TikTok با شکست‌های بیشتری روبرو می‌شود، زیرا کمیته روابط خارجی مجلس ایالات متحده به جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن اختیار می‌دهد تا برنامه متعلق به چین را بسته به ارزیابی او از وضعیت، در میان نگرانی‌های امنیتی مداوم در رابطه با پیوندهای احتمالی آن با CCP، ممنوع کند.

دولت ایالات متحده قبلاً به دنبال اقدامات مشابه در بیش از 30 ایالت آمریکا، ممنوعیت کامل TikTok را برای همه ابزارهای دولتی اعلام کرده است. به همین ترتیب، مقامات اروپایی و کانادایی ممنوعیت مشابهی را بر روی دستگاه های رسمی اعمال کرده اند، زیرا تنش ها بین چین و کشورهای غربی تا حدودی به دلیل درگیری اوکراین ادامه دارد.

آنچه TikTok می گوید. TikTok با این نظر در توییتر پاسخ داد.

نه خیلی سریع. اگرچه بیانیه امروز تأیید کاملی برای بایدن برای اجرای ممنوعیت این برنامه نیست، اما نشان می دهد که تأیید سنای ایالات متحده هنوز قبل از اجرای چنین اقدامی ضروری است. با این وجود، این یک گام دیگر به سمت مرحله قریب الوقوع است که به نظر می رسد به احتمال زیاد منجر به ممنوعیت TikTok یا حداقل یک تغییر اساسی در جهت برنامه شود.

در سال 2020، رئیس جمهور دونالد ترامپ فرمان اجرایی را امضا کرد ممنوع کردن TikTok از ایالات متحده با استناد به یک تحقیق و بررسی در سال 2019 به دلیل نگرانی های امنیت ملی. پاسخ TikTok: دستور بدون هیچ گونه روند قانونی صادر شده است.

چرا ما اهمیت می دهیم. ممنوعیت TikTok پلتفرم قابل توجهی را برای برندها و بازاریابان دیجیتال به طور یکسان از بین می برد. TikTok با بیش از یک میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان، به‌عنوان یک پلتفرم رسانه اجتماعی محبوب، به‌ویژه در میان جمعیت‌های جوان‌تر ظاهر شده است. این به یک پلتفرم برای اینفلوئنسر مارکتینگ و کمپین های تبلیغاتی خلاق تبدیل شده است که برای برندها موفقیت آمیز بوده است.

اگر برنامه ممنوع شود، تبلیغ‌کنندگان دسترسی به این مخاطبان بزرگ و درگیر را از دست می‌دهند، که می‌تواند بر دسترسی، تعامل و بازگشت سرمایه کلی آنها تأثیر بگذارد. تبلیغ‌کنندگان باید به دنبال پلتفرم‌های جایگزین برای تبلیغ محصولات و خدمات خود باشند، که ممکن است سطح محبوبیت یا اثربخشی مشابه TikTok را نداشته باشند. ممنوعیت TikTok از تبلیغ‌کنندگان می‌خواهد که در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال خود تجدید نظر کنند و بودجه‌شان را بر این اساس تنظیم کنند.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *