101 راهنمای کتاب درسی برجسته کالج 800x450

هر بازاریاب تأثیر فعالیت خود را می سنجد، اما آیا واقعاً از اثربخشی فعالیت و هزینه تبلیغات خود اطلاع دارند؟ برای اکثر بازاریابان، پاسخ قاطعانه خیر است. طبق مطالعه ای که توسط راکوتن انجام شده است، به طور متوسط، بازاریابان تخمین می زنند که بیش از یک چهارم بودجه خود (26٪) را برای کانال ها و استراتژی های ناکارآمد تلف می کنند.

اگرچه انتساب بازاریابی ممکن است کار دشواری به نظر برسد، در دنیایی که ROI پادشاه است، اسناد بازاریابی دقیق باید در خط مقدم ذهن هر بازاریاب باشد تا کارایی فعالیت خود را در سال 2023 به حداکثر برساند.

این راهنما به این موضوع می پردازد که چگونه بازاریابان با موفقیت سوزن را حرکت می دهند و اسناد الگوریتمی چند لمسی واقعی را برای اندازه گیری و بهینه سازی فعالیت خود پیاده می کنند.

این فرصت را از دست ندهید تا با راهنمای آسان ما، ارزش بازاریابی خود را درک کنید و به سرعت ارزش گذاری کنید. برای دانلود به فروشگاه دیجیتال مارکتینگ مراجعه کنید 101 راهنمای اسناد بازاریابی از برف پاک کن


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

انبار دیجیتال مارکتینگ

انبار دیجیتال مارکتینگ مرکز منبع استراتژی ها و تاکتیک های بازاریابی دیجیتال است. دیجیتال مارکتینگ دیپو که توسط رسانه درب سوم ایجاد شده است دارای یک کتابخانه قوی از مقالات سفید میزبانی شده، کتاب های الکترونیکی، تحقیقات اصلی و وبینارها در زمینه طیف گسترده ای از موضوعات بازاریابی دیجیتال – از تبلیغات، تجزیه و تحلیل، مدیریت داده ها و محتوا، تا بازاریابی ایمیلی، سئو و مدیریت کمپین PPC و موارد دیگر. به ما سر بزنید http://digitalmarketingdepot.com.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *