گوگل

ساعت گوگل پیکسل دارید؟ اگر از همه ویژگی‌های زیاد ساعت لذت می‌برید، اما به نظر می‌رسد آلارم‌های هشدار درست کار نمی‌کنند، تنها نیستید. چندین گزارش ادعا می‌کنند که ساعت پیکسل گوگل دیر به کاربران هشدار می‌دهد که اگر می‌خواهید از خواب بیدار شوید و به محل کارتان برسید، مشکل‌ساز است.

در حال حاضر، کاربران هنوز نمی‌توانند آلارم‌های گوشی را با ساعت همگام‌سازی کنند، به این معنی که بسیاری از دارندگان از برنامه ساعت گوگل در خود ساعت استفاده می‌کنند. اگر پیکسل واچ دائماً برای هشدار دادن به پوشندگان دیر نمی‌کرد، خوب بود.

چندین گزارش در سراسر Reddit نشان می دهد که برنامه هشدار Pixel Watch در زمان مناسب خاموش نمی شود. برخی از کاربران ادعا می‌کنند که زنگ ساعت یا لرزش خیلی زود خاموش می‌شود، اما بیشتر آنها از از دست دادن آلارم‌ها برای بیش از ده دقیقه شکایت دارند.

مطابق با 9to5Google، مشکل می تواند ناشی از قرار گرفتن ساعت در حالت خواب یا زمان خواب باشد، زیرا اکثر شکایات می گویند که ساعت در صبح خاموش نمی شود. پیشنهاد ساعت هوشمند گوگل می‌تواند به خواب عمیق در هنگام عدم فعالیت باشد، سپس آنطور که انتظار می‌رفت کار نکند.

اساساً، اگر ساعت به طور فعال مورد استفاده قرار نگیرد، گهگاه برای هشدار دادن دقیق به مالکان با اپلیکیشن هشدار مشکل دارد. کاربران Pixel Watch که زنگ ساعت را در طول روز تنظیم می‌کنند، با مشکلات مشابهی مواجه نمی‌شوند.

ما مطمئن نیستیم که این مشکل از چه زمانی شروع شده است، اما امیدواریم که Google بتواند در یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری آینده، راه حلی برای رفع این مشکل داشته باشد. در حال حاضر، برای اینکه بتوانید به موقع کار کنید، به ساعت پیکسل خود اعتماد نکنید.

از طریق 9to5Google





سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *