Microsoft Ads به تازگی راه‌حلی را در ابزار Google Import راه‌اندازی کرده است تا تکثیر کمپین‌های Performance Max شما را در پلتفرم‌ها ساده کند.

آنها همچنین یک برنامه آزمایشی برای وارد کردن کمپین‌های حداکثر عملکرد که از Merchant Center استفاده نمی‌کنند، راه‌اندازی کرده‌اند. تجربه جدید این کمپین ها را به عنوان کمپین های جستجو وارد می کند و تبلیغات جستجوی پویا (DSA) ایجاد می کند.

بهترین شیوه ها مایکروسافت بهترین روش‌های زیر را برای وارد کردن کمپین‌های Performance Max با استفاده از Merchant Center بیان می‌کند.

موارد زیر بهترین روش‌ها برای وارد کردن کمپین‌های Performance Max هستند بدون مرکز تجاری.

از ابزار واردات گوگل استفاده کنید. می توانید به ابزار واردات گوگل دسترسی داشته باشید اینجا.

عمیق تر حفاری کنید. اطلاعیه وبلاگ مایکروسافت را بخوانید و به چک لیست راه اندازی اینجا دسترسی پیدا کنید.

چرا ما اهمیت می دهیم. کاربران مایکروسافت اکنون می توانند به راحتی کمپین های PMax خود را با یا بدون حساب Merchant Center از Google وارد کنند. هنگام وارد کردن، مطمئن شوید که بهترین روش‌ها را دنبال می‌کنید تا مطمئن شوید تبلیغات شما تایید نمی‌شوند.

تبلیغ‌کنندگانی که می‌خواهند کمپین‌های خود را قبل از تعطیلات وارد کنند، باید از هم اکنون شروع کنند تا زمان بیشتری برای تطبیق با پلتفرم جدید داشته باشند.


جدید در سرزمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

نیکول فارلی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *