به‌روزرسانی هسته گسترده Google March 2023 که در 15 مارس 2023 عرضه شد، اکنون رسماً عرضه شده است. انتشار این به‌روزرسانی 13 روز طول کشید، از 15 مارس 2023 شروع شد و در 28 مارس 2023 به پایان رسید.

اعلامیه. گوگل در 28 مارس این پست را در داشبورد وضعیت که به‌روزرسانی به پایان رسیده است:

به روز رسانی هسته 800x259 انجام شد

به روز رسانی های اصلی بزرگ هستند. به طور کلی. به‌روزرسانی‌های اصلی Google به‌روزرسانی‌های بزرگی هستند و اگر سایتی تحت تأثیر یک به‌روزرسانی اصلی قرار گیرد، می‌تواند منجر به تغییرات بزرگی در رتبه‌بندی جستجوی آن سایت شود. بنابراین این به روز رسانی ها می توانند از نظر ترافیک سایت، تبدیل و درآمد برای مشاغل و سازمان ها قابل توجه باشند.

حالا که آپدیت انجام شد، در روزهای آینده گزارشی از تاثیر این آپدیت ارائه خواهیم داد. ولی صحبت های اولیه صنعت سئو نشان می‌دهد که این به‌روزرسانی حتی در مقایسه با به‌روزرسانی‌های اصلی قبلی، یک به‌روزرسانی نسبتاً تأثیرگذار بود.

اگر ضربه خوردید چه کار کنید. گوگل توصیه هایی در مورد اینکه اگر تحت تاثیر منفی یک به روز رسانی اصلی در گذشته قرار گرفتید، چه مواردی را در نظر بگیرید. اقدامات خاصی برای بازیابی وجود ندارد، و در واقع، تأثیر منفی رتبه‌بندی ممکن است نشان‌دهنده مشکلی در صفحات شما نباشد.

با این حال، گوگل لیستی از سوالات را ارائه کرده است که اگر سایت شما توسط یک به روز رسانی اصلی ضربه خورده است، باید در نظر بگیرید. گوگل گفته است که می‌توانید کمی بهبودی بین به‌روزرسانی‌های اصلی مشاهده کنید، اما بزرگترین تغییری که می‌بینید بعد از یک به‌روزرسانی اصلی دیگر است.

چرا ما اهمیت می دهیم. هر زمان که گوگل الگوریتم های رتبه بندی جستجوی خود را به روز می کند، به این معنی است که سایت شما می تواند در نتایج جستجو بهتر یا بدتر عمل کند. دانستن زمانی که Google این به‌روزرسانی‌ها را انجام می‌دهد، به ما چیزی را می‌دهد تا به آن اشاره کنیم تا بفهمیم آیا چیزی است که شما در وب‌سایت خود تغییر داده‌اید یا چیزی است که Google با الگوریتم رتبه‌بندی خود تغییر داده است. امروز، می‌دانیم که گوگل به‌روزرسانی رتبه‌بندی هسته‌ای در ماه مارس ۲۰۲۳ را تکمیل کرده است، بنابراین اکنون زمان خوبی برای بررسی و مشاهده پیشرفت‌هایی است که ممکن است بخواهید در سایت خود ایجاد کنید.

می‌توانید در تاریخچه به‌روزرسانی‌های الگوریتم Google در سرزمین موتورهای جستجو، پوشش ما را بیشتر بخوانید.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *