معامله ای برای بارها و مشاغل.

فوتبال NFL در یک زمین.
Dean bertoncelj/Shutterstock.com

تا این سال، DirecTV بلیط NFL یکشنبه را به مشتریان خود ارائه می داد که قدمت آن به سال 1994 بازمی گردد، اما اکنون به YouTube تعلق دارد. در ابتدا، بسیاری در مورد اینکه چه اتفاقی برای دسترسی به بارها، رستوران‌ها و سایر کسب‌وکارها می‌افتد سردرگم بودند، و اکنون می‌دانیم که همچنان از DirecTV در دسترس خواهد بود.

مطابق با رویترز، این هفته DirecTV قراردادی چند ساله با EverPass Media امضا کرد که توسط شرکت سهامی RedBird Capital Partners و NFL حمایت می شد تا به ارائه بلیط یکشنبه NFL مورد علاقه به مشتریان تجاری خود ادامه دهد.

این حرکت به هتل‌ها، کافه‌ها، رستوران‌ها، کازینو‌ها و چندین مشتری تجاری دیگر اجازه می‌دهد تا به استفاده از DirecTV دیش ادامه دهند. به جای ثبت نام در یک سیستم جدید با YouTube و بازنگری همه چیز، آنها می توانند از جایی که کارها در سال 2022 متوقف شد با DirecTV ادامه دهند.

حرکت جالبی است اما بسیار منطقی است. به نوعی، این تقریباً یک ارتقاء برای NFL است، که می تواند کاربران مسکونی را از مشتریان تجاری جدا کند و احتمالاً حتی بیشتر از آنچه قبلاً برای Ticket بود، درآمد کسب کند.

این اولین معامله در نوع خود برای EverPass است که به جای اضافه کردن آن به برنامه DirecTV مانند سال های گذشته، حقوق تجاری برای بلیط NFL ارائه می دهد. با این حال، ما می شنویم که این یک قرارداد انحصاری نیست، به این معنی که سایر ارائه دهندگان به جز DirecTV نیز به طور بالقوه می توانند آن را دریافت کنند.

با امضای قرارداد 7 ساله NFL با یوتیوب گوگل، و اکنون این، واضح است که اوضاع برای این ورزش و طرفداران آن در سال های آینده تغییر خواهد کرد.

از طریق CNBC





سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *