استخدام فریلنسر

مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

این روزها، به جرات می توان گفت که اقتصاد گیگ با سرعت زیادی و با دلایل موجه در حال رشد است.

نه تنها متخصصان امروزی متوجه شده اند که دیگر نیازی به کار برای شخص دیگری برای کسب درآمد خوب (به عنوان کارمند) ندارند، بلکه شرکت ها کاملاً از مزایای کار با فریلنسرهای با استعداد آگاه هستند.

طبق تحقیقات، بیش از 50 درصد نیروی کار آمریکا تا سال 2027 متشکل از کارگران آزاد خواهد بود، بنابراین می توان از آن بهره برد. اما واقعاً انتخاب مناسبی برای آن است شما شرکت – تیمی از مترجمان آزاد یا کارمندان سنتی داخلی؟

بیایید آنچه را که باید بدانید هنگام بررسی شغل آزاد در مقابل داخلی برای تصمیم گیری صحیح و آگاهانه، مرور می کنیم.

هنگام انتخاب بین فریلنسر در مقابل چه مواردی باید در نظر گرفت. کارمند داخلی

در حالی که قطعاً هیچ مشکلی در استخدام کمک تمام وقت در خانه وجود ندارد، برای بازاریابان مدرن مهم است که بدانند این دیگر تنها گزینه آنها نیست.

برخی از با استعدادترین متخصصان خارج از کشور، مشاغل آزاد را به مشاغل سنتی ترجیح می دهند و می توانند به شرکت شما در رسیدن به اهداف خود کمک کنند (حتی در مواقعی بهتر از یک تیم داخلی).

در اینجا چند فاکتور وجود دارد که باید هنگام انتخاب بین فریلنسر و تمام وقت در نظر بگیرید. در خانه برای تیم بازاریابی و خدمات سئو سایت آینده شما.

  • هزینه های استخدام
  • مهارت یا تجربه لازم
  • الزامات مدیریت پروژه
  • محدوده کار مورد نیاز

مزایا و معایب استخدام فریلنسر

خواه در نهایت به استخدام کارگران فردی یا برون سپاری پروژه ها به یک آژانس مدیریت محتوای بزرگتر پایان دهند، کسب و کارهای بیشتر و بیشتری در حال کشف مزایای برون سپاری خدمات طراحی سایت و سئو به فریلنسرها هستند.

در اینجا نگاهی دقیق تر به بزرگ ترین مزایا و معایب برای در نظر گرفتن داریم.

PRO: فریلنسرها مقرون به صرفه تر هستند

اگرچه کسب‌وکارها و شرکت‌ها در هر اندازه ممکن است تصمیم بگیرند وظایف مختلف را به فریلنسرها برون سپاری کنند، این یک رویکرد به ویژه محبوب برای مشاغل کوچک با بودجه محدود است.

استعدادهای فریلنسری فراوان و نسبتاً ارزان است، به ویژه در مقایسه با هزینه های استخدام یک کارمند تمام وقت. و شما با فریلنسرها به صورت پروژه به پروژه کار می کنید، بنابراین فقط برای کمکی که نیاز دارید هزینه پرداخت می کنید.

PRO: فریلنسرها راه های مناسبی برای پر کردن شکاف استعدادها هستند

گاهی اوقات یک پروژه بازاریابی نیاز به تخصص یا تجربه خاص دارد – چیزی ضروری و غیرقابل مذاکره. اما در بسیاری از موارد، حضور یک کارمند تمام وقت برای پوشش شکاف استعدادی که می تواند به راحتی توسط یک فریلنسر برطرف شود، غیرعملی است.

فریلنسرها متنوع، متنوع هستند و در مجموع تقریباً هر توانایی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید دارند، بنابراین می توانید شکاف استعدادها را با کسری از هزینه و دردسر پوشش دهید.

PRO: فریلنسرها پرشور و متخصص هستند

فریلنسرها به ندرت کاری را که انجام می دهند فقط برای دریافت حقوق انجام می دهند. آنها خدماتی را که انجام می دهند ارائه می دهند زیرا در آنها عالی هستند و تجربه زیادی دارند. آنها همچنین معمولاً به کار خود و هر تخصصی که ممکن است داشته باشند بسیار علاقه مند هستند.

به عبارت دیگر، استخدام یک فریلنسر برای یک پروژه احتمالاً به معنای داشتن یک متخصص کارکشته در کار است که احساس می‌کند شخصاً در کاری که انجام می‌دهند سرمایه‌گذاری شده است – رویایی که برای هر شرکت یا تیم بازاریابی به حقیقت پیوست.

CON: ممکن است تاخیرهای ارتباطی وجود داشته باشد

بسیاری از فریلنسرها ساعات عجیبی کار می کنند، زیرا معمولاً برنامه کاری خود را بر اساس بقیه مسئولیت های خود تنظیم می کنند، نه برعکس.

و حتی اگر یک فریلنسر خصوصی باشد میکند طبق یک برنامه کاری استاندارد کار کنید، تفاوت‌های منطقه زمانی همچنان می‌تواند به این معنی باشد که فرد در زمانی که شما نیاز دارید برای چت در زمان واقعی در دسترس نیست.

شکاف های ارتباطی رایج و محتمل است. با این حال، در بیشتر موارد، در طول فرآیند استخدام با پیشرو بودن در مورد هر گونه الزامات مدیریت زمان، به راحتی بر آنها غلبه می شود.

مزایا و معایب استخدام یک تیم داخلی

اگر شرکت شما مانند اکثر شرکت‌ها باشد، احتمال اینکه حداقل چند کارمند تمام وقت در لیست حقوق و دستمزد خود داشته باشید بسیار خوب است. برخی از نقش ها در یک شرکت واقعاً توسط کارمندان سنتی به بهترین شکل انجام می شود.

در اینجا چند مزایا و معایب وجود دارد که باید هنگام فهمیدن اینکه آیا این بهترین مناسب برای یک نقش است، در نظر بگیرید شما هستید به دنبال پر کردن تیم موجود خود هستید.

PRO: شما می توانید رو در رو تعامل کنید

تعامل چهره به چهره در محیط کار قطعاً مزایایی دارد. این می تواند روابط بهتر و نزدیک تر را تقویت کند و در نتیجه پیشرفت را تسهیل کند.

این نوع تعامل حتی ممکن است برای انواع خاصی از پروژه ها بهینه باشد. زمانی توصیه می‌شود که افراد نیاز به تعامل انفرادی داشته باشند یا در فضای فیزیکی مشابهی کار کنند.

PRO: کارمندان داخلی با شرکت شما بیشتر آشنا هستند

برای مشاغل، به ویژه مشاغل بلندمدت، استخدام یک کارمند داخلی اغلب منطقی‌تر است. معمولا زمانی است که فرد نیاز به درک کاری صمیمانه از نحوه عملکرد شرکت شما دارد.

کارکنان داخلی روزانه در محل هستند. آنها مستقیماً با سایر اعضای تیم و احتمالاً مشتریان شرکت تعامل دارند.

به این دلایل، نیازی به توضیح دادن فرد در مورد سیاست‌ها و شیوه‌های شرکت قبل از آماده شدن برای کار روی یک پروژه جدید نیست.

نکته: کارمندان داخلی گران هستند

را هزینه ورود یک کارمند جدید در مقایسه با هزینه استخدام یک فریلنسر در عوض بسیار بالا است. حقوق کارمند شما باید در نظر بگیرید، اما همچنین زمان تعطیلات، هزینه های مالیاتی، پوشش بیمه و موارد دیگر.

حفظ این کارمندان نیز هزینه بر است. یک کارفرما باید آماده سرمایه گذاری در آموزش مداوم افراد، راضی نگه داشتن آنها از شغل خود و غیره باشد.

WITH: کارکنان داخلی نیاز به تعهد دارند

گاهی اوقات این نوع تعهد برای یک تجارت کوچک منطقی نیست. وقتی صحبت از وظایف خاصی می شود که به راحتی می توان آنها را برون سپاری کرد، اغلب باید انتخاب اصلی باشد.

نویسندگان محتوا، طراحان گرافیک، ویراستاران و متخصصان سئو عالی به راحتی از طریق بازارهای آزاد برتر پیدا می شوند. یک مالک یا مدیر کسب و کار می تواند به راحتی در صورت نیاز کمک استخدام کند و فقط برای کارهایی که نیاز دارد بپردازد.

بسته شدن

در نهایت، فریلنسر در مقابل. تصمیم کارمندان داخلی برای هر شرکت، تیم بازاریابی و پروژه متفاوت است. اما در بسیاری از موارد، برون سپاری وظایف به فریلنسرها در اکثریت قریب به اتفاق موارد منطقی تر است.

بیایید با تیم رویایی جدید خود از متخصصان حرفه ای آشنا شوید. به صورت رایگان ثبت نام کنید دو هفته آزمایشی WriterAccess امروز و تفاوت را از نزدیک تجربه کنید!

محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *