برای کسب‌وکارهایی که مکان‌های فیزیکی دارند، ایجاد صفحات فرود برای شهر یا شهر شما راهی عالی برای افزایش دید محلی است.

صفحات فرود محلی به مشتریان بالقوه شما و Google نشان می دهد که مکان های فیزیکی شما کجا هستند، مناطق خاصی که به آنها خدمات می دهید و محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید.

محتوای این صفحات می تواند شامل اطلاعات مرتبط در مورد شهر یا شهر خاصی باشد که هدف آن هستید و کلمات کلیدی تجاری که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید.

صفحات مکان را می توان به عنوان نشانی اینترنتی نمایه کسب و کار گوگل یا تبلیغات PPC، ایمیل و حتی صفحات فرود فهرست آنلاین استفاده کرد.

اگر به درستی انجام شود، صفحات فرود محلی به ایجاد اعتماد و اعتبار برای کسب و کار شما در جوامعی که به آنها خدمت می کنید کمک می کند.

بیایید در مورد برخی از بهترین شیوه ها و نکات برای بهینه سازی صحیح صفحات فرود محلی صحبت کنیم.

1. از محتوای تکراری خودداری کنید

روزهایی که می‌توانید از یک محتوا در چندین صفحه فرود محلی استفاده کنید، گذشته است.

با Google SpamBrain و به روز رسانی محتوای مفید، هر صفحه باید منحصر به فرد و واقعا مفید باشد محتوا. شما نمی توانید نام شهر یا چند عکس را عوض کنید و سپس آن را خوب بنامید.

همانطور که جان مولر از گوگل اشاره کرد، این صفحات فرود محلی با محتوای تکراری را می توان صفحات ورودی در نظر گرفت که برخلاف دستورالعمل های گوگل هستند.

مطالب را تکراری نکنید

به عنوان مثال، H1 مانند “بهترین لوله کش در شیکاگو، IL” مانند یک پرچم قرمز بزرگ برای گوگل خوانده می شود.

این امر به ویژه در صورتی صادق است که صفحات دیگری با همان محتوا با کلمه “شیکاگو” داشته باشید که با شهرهای ایوانستون، ناپرویل، اوک پارک و غیره جایگزین شده است.

یک H1 مفیدتر خواهد بود:

  • “آیا شما صاحب کسب و کار در اوماها هستید؟ سپس به یک حسابدار نیاز دارید که بتوانید به آن اعتماد کنید.

این صفحات فقط برای شما نیستند که سعی کنید در گوگل برای کلمات کلیدی و نام شهر رتبه بالاتری کسب کنید.

اگر برای ایجاد محتوای ارزشمند وقت نمی گذارید، در وهله اول ارزش ایجاد این صفحات را ندارد.

باید بیاوری ارزش به صفحه مکان – چیزی که کاربر نهایی آن را ارزشمند و مفید خواهد یافت. (اگر این کار را انجام دهید، گوگل به شما پاداش خواهد داد.)

برای شروع، اجازه دهید به یک مثال نگاه کنیم. شرکت مراقبت از چمن در زیر یک ماشین حساب مناسب چمن زنی را در صفحه محلی خود مخصوصاً برای منطقه هیوستون، TX قرار داده است.

ماشین حساب چمن زنی

از آنجایی که تخمین ها احتمالاً بسته به شهر و مکان متفاوت است، این مفید است.

آنها همچنین محتوایی را در صفحه قرار دادند که به طور خاص خدمات خود را برای هیوستون و مناطق اطراف آن توضیح می داد و درباره نحوه عملکرد سیستم نقل قول آنها بحث کردند.

محتوایی مانند این برای مردم منطقه هوستون مفید است زیرا آنها نقل قول های دقیق را برای محل خود دریافت می کنند.

2. محتوای خود را اسپم نکنید

پر کردن کلمات کلیدی مدت‌هاست که به هیچ وجه جواب نمی‌دهد، اما همچنان آن را در عمل مشاهده می‌کنید – به خصوص در صفحات محلی با طراحی ضعیف.

در صفحه محلی خود بیش از حد از کلمات کلیدی استفاده نکنید. استفاده از کلمات کلیدی در H1 خود، مانند «بهترین وکیل» یا «منظره‌ساز لس آنجلس»، فریاد هرزنامه می‌دهد.

هنگامی که با محتوای حاوی کلمات کلیدی همراه می شود، دستوری برای به روز رسانی SpamBrain گوگل و محتوای مفید است تا کل سایت شما را به عنوان «غیر مفید» جریمه کند.

شما مجبور نیستید صفحه خود را با کلمات کلیدی پر کنید تا گوگل بداند صفحه شما در مورد چیست. به اندازه کافی هوشمند است که بتوان این موضوع را تنها با چند سرنخ ظریف کشف کرد.

کارهایی که نباید انجام داد 800x467

3. URL ها و تصاویر را بهینه کنید

مطمئن شوید که از بهترین شیوه های سئو برای URL های خود استفاده کنید.

در صورت امکان، URL ها را تا حد امکان کوتاه نگه دارید. اما اگر می توانید محصول یا خدمات را درج کنید و شهر، این کار را انجام دهید

  • http://website.com/lawncare-cedar-rapids 

یک ساختار URL مناسب داشته باشید و از خط فاصله برای جدا کردن کلمات استفاده کنید. بدون کاراکترهای بد بو، زیرخط، خطوط گیج کننده یا علامت سوال.

همچنین مطمئن شوید که تصاویر شما سئو پسند هستند. فقط عکس‌هایی را با نام فایل گیج کننده دوربین یا مجموعه گوشی هوشمند خود آپلود نکنید.

نام هر یک را تغییر دهید تا به طور معنی‌داری آنچه در تصویر است توصیف شود و نام شهر (در صورت لزوم) درج شود. مجدداً از خط فاصله برای جدا کردن کلمات استفاده کنید.

برای مثال، قبل از آپلود تصویری از بازسازی حمام که در اوکلاهما سیتی انجام داده‌اید، می‌توانید نام آن را به «bathroom-remodel-oklahoma-city.png» تغییر دهید.

به یاد داشته باشید که وقتی عکس های خود را در صفحه فرود خود آپلود می کنید، تگ های جایگزین را نیز به آنها اضافه کنید.

از کلمات کلیدی که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید و نام شهر استفاده کنید، اما مطمئن شوید که در واقع تصویر را توصیف می کنید. (در نهایت تمام هدف تگ alt همین است.)


دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


4. اطلاعات مکانی خاص در مورد کسب و کار خود بنویسید

اگر بتوانید جزئیات مربوط به کسب و کارتان را در صفحه محلی خود بنویسید، بهتر است. این طبیعی به نظر می رسد و اطلاعات مفیدی را در اختیار خواننده قرار می دهد، که گوگل آن را مفید تشخیص می دهد.

یکی از راه‌های انجام این کار اضافه کردن تصاویر «قبل» و «بعد» است که برای کلمات کلیدی و نام شهر بهینه شده‌اند.

اسکرین شات زیر از صفحه محلی یک شرکت خدمات ترمیم است که برای Evanston، IL هدف گذاری شده است.

شامل تصاویر قبل و بعد

در حالی که عکس‌های قبل و بعد را درج کردند، اما اشاره نکردند که این عکس‌ها در خانه‌های منطقه مذکور گرفته شده است – فرصتی از دست رفته.

آن‌ها می‌توانستند از H2 با عنوان «پاکسازی قبل و بعد از سیل در اوانستون، IL» در بالای تصاویر استفاده کنند.

راه دیگری برای کار کردن در محتوای خود به طور طبیعی در یک صفحه فرود محلی این است که در مورد تاریخچه انجمن یا اینکه چگونه جامعه به خدمات خاص شما نیاز دارد صحبت کنید.

در مثال زیر، شرکت لوله کشی تاریخچه شهر و چگونگی الحاق شهر را حتی قبل از نیاز به خطوط گاز و فاضلاب در خانه ها به اشتراک می گذارد. به طور استراتژیک یک پیوند متنی لنگر به صفحه خدمات خطوط گاز و فاضلاب آنها ایجاد کرد.

به طور طبیعی در خدمات خود کار کنید

در صنعت املاک و مستغلات، صفحات شهری می توانند مدارس موجود در منطقه، رستوران های محبوب، مراکز خرید و فروشگاه های مواد غذایی و سایر موارد را برجسته کنند. به خریداران بالقوه خانه اجازه دهید بدانند شهرها و شهرهای محلی چه چیزی برای ارائه دارند.

دبیرستان های منطقه

همچنین، می‌توانید از مطالعات موردی یا نمونه‌های کاری برای وارد کردن نام شهرها در صفحات محلی خود استفاده کنید.

این شرکت معماری کارهایی را که در شهرها و شهرهای مختلف انجام داده اند به نمایش می گذارد.

موارد استفاده محلی

چه روش زیبایی برای به نمایش گذاشتن طرح های معماری آنها و درج نام شهرها در صفحات مختلف آنها.

صفحات فرود محلی نباید خسته کننده باشند. هنگام نوشتن محتوای خاص شهر خود از خلاقیت خود استفاده کنید.

نحوه استفاده از کلمات کلیدی مورد نظر و نام شهرها را به طور طبیعی دریابید.

5. عکس های اصلی از محل بگیرید

در شهرها یا شهرهایی که درباره آنها می نویسید گشت و گذار کنید و عکس های خود را بگیرید. این می تواند میدان شهر، پارک ها، اتاق بازرگانی، سرگرمی های محلی، رستوران ها، مدارس باشد.

تصاویر اصلی نشان می‌دهند که شما در مقابل استفاده از برخی عکس‌های استوک، بخشی از جامعه هستید. باز هم، مطمئن شوید و آن عکس ها را برای اهداف جستجو بهینه کنید.

6. خیریه ها و سازمان های محلی مورد حمایت خود را برجسته کنید

همه عاشق مشاغلی هستند که از جوامعی که در آن کار می کنند و زندگی می کنند حمایت می کنند.

اگر از موسسات خیریه یا سازمان‌های محلی در مناطقی که به آنها خدمت می‌کنید حمایت می‌کنید، باید آنها را در صفحات خاص شهر خود ذکر کنید.

به عنوان مثال، تهیه یک پناهگاه حیوانات محلی با 20 کیسه غذای گربه یا سگ در هر ماه هزینه زیادی ندارد (و شما کار بسیار خوبی انجام می دهید).

فقط با پناهگاه تماس بگیرید و به آنها بگویید که چه چیزی را متعهد به اهدای ماهانه خواهید کرد و بپرسید که آیا می توانید لوگو و اطلاعات سازمان آنها را در صفحه محلی خود قرار دهید.

همچنین، از آنها بپرسید که آیا برای آنها مشکلی نیست که لوگوی شرکت شما را روی آنها قرار دهند وب سایت و یک پیوند به صفحه فرود محلی شما به عنوان یک تشکر ساده برای کمک مالی. بسیاری از موسسات خیریه حاضر به انجام این کار هستند.

اهل ورزش و بچه داری هستید؟ حمایت مالی از لباس یک تیم فوتبال جوانان یا بیسبال چطور؟ لوگوی خود را به لباس‌هایشان اضافه کنید و هزینه لباس‌ها را تکمیل کنید.

مجدداً، لوگوی تیم یا اطلاعات مربوط به تیم را در صفحه فرود محلی خود قرار دهید و ببینید آیا سازمان ورزشی شما را به عنوان حامی مالی در سایت خود اضافه می کند یا خیر. وب سایت و پیوند به صفحه شهر محلی خود.

کانون توجه جامعه

نه تنها به بازدیدکنندگان وب سایت نشان می دهید که از شهر حمایت می کنید، بلکه در این فرآیند بک لینک های ارزشمند و باکیفیتی دریافت می کنید.

7. لوگوها و جزئیات مربوط به سازمان های حرفه ای محلی را که به آنها تعلق دارید، درج کنید

آنچه را که در سطح محلی انجام می‌دهید نشان دهید – چه اتاق بازرگانی محلی، چه بخش SCORE شهر یا روزنامه محلی یا وب‌سایت کسب‌وکار اجتماعی.

لوگوی اتاق بازرگانی

هر جا ممکن است، ببینید آیا می توانید یک بک لینک دریافت کنید.

8. آدرس خود را وارد کنید و نقشه های گوگل را جاسازی کنید

اگر موقعیت فیزیکی در شهر دارید، حتما آدرس و شماره تلفن خود را در صفحه فرود قرار دهید.

جاسازی نقشه گوگل نیز مفید است. به این ترتیب مشتریان می توانند به راحتی مسیرهای رانندگی به محل شما را دریافت کنند.

Google Maps را جاسازی کنید

اگر نقشه Google را به درستی جاسازی کنید، نقشه می‌تواند برند شما و نظرات نمایه کسب‌وکار Google شما را نیز در آن نشان دهد.

اگر یک کسب و کار در منطقه خدماتی دارید، می توانید از نقشه گوگل نیز بهره مند شوید. برای جاسازی یک منطقه خدماتی Google Map، کافی است نمایه کسب و کار Google خود را در Google Maps جستجو کنید.

کسب و کار منطقه خدمات

روی «اشتراک گذاری» و سپس «جاسازی نقشه» کلیک کنید. در مرحله بعد، به سادگی کد HTML را کپی کرده و آن را در صفحه وب خود قرار دهید.

منطقه خدمات - GBP

از اتصال محلی خود استفاده کنید

ایجاد صفحات فرود برای شهر یا شهر خود یک راه عالی برای دستیابی به مشتریان محلی است.

یک صفحه فرود محلی خوب شامل محتوای مرتبط در مورد شرکت شما، شهر یا شهری است که به آن خدمات می دهید و نحوه تعامل آنها با یکدیگر.

صفحات فرود محلی با منحصر به فرد و مفید محتوا می تواند شما را به جامعه خود نزدیکتر کند و شما را در الطاف خوب گوگل قرار دهد.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *