7 بهترین دروازه پرداخت برای WooCommerce

همانطور که احتمالا می دانید، ما در اینجا در وبلاگ خود در مورد طراحی سایت با وردپرس بسیار صحبت کرده ایم. امکان افزودن ویژگی‌های جدید با نصب افزونه‌ها، این پلتفرم را برای کسانی که از پلتفرم‌های دیگر محدودتر می‌آیند و برای کسانی که دانش فنی ندارند جذاب‌تر می‌کند.

یکی از شناخته شده ترین افزونه ها برای وردپرس افرونه فروشگاهی ووکامرس یا WooCommerce است، ابزاری رایگان که وردپرس را به یک پلتفرم تجارت الکترونیک تبدیل می کند و ویژگی های رایج فروشگاه های مجازی مانند سبد خرید، صفحات پرداخت و ادغام با روش های پرداخت را به ارمغان می آورد.

با ووکامرس WooCommerce می توانید یک فروشگاه آنلاین کامل ایجاد کنید! شما ابزارهایی برای شروع فروش در اینترنت و کسب درآمد آنلاین خواهید داشت.

اما برای اینکه بتوانید این کار را انجام دهید، باید بهترین درگاه پرداخت را برای تجارت خود انتخاب کنید. در این مقاله به موارد زیر خواهیم پرداخت:

کدام دروازه پرداخت برای ووکامرس بهترین است?

درگاه های پرداخت اینترنتی راه حل هایی هستند که به وجود آمده اند ساده سازی ارتباط فروشگاه مجازی به طور مستقیم با اپراتورها و بانک ها.

به عنوان یک ویژگی، آزادی ادغام در هر فرآیند و ابزار پرداخت وجود دارد تا تاجر بر پرداخت ها و مدیریت ریسک کنترل داشته باشد.

امروزه، بازار طیف وسیعی از ارائه دهندگان درگاه پرداخت را دارد که بسته به تعداد تراکنش‌هایی که فروشگاه آنلاین شما پیش‌بینی می‌کند، می‌توانید آنها را با هزینه خدمات ناچیز یا هزینه‌های ثابت ماهانه با وب‌سایت خود ادغام کنید.

مطمئن شوید که درگاهی را انتخاب می‌کنید که روش‌های پرداخت متنوعی را ارائه می‌کند: Powercash21 ویزا، مسترکارت و سایر روش‌های پرداخت محلی، از جمله WeChat، Qiwi، Sofort و بسیاری دیگر را ارائه می‌دهد و به شما امکان می‌دهد به مشتریان جهانی دسترسی پیدا کنید.

ما در اینجا چند نمونه درگاه پرداخت را ارائه می دهیم که می توانید برای ووکامرس WooCommerce خود استفاده کنید. مزایا و معایب هر کدام در اینجا مورد بحث قرار خواهد گرفت، اما این شما هستید که تصمیم می گیرید کدام یک برای وب سایت شما بهترین است.

آیا می توانید از چندین دروازه پرداخت در ووکامرس استفاده کنید؟

بله، و بیشتر: درگاه های پرداخت چندگانه شانس شما را برای دریافت پول و داشتن یک فروشگاه آنلاین موفق افزایش می دهد. اگر فقط از یک روش پرداخت استفاده کنید، درآمد شما محدود می شود و مشتریان بالقوه ای که مایل به خرید محصولات شما هستند، نمی توانند کاری انجام دهند.

و همانطور که احتمالا می دانید، برخی از مردم هنوز در خرید آنلاین محصولات شک دارند و ممکن است اگر وب سایت شما روش پرداختی را که این افراد به آن عادت کرده اند نپذیرد، حتی اگر روشی که استفاده می کنید قابل اعتماد و کارآمد باشد، مشکوک هستند.

بنابراین، مطمئن شوید که از چندین روش استفاده می کنید زیرا شرکت شما علاوه بر افزایش شانس فروش آسان تر محصولات، حرفه ای تر به نظر می رسد.

ووکامرس چگونه دروازه پرداخت را یکپارچه می کند؟

اول از همه، فروشگاه وب شما به گواهی‌های امنیتی کارآمد نیاز دارد، و بهترین راه برای شروع این فرآیند دریافت گواهینامه SSL است – گواهی‌ای که مسئول گذاشتن قفل در کنار URL فروشگاه در نوار آدرس است. این گواهی تضمین می کند که اطلاعات استفاده شده در سایت خصوصی است، بنابراین هیچ خطری درز وجود ندارد.

اکنون، برای پاسخ به سوال شما، برای یکپارچه سازی درگاه پرداخت، باید با هر شرکت کارتی که می خواهید به عنوان یک گزینه در دسترس قرار دهید، قرارداد مستقیم داشته باشید. با بسته شدن قرارداد، باید درگاه پرداخت را نصب کنید و ابزار را در فروشگاه آنلاین خود داشته باشید.

به طور پیش فرض، درگاه های پرداخت اصلی موجود در ووکامرس هستند پرداخت را چک کنید، پرداخت نقدی هنگام تحویل، و انتقال مستقیم بانکی (BACS).

گزینه های واسطه برای ووکامرس

هنگامی که از یک واسطه در ووکامرس خود استفاده می کنید، مشتری شما در زمان خرید به یک محیط جدید منتقل می شود، جایی که او معامله را نهایی می کند.

ممکن است از خود بپرسید، اما چرا از یک واسطه استفاده می کنم در حالی که من می توانم مستقیماً این کار را انجام دهم؟

اگر واسطه را انتخاب کنید، لازم نیست با بانک ها و شرکت های کارت اعتباری قرارداد ببندید. فرآیند خرید برای شما که صاحب یک فروشگاه مجازی هستید بسیار ساده تر است.

بنابراین، برای روشن کردن این موضوع: اگر انتخاب کنید یک درگاه پرداخت در فروشگاه اینترنتی خود راه اندازی کنید، خریدار شما کل فرآیند خرید را در فروشگاه آنلاین شما انجام می دهد. در صورت انتخاب واسطه، خرید در داخل واسطه مالی انتخابی نهایی خواهد شد.

نمونه ای از الف پرداخت درگاه واسطه معروف پی پال است.

چگونه یک دروازه پرداخت سفارشی در ووکامرس ایجاد کنم؟

شما می توانید یک دروازه پرداخت سفارشی با افزونه ایجاد کنید: درگاه پرداخت سفارشی ووکامرس.

این افزونه به شما می دهد:

  1. دروازه های سفارشی نامحدود
  2. نماد دروازه سفارشی
  3. وضعیت سفارش پس از پرداخت
  4. درخواست API پس از پرداخت
  5. پیام مشتری و بسیاری از ویژگی های دیگر

شما می توانید این افزونه را مستقیماً از صفحه افزونه های وردپرس نصب کنید. این افزونه ساده، موثر و آسان برای راه اندازی و استفاده است.

آیا پرداخت های ووکامرس از پی پال استفاده می کند؟

پی پال یک روش پرداخت ضروری برای هر وب سایت تجارت الکترونیک است. در بیش از 200 کشور جهان پشتیبانی دارد و شانس فروش بیشتر فروشگاه شما به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. بنابراین، بله، اکثر WooCommerce از PayPal استفاده می کنند.

در لیست با بهترین درگاه های پرداخت ووکامرس Woocommerce بیشتر در مورد PayPal صحبت خواهیم کرد. با این حال، اگر می‌خواهید ادامه دهید و راه‌اندازی وب‌سایت خود را با PayPal شروع کنید، باید a حساب تجاری پی پال و خود را پر کنید اطلاعات تجاری. با آن، شما با موفقیت حساب تجاری پی پال خود را ایجاد می کنید. اکنون، فقط باید آن را پیکربندی کنید.

بهترین 7 دروازه پرداخت WooCommerce بررسی شد

شما تا اینجا پیش رفته اید و اهمیت داشتن درگاه پرداخت را در کسب و کار خود درک کرده اید. اکنون زمان آن رسیده است که بدانید بهترین درگاه های پرداخت برای وب سایت شما کدامند.

بهترین درگاه پرداخت برای ووکامرس
  1. پی پال

همانطور که اشاره کردیم، پی پال یک روش پرداخت ضروری و یکی از قدیمی ترین درگاه های پرداخت در جهان است.

راه اندازی یک حساب رایگان است و به راحتی به یک حساب بانکی، کارت اعتباری یا کارت نقدی پیوند داده می شود تا پول به دیگران ارسال شود.

پال به شما یکی از بزرگترین شبکه های پرداخت را ارائه می دهد، مهم نیست کجا هستید یا به چه کسی می فروشید. اگر در یکی از 200 کشوری زندگی می کنید که با پی پال کار می کنند و از یکی از 25 ارز مورد قبول آنها استفاده می کنید یا می خواهید آن را بپذیرید، خوب هستید.

همه چیز عالی نیست، زیرا PayPal هزینه ای معادل:

  • 9٪ + 30 سنت در هر تراکنش برای پرداخت های محلی
  • 9% کارمزد تراکنش برای پرداخت های بین المللی

اما برای وب سایت شما، این یک روش پرداخت ضروری است.

  1. Apple Pay

سرویس پرداخت رسمی اپل است فقط با آیفون (iOS) و سایر دستگاه های این شرکت یکپارچه شده است. برای شروع استفاده از Apple Pay، اپلیکیشن Wallet را در آیفون خود جستجو کرده و آن را باز کنید. این برنامه بومی است و معمولاً روی سیستم iOS از قبل نصب شده است.

این امکان وجود دارد که به مشتریان خود در فروشگاه های آنلاین و فروشگاه های فیزیکی پیشنهاد خرید بدهید. این روش ایمن است زیرا اپل از یک منبع با استفاده از یک شماره خاص برای دستگاه شما استفاده می کند و پلتفرم یک کد تراکنش منحصر به فرد ایجاد می کند.

در ابتدا فقط در ایالات متحده در دسترس بود، اما اکنون این سرویس در بسیاری از کشورها در دسترس است.

اپل 0.15 درصد به ازای هر تراکنش در خریدهای ایالات متحده هزینه می گیرد.

  1. آمازون پرداخت

Amazon Pay سرویسی است که پردازش پرداخت های آنلاین را چه در وب سایت آمازون و چه در شرکای معتبر امکان پذیر می کند.

آمازون پی از پایگاه مشتری که قبلاً در حساب Amazon.com ثبت شده است استفاده می کند تا به کاربران امکان خرید در سایت های خارجی را بدهد.

این بدان معناست که مشتریان آمازون می توانند از طریق این حساب پرداخت از فروشگاه های دیگر خرید کنند.

داده هایی مانند ورود به سیستم، کارت های اعتباری یا کارت های نقدی، آدرس صورتحساب و حمل و نقل قبلاً ثبت شده است. کل فرآیند برای مشتریان و شما آسان تر و ایمن تر می شود.

برای استفاده از Amazon Pay، مصرف کننده باید مشتری آمازون باشد. نگران نباشید، باز کردن یک حساب کاربری در آمازون بسیار آسان است.

هیچ هزینه ای برای مشتریان ندارد. با این حال، برای فروش و دریافت محصولات خود، یک کارمزد تراکنش استاندارد وجود دارد که 2.9٪ + 0.30 دلار برای هر تراکنش داخلی است.

جنبه خوب Amazon Pay این است که داده ها قبلاً در وب سایت آمازون ثبت شده است و از اشتباه سیستم شما هنگام تکمیل خرید جلوگیری می کند.

  1. اسکریل

Skrill یکی از محبوب ترین جایگزین های پی پال است. این پلتفرم به گونه ای طراحی شده است که استفاده از آن آسان باشد، به خصوص برای افرادی که تجربه ای در این زمینه ندارند.

با Skrill، می توانید با استفاده از یک حساب کاربری رایگان از طریق اپلیکیشن موبایل، برای سایر کاربران پول ارسال کنید یا آن را به بیش از 40 ارز تبدیل کنید. این پلتفرم همچنین دارای خدمات مشتریان 24 ساعته است که می تواند از طریق تلفن یا از طریق پرسش و پاسخ آنلاین تعاملی فعال شود.

Skrill هزینه های زیر را در عملیات انتقال بین المللی خود دریافت می کند:

  • 1.9٪ کارمزد تراکنش (محدود به 20 دلار آمریکا)؛
  • نرخ ارز 3.99%؛
  • هزینه برداشت تا 7.5٪ (بر اساس روش پرداخت متفاوت است).

با Skrill، مشتریان شما می توانند به سرعت فقط با یک آدرس ایمیل و یک رمز عبور پرداخت کنند.

  1. راه راه

یکی از رقبای اصلی PayPal، Stripe یک پلتفرم پرداخت ایجاد کرده است که می تواند با راه حل های ساده در هر وب سایتی ادغام شود.

Stripe از طریق APIهایی که با دقت طراحی شده و عملکردهای منحصر به فرد خود را طراحی کرده اند، در هنگام ایجاد یک تجارت الکترونیکی بهترین محصول ممکن را برای شما به ارمغان می آورد. هزاران پلتفرم مانند Shopify و DocuSign در حال حاضر با Stripe برای کارگزاری پرداخت برای مشتریان خود کار می کنند.

Stripe دارای سه نوع محصول است که در اینجا ذکر آنها خالی از لطف نیست:

  • اتصال: یک نرم افزار پرداخت برای پلتفرم ها و بازارها که در آن پرداخت ها را برای تعداد زیادی از افراد مدیریت می کنید
  • پرداخت: چه بخواهید به طور مرتب از مشتریان صورت‌حساب دریافت کنید، چه بخواهید یک بازار ایجاد کنید یا پرداخت‌ها را بپذیرید، می‌توانید روی یک پلتفرم جهانی کاملاً یکپارچه حساب کنید که پرداخت‌های آنلاین و حضوری را می‌پذیرد.
  • صورتحساب: مدیریت صورت‌حساب و اشتراک هوشمند را ارائه می‌دهد که مجموعه‌ای از ابزارها را برای ایجاد و مقیاس‌بندی مدل کسب‌وکار تکراری شما به ارمغان می‌آورد.

وقتی در مورد کارمزد صحبت می کنیم، Stripe هزینه می گیرد 3.99٪ از کل خرید به اضافه 30 سنت.

  1. AliPay

AliPay پر استفاده ترین ارائه دهنده خدمات روش پرداخت در چین است.

درست مانند سایر روش‌های ذکر شده در اینجا، AliPay یک روش ضروری برای تجارت الکترونیک شماست.

این پلتفرمی با میلیون‌ها کاربر (تقریباً 900 میلیون) است، بنابراین می‌توانید تعداد بسیار بالایی از تراکنش‌ها را به صورت ایمن و بدون مشکلات بی‌ثباتی انجام دهید.

علی‌پی با راه‌حل‌های واقعاً نوآورانه پرداخت الکترونیکی کیف پول، جمع‌آوری بی‌وقفه پرداخت و تجربه‌ای راحت برای مشتری فراهم می‌کند. این پلتفرم انواع روش‌های پرداخت دیجیتال مقرون به صرفه را ارائه می‌دهد تا بتوانید پرداخت‌های مشتریان را در سراسر جهان بپذیرید و با انواع مرورگرها در سراسر اینترنت سازگار است.

Alipay در صورت پرداخت قبض کارت اعتباری بالای 2000 یوان (294 دلار) هر ماه از طریق برنامه، هزینه خدمات 0.1٪ را از تاجران دریافت می کند.

  1. Authorize.net

این درگاه پرداخت به خرده فروشان کوچک و متوسط ​​این امکان را می دهد که پرداخت های کارت اعتباری و چک الکترونیکی را از وب سایت ها بپذیرند و به طور خودکار مبالغ دریافتی را به حساب بانکی واریز کنند.

شما می توانید از چندین ویژگی ارائه شده توسط Authorize.Net مانند نمایه های مشتری، رمزگذاری کارت و پردازش eCheck استفاده کنید.

آسان برای استفاده، آرم کارت های اعتباری که می توانید استفاده کنید در صفحه پرداخت نمایش داده می شود.

چیزی که بسیاری از مردم در مورد این درگاه دوست دارند این است که صفحه پرداخت را می توان سفارشی کرد.

می توانید طرحی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد و شروع به سفارشی کردن هر چیزی که می خواهید کنید.

افکار نهایی

ما چند گزینه درگاه پرداخت را برای شما ارائه کردیم. همه آنها آسان برای استفاده و کاملا ایمن و قابل اعتماد هستند. به خاطر داشته باشید که برای محافظت از داده های مشتری خود یک SSL با شرکت میزبان خود خریداری کنید.

به یاد داشته باشید که روش های پرداخت متعدد، همانطور که در این مقاله به آن اشاره کردیم، بسیار مهم هستند. آیا برای انتخاب روش و شروع کسب درآمد از وب سایت خود آماده اید؟

ما دوست داریم بدانیم کدام روش و چرا را انتخاب می کنید! در نظرات به ما اطلاع دهید.

سایت محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *