تجارت الکترونیک محیطی بسیار رقابتی است که در آن خرده‌فروشان آنلاین غول‌پیکر مانند والمارت و آمازون، رشد و ایجاد تبدیل را برای سایر تجار آنلاین دشوار می‌کنند.

دلیل پایین ماندن تبدیل برای برخی عمدتاً این است که مشتریان نمی توانند آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند. مشتریان بیش از هر زمان دیگری برای راحتی در حال خرید آنلاین هستند. اگر آنها نتوانند آنچه را که به دنبال آن هستند در سایت شما پیدا کنند، آنها را ترک می کنند، چرخ دستی ها را رها می کنند و به سراغ رقیب شما می روند تا آنچه را که نیاز دارند سریع و آسان بخرند.

کلید حل مشکل تبدیل شخصی‌سازی است – استنتاج اینکه مشتریان شما چه می‌خواهند و چگونه به آن‌ها کمک کنید تا آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند. فراتر از تصدیق چیزهایی است که در گذشته خریده‌اند و آنچه را که مشاهده کرده‌اند و با آن تعامل داشته‌اند حسابرسی می‌کنند.

به جاناتان مایر، مهندس ارشد راه حل، HawkSearch توسط Bridgeline، در اطلاعات آموزنده خود بپیوندید. SMX جلسه بعدی برای یادگیری نحوه ایجاد تبدیل و افزایش میانگین ارزش سفارش. جواب؟ پیاده سازی یادگیری ماشین و قابلیت های جستجو و توصیه مبتنی بر هوش مصنوعی در سایت تجارت الکترونیک شما.

بعد از این جلسه، شما قادر خواهید بود:

  • روندها را دنبال کنید و الگوها را تشخیص دهید
  • تولید خودکار توصیه های محصول
  • تجربه مشتری را شخصی کنید

با کمک به مشتریان خود در حین جستجوی آنها در سایت تجارت الکترونیک خود، جلسه را هماهنگ کنید و از رقبای خود در سال 2023 پیشی بگیرید.


جدید در سرزمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

HawkSearch توسط Bridgeline

HawkSearch تجربیات دیجیتالی را برای برخی از بزرگترین برندهای جهان تقویت می کند. راه حل نوآورانه جستجوی سایت ما فراتر از هر ابزار جستجوی دیگری در بازار است. HawkSearch شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا ترافیک بیشتری را جذب کنند، ارزش سفارش را افزایش دهند و تبدیل را افزایش دهند. مجموعه راه‌حل‌های تجربه دیجیتال ما قابلیت‌های تجارت الکترونیک و مدیریت محتوا، جستجوی کلیدی در سایت و تجارت، ابزارهای بهینه‌سازی SEO و موارد دیگر را ارائه می‌کند – همه برای حفظ درآمد شما طراحی شده‌اند.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *