وسترن دیجیتال

حتی با وجود اینکه جمعه سیاه آمده و رفته است، هنوز فروش های زیادی وجود دارد. وسترن دیجیتال 2 ترابایت SSD خارجی خود را به قیمت 149.99 دلار می فروشد که پایین ترین قیمتی است که برای ذخیره سازی فایل در حین حرکت عالی است.

My Passport SSD یک درایو حالت جامد قابل حمل (SSD) از شرکت Western Digital است که ذخیره سازی سریع و قابل اعتمادی را در یک محفظه طراحی شده برای مقاومت در برابر چند قطره و خراش ارائه می دهد. برخی از درایوهای فلش کوچک‌تر نیز وجود دارند که ظرفیت ذخیره‌سازی مشابهی دارند، اما این یک NVMe SSD درون یک محفظه USB است که سرعت خواندن تا 1050 مگابایت بر ثانیه و نوشتن حدود 1000 مگابایت بر ثانیه را ارائه می‌دهد. اکثر درایوهای فلش برای حفظ سرعت خواندن یا نوشتن 100 مگابایت بر ثانیه مشکل دارند.

WD 2TB My Passport SSD

این SSD خارجی 2 ترابایتی با سرعت‌های بالا و اتصال USB ساده، راهی عالی برای آوردن فضای ذخیره‌سازی بیشتر در هر مکانی است.

SSD های خارجی مانند این گزینه ای عالی برای انتقال فایل های بزرگ بین رایانه ها هستند (با فرض اینکه AirDrop یا Windows Nearby Sharing گزینه ای نباشند)، پشتیبان گیری سریع از فایل ها یا صرفاً داشتن فضای ذخیره سازی بیشتر برای هر رایانه ای. آنها به ویژه برای لپ تاپ ها مفید هستند، جایی که حافظه داخلی قابل ارتقا به ندرت گزینه ای است – درایوهایی مانند این معمولاً برای ویرایش ویدیوی قابل حمل یا بازی های Steam استفاده می شوند.

دو کابل با اتصال USB Type-A یا USB Type-C در جعبه موجود است، بنابراین برای استفاده در رایانه‌های جدیدتر به هاب یا آداپتور USB Type-C نیاز ندارید.






سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *