موجانگ

استودیو Mojang روی به‌روزرسانی بزرگی برای Minecraft کار می‌کند که به عنوان Minecraft 1.20 شناخته می‌شود و اکنون حداقل یک عنصر جدید در راه است: باستان‌شناسی. نه واقعا.

Mojang، یکی از بسیاری از استودیوهای بازی تحت چتر مایکروسافت، در یک پست وبلاگی تایید کرد که یک ویژگی جدید در Minecraft 1.20 باستان شناسی خواهد بود. مناطق دارای ماسه، مانند سواحل و بیابان ها، دارای بلوک جدیدی به نام “شن مشکوک” خواهند بود. مسواک زدن بلوک با یک آیتم جدید، قلم مو، موارد پنهان شده در داخل را استخراج می کند.

اقلام اصلی یافت شده از شن و ماسه، “تکه های سفالی” خواهد بود و ترکیب چهار مورد از آنها یک گلدان ایجاد می کند. الگوهای متنوعی وجود خواهد داشت، بنابراین می توانید به آرامی مجموعه ای از گلدان های منحصر به فرد را برای پایگاه خانه خود بسازید.

گلدان در Minecraft
موجانگ

هنوز جزئیات بیشتری در مورد باستان شناسی وجود ندارد، و هنوز برای آزمایش در دسترس نیست – Mojang می گوید که در نسخه های فوری، بتا و نسخه های پیش نمایش “خیلی زود” ظاهر می شود. این استودیو همچنین می‌گوید که این اولین تکرار است و ممکن است به سایر ویژگی‌های وارد شده در Minecraft 1.20 متصل شود. حداقل، داشتن عناصری شبیه به ایندیانا جونز در Minecraft بسیار خوب است.

منبع: وبلاگ Minecraft






سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *