هانا استرایکر / How-To Geek

آماده ذخیره؟ Prime Day آغاز شده است، و ما برخی از بهترین معاملات را انتخاب کرده‌ایم تا مجبور نباشید هزاران کالای موجود در فروش را بررسی کنید.

به روز رسانی، 07/11/23: روز به پایان می رسد، اما معاملات نه! تخفیف های بسیار زیادی برای استفاده از آنها وجود دارد و فردا در دسترس خواهد بود.

Amazon Prime Day 2023 زنده است! روز پرایم که در 11 و 12 جولای برگزار می‌شود، با هدف ارائه برخی از بهترین فروش‌ها، معاملات لایتنینگ و موارد دیگر در سال به مشتریان ارائه می‌شود. اما، این موارد زیادی است که باید بررسی کرد، و بسیاری زمان کافی برای جست‌وجو در صفحه فروش انبوه برای یافتن محصولاتی که می‌خواهند پول نقدی را که به سختی به دست آورده‌اند خرج کنند را ندارند.

اینجاست که وارد می‌شویم. گردآوری معاملات انتخاب‌شده ما در روز نخست برخی از بهترین معاملات موجود را انتخاب می‌کند، بنابراین نیازی نیست خودتان همه آن‌ها را بررسی کنید. با این حال، این همه چیز نیست – همچنین می توانید برای معاملات بیشتر در طول سال در خبرنامه How-To Geek Deals مشترک شوید!

فقط به یاد داشته باشید، برای استفاده از برخی از این معاملات، به Amazon Prime نیاز دارید. اگر به اشتراک نیاز دارید، ما راه هایی برای گرفتن Prime ارزان داریم.

توجه داشته باشید: در حالی که ما این فهرست را در طول Prime Day بررسی و به‌روزرسانی خواهیم کرد، برخی از معاملات ممکن است در فاصله زمانی بین به‌روزرسانی‌ها فروخته شوند یا منقضی شوند. ما آن معاملات منقضی شده را همانطور که می بینیم حذف می کنیم و موارد جدید را اضافه می کنیم، بنابراین در طول رویداد برای به روزترین فروش ها بررسی کنید!

بهترین معاملات محصولات آمازون

Amazon Fire Max 11 در قاب کیبورد با قلم
هانا استرایکر / How-To Geek

اگر چیزی وجود داشته باشد که می دانید برای روز پرایم تخفیف عالی دارد، آن بسیاری از محصولات آمازون خواهد بود. از Echo Dots گرفته تا Kindles و موارد دیگر، احتمال زیادی وجود دارد که یک کالای آمازون که به آن توجه کرده‌اید، به فروش برسد.

Kindle Scribe (16 گیگابایت)

Kindle Scribe کاملاً جدید برای روز پرایم به فروش می رسد! شما می توانید 85 دلار در این کتاب الکترونیکی صرفه جویی کنید که می توانید از آن برای نوشتن، طراحی و موارد دیگر نیز استفاده کنید.

بهترین معاملات تلویزیونی و پخش جریانی

برنامه تناسب اندام در تلویزیون ال جی
جاش هندریکسون / How-To Geek

برای Prime Day، می‌دانید که محصولات آمازون به فروش می‌رسند، اما همچنین می‌توانید انتظار داشته باشید که معاملات فوق‌العاده‌ای روی تلویزیون‌ها و سایر دستگاه‌های پخش وجود داشته باشد. اگر می خواهید از عجله جمعه سیاه برای یک تلویزیون جدید با تخفیف جلوگیری کنید، این یکی از بهترین شانس های شماست.

در حالی که فقط دعوتنامه است، Amazon Fire TV 43 اینچی Omni Series 4K فقط 99.99 دلار برای Prime Day قیمت دارد — 75٪ تخفیف از قیمت کامل! اگر علاقه مند هستید، برای دعوت نامه ثبت نام کنید، ممکن است خوش شانس باشید.

بهترین معاملات صوتی

اسپیکر Tribit Stormbox Pro که در بیرون با دسته بالا نشسته است
اندرو هاینزمن / How-To Geek

اگر صدای خوب می‌خواهید، معمولاً باید یک پنی برای آن بپردازید. با این حال، وقتی نوبت به Prime Day می‌رسد، می‌توانید در برخی از بهترین بلندگوها، هدفون‌ها، سیستم‌های سینمای خانگی و بسیاری موارد دیگر صرفه‌جویی زیادی کسب کنید!

بهترین معاملات لوازم جانبی رایانه و رایانه شخصی

Lenovo Slim Pro 7 روی میز کنار شارژر خود نشسته است
هانا استرایکر / How-To Geek

کامپیوترها ارزان نیستند، اما عملاً در دنیای مدرن ضروری هستند. چه برای کار به یک لپ تاپ نیاز داشته باشید، چه به یک قطعه جدید برای رایانه شخصی بازی خود یا صرفاً یک صفحه کلید جدید، ما شما را پوشش می دهیم.

می‌توانید در صفحه فرود معاملات قطعات آمازون، اجزای رایانه شخصی بیشتری را جستجو کنید.

مک بوک ایر 2020 اپل با پردازنده مرکزی M1

مک بوک ایر با M1 ممکن است تا این مرحله کمی قدیمی تر شود، اما هنوز هم یک دستگاه عالی است — و با این تخفیف، هرگز زمان بهتری برای ورود به اکوسیستم macOS وجود ندارد.

بهترین معاملات ذخیره سازی

PNY Pro Elite V2 تکیه بر صفحه کلید
هانا استرایکر / How-To Geek

ما همیشه می‌توانیم از فضای ذخیره‌سازی بیشتری استفاده کنیم. حتی اگر فکر می‌کنید به اندازه کافی دارید، همیشه بهتر است بیشتر از آنچه فکر می‌کنید نیاز دارید داشته باشید—هیچ وقت نمی‌دانید چه زمانی به طور ناگهانی نیاز به دانلود مجموعه‌ای از ویدیوهای 4K یا پشتیبان‌گیری از یک درایو معیوب دارید. به جای اینکه تا آخرین لحظه منتظر بمانید و قیمت کامل را بپردازید، چیزی را با تخفیف Prime Day انتخاب کنید و آماده باشید.

معاملات فضای ذخیره‌سازی فوق‌العاده بیشتری در این صفحه فرود Prime Day وجود دارد!

بهترین معاملات خانه هوشمند

Google Nest Hub 2nd Gen در یک قفسه راه اندازی شد
جیسون مونتویا / How-To Geek

به دنبال راه اندازی یا گسترش خانه هوشمند خود هستید؟ Prime Day زمان مناسبی برای به دست آوردن محصولات هوشمندی است که به آن توجه داشته‌اید، چه از اکوسیستم الکسا استفاده کنید یا نه.

بهترین معاملات گوشی هوشمند، ساعت هوشمند و لوازم جانبی

جاش هندریکسون / How-To Geek

اگر به یک گوشی جدید نیاز دارید، Prime Day به طور شگفت‌آوری زمان خوبی است تا از برخی از تخفیف‌های برخی از بهترین تلفن‌های هوشمند موجود بهره ببرید – حتی اگر چیزی باشد که نمی‌خواهید به آن نگاه کنید! اگر به دنبال آن هستید، می‌توانید در ساعت‌های هوشمند و سایر لوازم جانبی گوشی هوشمند نیز صرفه‌جویی کنید.

اگر می‌خواهید مدل جدید Motorola razr+ را به دست آورید، می‌توانید سعی کنید 150 دلار صرفه‌جویی کنید. در صورت علاقه حتما ثبت نام کنید.

بهترین تخفیف های تبلت و لوازم جانبی تبلت

برنامه آمازون در iPad
هانا استرایکر / How-To Geek

چه از طرفداران اپل یا اندروید باشید، اگر به دنبال تبلت (یا چیزی برای همراهی با آن هستید) می توانید از تخفیف های عالی استفاده کنید!

تبلت طراحی Wacom One HD با صفحه نمایش

آیا یک تبلت طراحی می‌خواهید، اما همچنین می‌خواهید بدون قطع ارتباط بین رایانه لوحی و صفحه نمایش، آنچه را که به راحتی ایجاد می‌کنید، ببینید؟ Wacom One تبلتی برای شماست.

معاملات بیشتر Amazon Prime Day

نمای زاویه ای دستگاه تصفیه هوا با فیلتر دوگانه VCK
هانا استرایکر / How-To Geek

به دنبال معاملات عالی تر هستید؟ این محصولات عالی را با تخفیف ببینید!

APC BR1500G

یک باتری پشتیبان عالی با AVR و حفاظت از نوسانات. این امکان جایگزینی آسان سلول و امکان اضافه کردن نسخه پشتیبان خارجی را فراهم می کند.





سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *