونه جدا شده بودیم.

با رفتن به سال 2023، در نهایت تصمیم گرفتیم به نیروها بپیوندیم.

من از طریق صندوق رشد WPBeginner روی HeroThemes سرمایه گذاری کردم و به تیم در مورد چگونگی گسترش تجارت خود مشاوره خواهم داد.

در Awesome Motive، ما سال ها تجربه ساخت افزونه های محبوب وردپرس را داریم که توسط بیش از 25 میلیون وب سایت از جمله OptinMonster، WPForms، MonsterInsights و بسیاری دیگر استفاده می شود.

ناگفته نماند، شرکت‌های سبد سرمایه رشد WPBeginner ما مانند MemberPress، Formidable Forms، Pretty Links، Wholesale Suite، Uncanny Automator و سایرین در طول سال‌ها رشد فوق‌العاده‌ای داشته‌اند.

به اشتراک گذاری دانش ترکیبی خود با HeroThemes به همه ما کمک می کند تا به جامعه بزرگ وردپرس خدمات بهتری ارائه دهیم.

من واقعا هیجان زده هستم که با کریس، ریچارد و کل تیم کار می کنم تا به سرعت بخشیدن به رشد آنها در سال 2023 و بعد از آن کمک کنم. آنها در برنامه Mastermind بعدی ما به من خواهند پیوست.

مثل همیشه، از حمایت مداوم شما از WPBeginner بسیار سپاسگزاریم.

WPBeginner و Awesome Motive بدون شما اینجا نبودند، و من فقط می خواهم بگویم که چقدر از همه شما قدردانی می کنم.

و من مشتاقانه منتظر ادامه خدمت به شما و اکوسیستم بزرگتر وردپرس / وب برای سالهای آینده هستم.

خالصانه،

سید بلخی
بنیانگذار WPBeginner

PS آیا می خواهید ما کسب و کار وردپرس شما را خریداری کنیم یا در آن سرمایه گذاری کنیم؟ درباره صندوق رشد WPBeginner بیشتر بدانید.



سایت محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *