جیسون مونتویا / How-To Geek

به روز رسانی، 2023/04/27: ما توصیه‌های خود را بررسی کرده‌ایم و بهترین انتخاب راهنما را به‌روزرسانی کرده‌ایم.

حلقه تنها گزینه شما نیست

با افزایش قیمت اشتراک‌های رینگ توسط آمازون، اکنون زمان مناسبی برای شروع جستجوی گزینه‌های جایگزین است. حلقه ممکن است یکی از شناخته شده ترین نام ها در دنیای خانه های هوشمند باشد، اما تنها گزینه شما نیست.

Wyze، Google Nest، Simplicity، Arlo، و غیره در حال ایجاد محصولات هوشمندی هستند که عملکردی مشابه Ring را ارائه می‌دهند—و برخی حتی با قیمت‌های بسیار جذاب‌تری در دسترس هستند.

هنگام شکار جایگزین حلقه باید چند نکته را به خاطر بسپارید. اولین مورد قیمت است. اگر مشکلی ندارید که مبلغ مشابهی را برای جایگزینی هزینه کنید، محصولات Arlo یا Google Nest را بررسی کنید. همچنین باید اشتراک های ماهانه را در نظر بگیرید، زیرا برخی از تولیدکنندگان ویژگی ها را پشت دیوار پرداخت ماهانه قفل می کنند.

سازگاری با راه اندازی خانه هوشمند فعلی شما عامل دیگری است که باید در نظر بگیرید. با این حال، اکثر محصولات هوشمند امروزی نرم‌افزار قوی ارائه می‌دهند که استفاده از آنها را آسان می‌کند، حتی اگر نتوانند با بقیه خانه شما همگام شوند. همه محصولات موجود در این لیست این کار را انجام می دهند!

همچنین، اگر به هاب مرکزی نیاز است توجه داشته باشید. اینها معمولاً به‌عنوان خرید ثانویه ارائه می‌شوند، و در حالی که به هزینه‌های راه‌اندازی اولیه شما می‌افزایند، از عملکردهای اضافی و گزینه‌ای برای گسترش آسان راه‌اندازی بعداً بهره‌مند خواهید شد.

چه به دنبال تعویض زنگ در خود باشید یا یک دوربین امنیتی جدید نصب کنید، در اینجا برخی از جایگزین های حلقه مورد علاقه ما آورده شده است.

افرادی که به Google Nest Doorbell نگاه می کنند
گوگل

طرفداران

  • نصب آسان
  • برای سازگاری جهانی با باتری کار می کند
  • هشدارهای هوشمند تشخیص اینکه چه کسی (یا چه چیزی) در خانه شماست آسان می کند

منفی

  • گران
  • برای ویژگی‌های ممتاز به اشتراک Nest Aware نیاز دارد

اولین چیزی که در مورد Google Nest Doorbell متوجه خواهید شد، طراحی شیک آن است. این گجت که در چهار رنگ مختلف (برفی، کتانی، پیچک و خاکستر) ارائه می‌شود، با خانه شما ترکیب می‌شود و در عین حال شکوفایی آینده‌نگر به آن می‌بخشد.

جدا از ظاهر شیک، Nest Doorbell به اندازه رقبا کاربردی است. پشتیبانی از ویدیوی HD، دید در شب و HDR، بلندگو و میکروفون با کیفیت بالا برای صدای دو طرفه و مجموعه‌ای از چراغ‌ها برای نشان دادن وضعیت آن، اطمینان حاصل می‌کند که Nest Doorbell با تمام ویژگی‌هایی که از یک زنگ ویدیویی می‌خواهید پر شده است.

این نسخه با باتری مورد علاقه ما است (به لطف فرآیند راه اندازی آسان و سازگاری جهانی)، اما اگر کمی نصب اضافی برایتان مهم نباشد، نسخه سیمی نیز پیدا خواهید کرد.

تنها اشکال Nest Doorbell اتکا به اشتراک Nest Aware است. مانند اکثر زنگ‌های ویدیویی، برای باز کردن قفل قوی‌ترین ویژگی‌های ابزار هوشمند خود، باید یک اشتراک ماهانه دریافت کنید. این شامل دسترسی به هشدارهای هوشمند برای اطلاع شما از حضور یک دوست یا غریبه و گزینه مشاهده سابقه ویدیویی از هشدارهای روز است.

بدون اشتراک، قابلیت‌های زیادی وجود دارد، و با راه‌اندازی ساده، طراحی شیک و برنامه همراه قدرتمند، Google Nest Doorbell جایگزینی عالی برای Ring است.

بهترین زنگ ویدیوی بی سیم

دوربین اسپات لایت Arlo Pro 4
آرلو

طرفداران

  • فیلم 2K HDR می گیرد
  • زاویه عکسبرداری گسترده 160 درجه
  • آژیر داخلی

منفی

  • اشتراک مورد نیاز برای ویژگی های برتر

در حالی که بسیاری از مشتریان از دوربین اسپات لایت Arlo Pro 4 در خارج از منزل استفاده می کنند، هیچ چیز مانع از آن نمی شود که طراحی ضدآب آن را بگیرید و از آن در داخل خانه خود استفاده کنید. ردپای کوچک آن باعث می شود که آن را به راحتی در هر جایی از اتاق نشیمن تا سرسرا ورودی خود قرار دهید بدون اینکه مشخص شود، و زاویه عکس خیره کننده 160 درجه به این معنی است که شما یک نمای تقریباً پانوراما از اتفاقات خانه خود خواهید داشت.

زاویه عکسبرداری چشمگیر است و فیلم با کیفیت 2K با پشتیبانی از HDR ضبط می شود و تصویری شفاف را برای شما به ارمغان می آورد. و اگر متوجه چیز عجیبی شدید، می‌توانید یک آژیر را فعال کنید تا به مزاحمان (یا حیوان یا کودک بدجنس) متوجه شوید که در حال تماشای آن هستید.

دوربین اسپات لایت Arlo Pro 4 یک دستگاه درجه یک است و به همراه آن برچسب قیمتی عالی نیز به همراه دارد. شما می توانید با قرار دادن چندین دوربین در بسته بندی اندکی صرفه جویی کنید، اما یک دوربین تنها با قیمت 200 دلار به فروش می رسد. کمی شیب دار است، اما شما بدون شک چیزی را که برای آن هزینه می کنید دریافت می کنید.

بهتر از همه، اگر تصمیم به تغییر سیستم امنیتی خود دارید، می‌توانید Arlo Pro 4 را بدون نگرانی در مورد عملکرد آن بیرون ببرید. این یک دوربین حرفه ای است و هر کسی که به دنبال بهترین است باید آن را جدی بگیرد.

بهترین دوربین امنیتی داخلی

دوربین اسپات لایت Arlo Pro 4

دوربین براق، مینیمالیستی و با دوربین قدرتمند 2K، دوربین اسپات لایت Arlo Pro 4 بدون در نظر گرفتن مکانی که آن را قرار می دهید، یک دوربین امنیتی عالی است.

بهترین دوربین امنیتی در فضای باز: Nest Cam

Google Nest Cam (باتری) در خارج نصب شده است
گوگل

طرفداران

  • وضوح 1080p
  • تا یک ساعت فیلم آفلاین را ذخیره می کند
  • زاویه عکسبرداری 130 درجه

منفی

  • حجیم تر از رقبا

اگر بتوانید به طراحی درشت آن نگاه کنید، Nest Cam چیزهای زیادی برای آن دارد. مهمتر از همه، دوربینی با کیفیت بالا دارد که با پشتیبانی از HDR فیلم‌های 1080p می‌گیرد. شما همچنین از دید در شب بهره مند خواهید شد و به شما امکان می دهد حتی پس از غروب خورشید ببینید در اطراف خانه شما چه اتفاقی می افتد.

یکی از ویژگی‌های Nest Cam که اغلب نادیده گرفته می‌شود – اما نه کمتر مهم – توانایی ضبط یک ساعت فیلم و ذخیره آن در حافظه محلی آن است. این بدان معناست که اگر برق قطع شود یا اتفاق دیگری برای سرویس‌های منطقه شما بیفتد، می‌توانید خیالتان راحت باشد و بدانید که Nest Cam هنوز کار خود را انجام می‌دهد.

کامل کردن بسته شامل صدای دو طرفه، امکان مرور تاریخچه رویداد، اعلان‌ها هنگام فعال شدن دوربین، نصب آسان، و طراحی ضدآب است که حتی در برابر وحشیانه‌ترین طوفان‌ها نیز مقاومت می‌کند.

مانند Arlo Pro 4 Spotlight که در بالا ذکر شد، Google Cam با قیمت بالایی عرضه می شود، اما شما یکی از بهترین محصولات را در این تجارت دریافت می کنید.

بهترین دوربین امنیتی در فضای باز

Google Nest Cam

نه تنها با دوربین 1080p ارائه می‌شود، بلکه Nest Cam نیز تا یک ساعت فیلم را به صورت محلی ذخیره می‌کند، حتی اگر برق شما قطع شود.

صفحه کلید SimpliSafe و هاب روی میز
SimpleSafe

طرفداران

  • راه اندازی ساده
  • شامل دوربین و دکمه وحشت اضطراری
  • سیستم 12 تکه پوشش قوی ارائه می دهد

منفی

  • گران است زمانی که در فروش نیست

تعداد کمی از محصولات تطبیق پذیری و سهولت سیستم امنیتی خانه بی سیم SimpliSafe را ارائه می دهند. این مجموعه 12 تکه شامل یک ایستگاه پایه، یک صفحه کلید، پنج حسگر ورودی، دو سنسور حرکت، یک دکمه پانیک، یک دوربین داخلی و یک جا کلیدی است.

هنگامی که همه چیز را در جایی که می خواهید قرار دهید و آنها را با هم همگام سازی کنید، خانه شما کاملاً محافظت می شود. سنسورهای ورودی را می توان بر روی پنجره ها یا درها قرار داد تا به شما اطلاع دهد که چه زمانی باز می شوند. سنسور حرکت به شما هشدار می دهد که در داخل خانه شما حرکتی وجود داشته باشد. دوربین داخلی بررسی موارد را در زمانی که دور هستید آسان می کند، و هم ایستگاه پایه و هم جا کلیدی، مسلح کردن و خلع سلاح سیستم را آسان می کند.

این واقعاً یک سیستم امنیتی تمام عیار در یک جعبه است و در حالی که قیمت 400 دلاری آن گران است، شما ارزش زیادی برای پول خود دریافت می کنید. شما همچنین راحتی بیشتری از یک راه اندازی ساده و یک برنامه قدرتمند برای کنترل عملکرد خواهید داشت.

بهترین سیستم هشدار هوشمند

نورافکن Arlo Pro 3 روی درخت
آرلو

طرفداران

  • تا 3000 لومن روشنایی تولید می کند
  • فیلم 2K را ضبط می کند
  • زاویه دید عریض و 160 درجه

منفی

  • بسیاری از ویژگی‌ها پشت طرح اشتراک Arlo Secure قفل شده‌اند

زمانی که در فروش نیست کمی گران است، اما دوربین Arlo Pro 3 Floodlight ارزش هر پنی را دارد. نورافکن Pro 3 با داشتن طراحی شیک و مهارت های نورپردازی چشمگیر، نورپردازی حیاط خانه را آسان می کند و مزاحمان را دور نگه می دارد.

برخلاف برخی از نورافکن ها، نورافکن Arlo Pro 3 کاملاً بی سیم است. این بدان معنی است که شما مجبور نخواهید بود در سیم کشی مجدد خانه خود دخالت کنید یا با یک متخصص برای مراقبت از نصب تماس بگیرید. در عوض، باید برنامه همراه را روی تلفن خود دانلود کنید، پایه نورافکن را در کنار خانه خود (یا هر جایی که می خواهید نصب کنید) نصب کنید، سپس آن را با گوشی هوشمند خود همگام کنید.

پس از نصب، از زاویه دید گسترده 160 درجه، فیلمبرداری 2K با HDR، و یک سیستم هشدار سریع که به شما امکان می دهد هر زمان که حرکتی در ملک شما تشخیص داده می شود، از آن مطلع شوید. نورافکن می تواند به تنهایی تا 2000 لومن تولید کند یا می توانید با اتصال کابل شارژ مغناطیسی در فضای باز، آن را تا 3000 لومن افزایش دهید.

بزرگترین نقطه ضعف نورافکن Arlo همان چیزی است که برای اکثر دوربین های خانگی هوشمند وجود دارد—بسیاری از بهترین ویژگی های آن در پشت دیوار قفل شده اند. برای دسترسی به مناطق فعالیت هوشمند، شناسایی افراد و حیوانات، فضای ذخیره‌سازی ابری، اعلان‌های هوشمند و موارد دیگر، باید برای یک طرح Arlo Secure آماده شوید. اینها از 5 دلار در ماه شروع می شوند، اگرچه یک دوره آزمایشی رایگان همراه با خرید شما گنجانده شده است. فراتر از این هشدار، نورافکن Arlo Pro 3 باید یک مکمل عالی برای هر خانه هوشمندی باشد.

بهترین نورافکن هوشمند

دوربین Floodlight Arlo Pro 3

در حالی که چندین ویژگی در پشت اشتراک ماهانه قفل شده است، نورافکن Arlo Pro 3 کار بسیار خوبی برای روشن کردن محیط اطراف خود بدون فرآیند نصب طولانی انجام می دهد.

چراغ‌های مسیر اقتصادی رنگ فیلیپس در مسیر
فیلیپس

طرفداران

  • از بین 16 میلیون رنگ انتخاب کنید
  • سازگار با الکسا، هوم کیت و دستیار گوگل
  • برنامه کاربردی آسان و قدرتمند برای گوشی های هوشمند
  • سبک کلاسیک و محتاطانه

منفی

  • نسبتا گران است
  • هیچ گزینه خورشیدی در دسترس نیست

چراغ‌های مسیر اقتصادی رنگ فیلیپس راهی آسان و قابل اعتماد برای افزودن امنیت و سبک به فضاهای بیرونی شما هستند. با 16 میلیون رنگ برای انتخاب و انواع گزینه های کنترلی، این چراغ های شیک و خوش ساخت جایگزین بسیار خوبی برای Ring Pathlight هستند.

پس از راه اندازی از طریق Hue Bridge مورد نیاز، همه چیز را می توان از طریق برنامه Philips Hue، Alexa، Apple Homekit یا Google Assistant مدیریت کرد. می‌توانید تایمرها، چندین ناحیه روشنایی را تنظیم کنید و حتی با استفاده از تشخیص نزدیکی در برنامه Hue، چراغ‌ها به‌طور خودکار هنگام رسیدن به خانه روشن شوند.

شما مانند چراغ‌های راه راه حلقه، گزینه خورشیدی را ندارید، اما اتصال آنها به منبع برق خارجی آسان و ایمن است و حداقل سطح نور ثابت را بدون توجه به فصل تضمین می‌کند. هر کیت نور شامل کابل‌هایی است که برای اتصال به کابل بعدی نیاز دارید، بنابراین گسترش نورپردازی مسیر شما نیز ساده است.

سبک‌های پایه‌های معاصر بیشتری در محدوده نورپردازی فضای باز فیلیپس وجود دارد، اما اگر می‌خواهید ظاهری مدرن‌تر داشته باشید و در عین حال چند دلار نیز صرفه‌جویی کنید، این چراغ‌های مسیر هوشمند Atomi نیز ارزش بررسی دارند.

بهترین چراغ راه هوشمند

چراغ مسیر هوشمند Philips Hue Econic

Philips Hue Econic یک گزینه قابل اعتماد و شیک برای افزودن نور به فضاهای بیرونی شما، جایگزین مناسبی برای Ring Pathlight است، البته اگر کمی گران باشد.





سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *