گوگل تأیید کرده است که آپدیت هرزنامه پیوند در دسامبر 2022 اکنون به پایان رسیده است. عرضه به‌روزرسانی 29 روز طول کشید، از 14 دسامبر 2022 شروع شد و در 12 ژانویه 2023 به پایان رسید. Google پست کرده است که امروز، 12 ژانویه تکمیل شد.

آپدیت هرزنامه لینک چیست؟ به‌نظر می‌رسد به‌روزرسانی هرزنامه پیوندها، پیوندهایی را که Google هرزنامه و خلاف دستورالعمل‌های Google می‌داند، خنثی می‌کند یا دیگر حساب نمی‌شود. گوگل نوشت این راه‌اندازی «ممکن است با خنثی شدن پیوندهای هرزنامه و از بین رفتن اعتباری که توسط این پیوندهای غیرطبیعی منتقل می‌شود، تغییر کند. این راه‌اندازی همه زبان‌ها را تحت تأثیر قرار خواهد داد.»

اولین باری است که از SpamBrain برای پیوندها استفاده می کنم. این اهرمی است که گوگل آن را SpamBrain می نامد، گوگل در گزارش هرزنامه 2018 گوگل به آن اشاره کرده است، به ویژه بخش گرایش های هرزنامه جایی که گوگل در مورد “سیستم های یادگیری ماشینی” خود برای بهبود تشخیص هرزنامه جستجو صحبت می کند.

گوگل اضافه کرد که SpamBrain نه تنها می‌تواند هرزنامه را مستقیماً شناسایی کند، بلکه می‌تواند هم سایت‌هایی را که لینک‌ها را خریداری می‌کنند و هم سایت‌هایی را که برای ارسال لینک‌های خروجی استفاده می‌شوند، شناسایی کند.

لغو هرزنامه لینک گوگل از کلمه “خنثی کردن” لینک ها استفاده کرد، و در به روز رسانی هرزنامه لینک قبلی، گوگل از کلمه استفاده شده در اینجا “باطل کننده” استفاده کرد که لزوما به معنای “جریم کردن” نیست، بلکه به معنای نادیده گرفتن یا حساب نکردن است. از زمان انتشار پنگوئن 4.0 در سال 2016، تلاش های گوگل در مورد هرزنامه پیوند نادیده گرفته شده و لینک های هرزنامه را شمارش نمی کند.

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر در طول این دوره عرضه در Google شاهد کاهش رتبه‌بندی بودید، ممکن است مربوط به این به‌روزرسانی جدید هرزنامه پیوند باشد. اطمینان حاصل کنید که لینک های شما طبیعی هستند و از دستورالعمل های وب مستر گوگل پیروی کنید. روی بهبود سایت خود کار کنید تا به طور طبیعی در طول زمان لینک های جدید جذب کنید.

همانطور که گوگل با به‌روزرسانی‌های قبلی هرزنامه لینک نوشت، «مالکان سایت باید اطمینان حاصل کنند که بهترین روش‌ها را در پیوندها، چه ورودی و چه خروجی، دنبال می‌کنند. تمرکز بر تولید محتوای با کیفیت بالا و بهبود تجربه کاربری همیشه در مقایسه با دستکاری لینک ها برنده است. با استفاده از پیوندهای برچسب گذاری شده مناسب، آگاهی از سایت خود را ارتقا دهید و با پیوندهای وابسته که به درستی برچسب گذاری شده اند، از آن کسب درآمد کنید.”


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

بری شوارتز

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *