آیا به دنبال ایجاد یک سایت درجه یک سازمانی در وردپرس هستید؟ شما به چیزی بیش از ویژگی های خارج از جعبه نیاز خواهید داشت.

WebDevStudios مفتخر است که شریک آژانس ویژه وردپرس VIP است و بهترین کمک در کلاس توسعه وب را برای مشتریانی مانند NBA و Wall Street Journal ارائه می دهد. ما در طراحی و ساخت سایت متخصص هستیم. در واقع، ما کتاب ها را به معنای واقعی کلمه در وردپرس نوشتیم.

بنابراین بیایید در مورد آنچه که باید قبل از ایجاد تجربه وردپرس سازمانی بدانید صحبت کنیم.

فهرست مطالب

نکات ساخت سایت وردپرس سازمانی

چه به دنبال راه‌اندازی یک سایت جدید در وردپرس VIP یا مهاجرت و طراحی مجدد سایت فعلی هستید، توصیه می‌کنیم برای بهترین نتایج با یک آژانس خبره مانند WebDevStudios همکاری کنید.

با این حال، اگر تصمیم دارید سایت VIP وردپرس خود را با تیم داخلی خود بسازید، این بهترین شیوه ها را دنبال کنید.

1. یک محیط صحنه سازی راه اندازی کنید.

قبل از راه‌اندازی سایت VIP وردپرس خود، باید یک محیط مرحله‌بندی برای آزمایش تغییرات و به‌روزرسانی‌ها بدون تأثیرگذاری روی سایت زنده تنظیم کنید. این به شما این امکان را می دهد که هر مشکلی را قبل از اینکه بر بازدیدکنندگان شما تأثیر بگذارد شناسایی و برطرف کنید.

2. تم تمیز و بهینه سازی شده را سفارشی بسازید.

وردپرس VIP استانداردهای کدنویسی سختگیرانه ای دارد، بنابراین قبل از ایجاد تم سفارشی خود، استانداردها را مرور کنید. تم سفارشی شما باید تمیز و بهینه باشد تا از عملکرد روان مطمئن شود. از آنجایی که بسیاری از ویژگی های ضروری در پلتفرم VIP تعبیه شده است، از استفاده بیش از حد افزونه ها خودداری کنید. افزودن موارد اضافی ممکن است سایت شما را کند کند و آن را در برابر تهدیدات امنیتی آسیب پذیرتر کند.

3. اقدامات امنیتی قوی را اجرا کنید.

وردپرس VIP برای عملکرد و امنیت در مقیاس بالا طراحی شده است و به اقدامات قوی برای محافظت از سایت شما در برابر تلاش های هک و سایر تهدیدات امنیتی نیاز دارد. شما باید احراز هویت دو مرحله ای، رمزگذاری SSL، و اسکن های امنیتی و پشتیبان گیری منظم را پیاده سازی کنید.

4. عملکرد سایت را بهینه کنید.

وردپرس VIP دارای ویژگی‌های بهینه‌سازی داخلی مانند ذخیره‌سازی لبه و سیستم فایل VIP است. علاوه بر ابزارهای داخلی، تیم داخلی شما باید از نزدیک با تیم پشتیبانی فنی وردپرس VIP همکاری کند تا اطمینان حاصل شود که سایت شما استانداردهای توصیه شده را رعایت می کند.

5. بهترین شیوه های سئو را دنبال کنید.

برای اطمینان از اینکه سایت VIP وردپرس شما رتبه خوبی در موتورهای جستجو دارد، بهترین روش ها را برای سئو دنبال کنید. این شامل بهینه سازی محتوای شما برای کلمات کلیدی، استفاده از عناوین و توضیحات متا توصیفی و استفاده از طراحی سازگار با موبایل است.

6. از تجزیه و تحلیل برای ردیابی عملکرد استفاده کنید.

برای ادامه بهینه سازی سایت، عملکرد سایت VIP وردپرس و محتوای منتشر شده خود را پیگیری کنید. افزونه Parse.ly بهترین گزینه تجزیه و تحلیل برای وردپرس است که به شما کمک می کند همه مطالب را در ویرایشگر وردپرس تجزیه و تحلیل و بهینه کنید. Parse.ly مناطقی را برای بهبود شناسایی می کند و به شما کمک می کند تا در مورد محتوای خود تصمیمات مبتنی بر داده بگیرید.

آیا باید یک تم مبتنی بر بلوک بسازید؟

تم های مبتنی بر بلوک یک ویژگی نسبتاً جدید در وردپرس هستند. آنها به گونه ای طراحی شده اند که به کاربران اجازه می دهند با چیدمان بلوک هایی از متن، تصاویر، ویدئوها و سایر عناصر محتوا، محتوای جذاب و جذاب بصری ایجاد کنند.

مزایای تم های مبتنی بر بلوک عبارتند از:

  • انعطاف پذیری: تم های بلوک با ویرایشگر بلاک وردپرس (که قبلا به نام گوتنبرگ شناخته می شد) ساخته می شوند که انعطاف پذیری و کنترل بیشتری بر روی طرح و طراحی وب سایت شما ارائه می دهد.
  • سهولت سفارشی سازی: تم های بلوک به شما این امکان را می دهند که به راحتی طراحی و طرح وب سایت خود را سفارشی کنید، زیرا آنها کاملاً از بلوک ها تشکیل شده اند، بنابراین می توانید بدون تغییر کد یا استفاده از افزونه های اضافی، تغییراتی را ایجاد کنید.
  • ضد آینده: همانطور که وردپرس توسعه می‌یابد و روی ویرایشگر بلاک تمرکز می‌کند، مضامین بلاک احتمالاً به‌روزرسانی‌ها و بهبودهایی را دریافت می‌کنند که با جهت پلتفرم همسو می‌شوند.

به طور کلی، تم‌های مبتنی بر بلوک طیف وسیعی از مزایای را برای کاربران وردپرس ارائه می‌دهند، از جمله انعطاف‌پذیری بیشتر، تجربه کاربری بهبود یافته، توسعه سریع‌تر وب‌سایت، و دسترسی و سازگاری بهتر.»

– آلفردو ناواس، مهندس ارشد Frontend WebDevStudios

هنگام ساخت یک تم مبتنی بر بلوک سفارشی، بهتر است به طراحان وب و توسعه دهندگانی که در پیچیدگی های پیمایش بلوک های سفارشی با تجربه هستند، تکیه کنید.

مزایای وردپرس VIP

WebDevStudios از راهنمایی سرتاسر و پشتیبانی عملی که WordPress VIP برای مهندسین و مشتریان در سطح سازمانی ما ارائه می دهد قدردانی می کند. این سطح از حرفه ای بودن برای راه اندازی سایت موفق بسیار مهم است. در اینجا دلایل دیگری وجود دارد که چرا ما به این پلت فرم میزبانی احترام می گذاریم.

  • مقیاس پذیری: وردپرس VIP به گونه ای طراحی شده است که نیازهای مشتریان ما را با وب سایت های بزرگ برآورده کند. این می تواند میلیون ها بازدید کننده در ماه را مدیریت کند و به راحتی می تواند برای رفع نیازهای خاص کسب و کار خود سفارشی شود.
  • امنیت: وردپرس VIP بر پایه ای امن ساخته شده است و دائما با آخرین وصله های امنیتی به روز می شود. همچنین چندین ویژگی امنیتی را ارائه می دهد که می تواند به محافظت از وب سایت های مشتریان ما در برابر حملات کمک کند، از جمله احراز هویت دو مرحله ای و اسکن بدافزار بلادرنگ.
  • کارایی: وردپرس VIP زمان بارگذاری سریع را برای وب سایت ها ارائه می دهد. از بسیاری از تکنیک‌های بهینه‌سازی عملکرد، مانند حافظه پنهان و CDN استفاده می‌کند، که تضمین می‌کند وب‌سایت کلاینت WebDevStudios همیشه سریع و پاسخگو باشد.
  • پشتیبانی 24/7: وردپرس VIP پشتیبانی 24/7 از جمله پشتیبانی چند سایت را ارائه می دهد که یک امتیاز بزرگ است. بسیاری از مشتریان ما از چند سایت وردپرس استفاده می کنند و ما باید شرکای میزبانی مانند وردپرس VIP داشته باشیم که بتواند نیازهای خاص آنها را برآورده کند. اغلب، کارکنان مهندسی ما می توانند مستقیماً با مهندسان VIP وردپرس در مورد مسائل وب سایت بدون دخالت مشتری تماس بگیرند. این بدان معنی است که مشکلات به سرعت بدون استرس حل می شوند.

به طور کلی، وردپرس VIP یک راه حل گسترده برای مدیریت محتوا، بازاریابی، تجارت الکترونیک، چند سایت و تجزیه و تحلیل ارائه می دهد که به مشتریان اجازه می دهد بر روی عملکردهای اصلی تجاری خود تمرکز کنند.

WebDevStudios به روابط مشتری اهمیت می دهد.

در WebDevStudios، ما به ایجاد روابط با مشتریان خود اعتقاد داریم. آنها به یک شریک قابل اعتماد نیاز دارند که بتوانند به طور مداوم با او همکاری کنند و رشد کنند. ما سپاسگزاریم که آن نهاد برای آنها هستیم.

ما مشارکت خود با وردپرس VIP را اینگونه می بینیم.

از بهار 2021، WebDevStudios شریک آژانس طلایی VIP وردپرس بوده است. شرکت طراحی و توسعه وب سایت ما به دلیل ایجاد وب سایت های شگفت انگیز برای مشتریان چشمگیر، مانند Daily Hodl، Christianity Today، و StoneX شناخته شده است – که همگی وب سایت هایی با میزبانی VIP وردپرس هستند.

علاوه بر این، WebDevStudios در ارائه فرصت‌های سرتاسری از استراتژی و برنامه‌ریزی گرفته تا طراحی و توسعه، و همچنین انتقال کامل داده‌ها، ادغام‌های گسترده API، مقیاس‌پذیری، عملکرد، راهنمایی بلندمدت و توسعه مداوم تخصص دارد. ما به معنای واقعی کلمه کتاب توسعه وردپرس را نوشتیم.

انتخاب شریک میزبانی مناسب برای موفقیت پروژه های مشتری و شهرت ما ضروری است. از آنجایی که وردپرس VIP شامل کارشناسان آگاه در وردپرس سازمانی است، می‌دانیم که می‌توانیم با اطمینان آنها را برای مشتریان خود انتخاب کنیم. این یک تصمیم برد-برد برای همه کسانی است که درگیر هستند، و ما مفتخریم که در فضای وردپرس در کنار وردپرس VIP تکامل پیدا کنیم.

برد ویلیامز، بنیانگذار و مدیر عامل WebDevStudios

برد ویلیامز

براد ویلیامز یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل آژانس طراحی و توسعه وب سایت WebDevStudios است. او همچنین یکی از نویسندگان کتاب هاست وردپرس حرفه ای و توسعه حرفه ای افزونه وردپرس. برد یک کهنه سرباز تفنگداران دریایی ایالات متحده است و بیش از 25 سال است که وب سایت را توسعه می دهد. در 15 سال گذشته، براد به صراحت بر روی فناوری های منبع باز مانند وردپرس تمرکز کرده است.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *