a woman showing seo and marketing goals on a screen خدمات سئو سایت seo



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

تولید محتوای عالی که پاسخگوی نیازهای مخاطب هدف شما باشد، تنها بخشی از موفقیت یک کسب و کار عصر دیجیتال است.

بقیه موارد مربوط به این است که مطمئن شوید مردم می توانند آنچه را که ایجاد می کنید پیدا کنند، و این به این معنی است که مطمئن شوید برای موتورهای جستجوی برتر مانند Google و Bing به خوبی بهینه شده است.

در اینجا، ما بهترین روش‌ها را برای ترکیب تکنیک‌های تولید محتوای درخشان با سئوی مؤثر برای بهترین نتایج ممکن پوشش می‌دهیم.

همچنین انواع مختلفی از محتوایی را که می‌توانید بهینه‌سازی کنید، چند ابزار مفید برای امتحان کردن و موارد دیگر را لمس خواهیم کرد.

این پست را با وارد کردن ایمیل خود در زیر دانلود کنید

انواع محتوای قابل بهینه سازی

اگر مانند اکثر بازاریابان دیجیتال هستید، احتمالاً وقتی به ایجاد محتوای سئو فکر می کنید، ذهن شما مستقیماً به سراغ گزینه های محتوای نوشتاری می رود.

با این حال، نمونه های زیادی از محتوای سئو وجود دارد که می توانید آنها را برای رسیدن به اهداف خود بهینه کنید. در اینجا چند مورد را باید در نظر داشت.

مقالات استاندارد

اگرچه بسیاری از روزنامه‌ها و مجلات هنوز گزینه‌های چاپی را ارائه می‌دهند، اکثر آنها حداقل تا حدی به صورت آنلاین حرکت کرده‌اند تا با ترجیحات خوانندگان عصر دیجیتال همگام شوند.

و مانند هر نوع محتوای آنلاین دیگری، یک مقاله را می توان به راحتی از طریق استفاده از کلمه کلیدی، درج پیوند و موارد دیگر برای مشاهده موتور جستجو بهینه کرد.

فیلم های

طبق تحقیقات، درست زیر 93 درصد از کاربران وب ویدیوها را به صورت آنلاین مصرف کنید، و بسیاری در واقع ویدیو را به متن ترجیح می دهند.

تکنیک های بهینه سازی ویدیو شامل استفاده هوشمندانه از کلمات کلیدی، قالب بندی، زیرنویس ها و تصاویر کوچک است.

اینفوگرافیک

بصری راه‌های باورنکردنی برای انتقال بسیاری از اطلاعات حیاتی به بازدیدکنندگان وب در یک نگاه است، و اینفوگرافیک‌ها به لطف روشی که عناصر بصری را با نوشتن سریع ترکیب می‌کنند، می‌توانند به‌ویژه مؤثر باشند.

استفاده از کلمات کلیدی و قالب بندی برای بهینه سازی صفحاتی که تصاویر گرافیکی شما در آن پست می شوند می تواند به موفقیت آنها کمک کند.

لیست ها

کاربران وب مدرن عاشق لیست هستند، زیرا سرگرم کننده هستند و به راحتی می توان آنها را مرور کرد.

بسیاری از فهرست‌ها همچنین عناوین بسیار جذابی دارند که افراد نمی‌توانند در برابر کلیک کردن و اشتراک‌گذاری مقاومت کنند، بنابراین بهینه‌سازی با در نظر گرفتن این عوامل ضروری است.

راهنماها

راهنما نوعی محتوای مکتوب طولانی است که به کاربران کمک می کند یاد بگیرند که چگونه کاری را انجام دهند یا به یک موضوع خاص علاقه مند شوند.

استفاده مؤثر از سرفصل‌ها، زیرعنوان‌ها، کلمات کلیدی و تصاویر بصری می‌تواند مصرف راهنماها را آسان‌تر و سئو دوستانه‌تر کند.

نمایش اسلاید

نمایش اسلاید می تواند راهی عالی برای نمایش مجموعه ای از تصاویر مرتبط باشد.

با در نظر گرفتن موتورهای جستجو، اسلایدهای خود را برای موفقیت در ایجاد محتوای SEO تنظیم کنید.

پست های وبلاگ

پست های وبلاگ نه تنها آموزنده، سرگرم کننده و آسان برای مصرف هستند، بلکه یک وبلاگ همچنان راه ایده آلی برای به روز نگه داشتن یک وب سایت به طور منظم با تعداد زیادی محتوای مفید و سئو پسند برای جویندگان اطلاعات است.

بهینه‌سازی پست وبلاگ اغلب بسیاری از تکنیک‌های کلیدی SEO، از جمله استفاده از کلمه کلیدی، گنجاندن لینک داخلی و خارجی، بهینه‌سازی موبایل و قالب‌بندی هوشمند از طریق تصاویر، سرفصل‌ها و موارد دیگر را ترکیب می‌کند.

اصول ایجاد محتوای SEO

اگرچه هر بازاریاب دیجیتال برای محتوای سئوی خود اهداف متفاوتی در ذهن دارد، اما اصول اولیه ایجاد محتوای سئو موثر یکسان باقی می‌ماند. در اینجا نمونه های کلیدی برای به خاطر سپردن آورده شده است.

اهداف روشنی را تعیین کنید

اهداف شما برای کسب و کار و سایت شما احتمالاً تکامل خواهند یافت، بنابراین هر دور جدید تولید محتوا باید با ارزیابی مجدد آن اهداف شروع شود.

در حال حاضر امیدوارید دور بعدی محتوایتان به شما در رسیدن به چه چیزی کمک کند؟

هنوز ممیزی SEO می تواند به ویژه در تعیین اهداف شما مفید باشد.

تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید

کلمات کلیدی خوب انتخاب شده در قلب هر کمپین بازاریابی موتورهای جستجوی عالی قرار دارند، بنابراین آنها همچنین بخشی از هر جنبه ای از ایجاد محتوای SEO هستند.

تعیین کنید که کدام گزینه‌های مرتبط با اهداف شما مطابقت دارند و فهرستی را برای کار کردن در حین حرکت به سمت جلو تهیه کنید.

هدف کاربر را تعیین کنید

اگر می‌خواهید محتوای سئوی ارائه‌دهنده ایجاد کنید، دانستن اینکه مخاطب شما در جستجوی کدام کلمات کلیدی است، کافی نیست.

همچنین مهم است که هنگام جستجوی یک کلمه کلیدی خاص، هدف نهایی یک فرد را در نظر بگیرید.

ایده های موضوعی خود را طوفان فکری کنید

محتوای عالی SEO که به شما کمک می کند تا تعداد زیادی ترافیک ارگانیک با کیفیت بالا ایجاد کنید، موضوعاتی را پوشش می دهد که مخاطبان شما به آنها علاقه مند هستند. و کلمات کلیدی به خوبی انتخاب شده را در خود جای داده است.

فقط مراقب باشید اجتناب کنید بیش از بهینه سازی از طریق پر کردن کلمات کلیدی

ردیابی و تجزیه و تحلیل نتایج

یک کمپین تولید محتوای موفق سئو شامل ردیابی دقیق نتایج هر قسمت از محتوا است تا بتوان بعداً داده ها را برای آماده شدن برای محتوای آینده تجزیه و تحلیل کرد.

مراحل ایجاد محتوای سئو

اکنون که اصول اولیه ایجاد محتوای سئو را می دانید، زمان آن فرا رسیده است که به نحوه کنار هم قرار دادن یک محتوای عالی، قدم به قدم نگاه کنید.

مخاطب هدف خود را شناسایی کنید

یک کسب‌وکار معین ممکن است مخاطبان و جمعیت‌شناسی متعددی را تامین کند، بنابراین مهم است که قبل از ادامه مطلب مشخص کنید که هر قطعه از محتوا برای چه کسی است.

آیا به دنبال دستیابی به مشتریان فعلی، افزایش نرخ تبدیل با جذب مشتریان آماده خرید یا چیز دیگری هستید؟

تجزیه و تحلیل نیت کاربر

در مرحله بعد، به هدف احتمالی کاربر مرتبط با کلمات کلیدی انتخابی خود برگردید و آن را بیشتر در نظر بگیرید.

خواننده ایده‌آل شما چه سؤالات و نگرانی‌های دیگری ممکن است درباره این موضوع داشته باشد؟

هرچه بتوانید محتوای خود را مفیدتر بسازید، برای سئو بهتر خواهد بود.

محتوای با کیفیت ایجاد کنید

اگر قرار است محتوا در نهایت رتبه خوبی داشته باشد، باید به خوبی نوشته شده و ماهرانه سازماندهی شود، بنابراین کیفیت یک نگرانی اساسی است.

برون سپاری برخی از تولید محتوای SEO خود به فریلنسرهای با تجربه می تواند به این امر کمک کند و همچنین به شما کمک می کند تولید محتوای خود را افزایش دهید.

یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه برای Writer Access دریافت کنید امروز و حدس و گمان را از ملاقات با نویسندگان محتوای مناسب برای کار حذف کنید.

اول برای مردم بنویس

همیشه ابتدا محتوا را برای افراد و در مرحله بعد برای موتورهای جستجو ایجاد کنید، زیرا این بهترین راه برای رتبه بندی خوب است.

از زبان ساده، جملات کوتاه و پاراگراف های کوچکتر استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که محتوای شما به راحتی قابل هضم و بررسی است.

پدید آوردن محتوای تعاملی با ION راه دیگری برای جذاب کردن محتوا و مردم پسند کردن آن است.

با سرفصل ها و زیرعنوان ها سازماندهی کنید

مخاطبان انسانی و موتورهای جستجو به طور یکسان محتوایی را ترجیح می دهند که از ابتدا تا انتها به خوبی سازماندهی شده و قابل اسکن باشد.

از سرفصل‌ها، زیرعنوان‌ها و عناصر اضافی مانند فهرست‌های گلوله برای کمک به تقسیم محتوا و آسان‌تر کردن دنبال کردن آن استفاده کنید.

تصاویر و ویدیوها را اضافه کنید

غنی سازی محتوای خود با تصاویر، ویدیوها و سایر تصاویر مرتبط به سازماندهی محتوا کمک می کند.

همچنین ارزش، قابلیت اسکن و جذابیت بصری اضافی را اضافه می کند.

بدانید خوانندگان (و موتورهای جستجو) چه چیزی را دوست دارند

هم انسان ها و هم موتورهای جستجو تمایل دارند که انواع یکسانی از محتوا را ترجیح دهند، بنابراین مطمئن شوید که انواع مختلفی را در استراتژی ایجاد محتوای SEO خود قرار دهید. مثالها عبارتند از:

  • راهنماهای طولانی مدت و مقالات غواصی عمیق
  • فیلم ها، اینفوگرافیک ها و سایر عناصر بصری
  • فهرست‌هایی از هر نوع، از جمله نکات کاربردی، توصیه‌ها و موارد دیگر
  • پست های وبلاگی که به سوالات متداول، نگرانی های رایج و غیره می پردازد.

ابزارها و افزونه هایی برای کمک به محتوای SEO

افزودن ابزارهای مناسب می‌تواند در ایجاد محتوای باورنکردنی SEO که به شما در دستیابی به اهدافتان کمک می‌کند، حدس و گمان‌های زیادی را از بین ببرد، به خصوص اگر از وردپرس استفاده می‌کنید. در اینجا برخی از آنها را در نظر بگیرید.

Yoast SEO

Yoast SEO یکی از محبوب ترین افزونه های وردپرس به دلایلی است.

تقریباً همه چیز را در مورد اجرای وب سایت یا وبلاگ شما ساده می کند، از جمله نقشه های سایت XML، پیش نمایش های SERP، توضیحات متا موثر و موارد دیگر.

همه در یک سئو

یکی دیگر از گزینه های قابل اعتماد، همه در یک سئو این یک گزینه باورنکردنی برای بازاریابان است که به یک گزینه جامع برای سئو داخلی نیاز دارند.

رتبه ریاضی

رتبه ریاضی یک گزینه محکم برای کسانی است که می خواهند راهی برای بهینه سازی بلادرنگ در هنگام ایجاد محتوای خود انجام دهند. همچنین سریع و ساده است، بنابراین به سرعت سایت آسیبی نمی رساند.

کش کامل W3

صحبت از ابزارهایی است که به سریع، کارآمد و کاربردی بودن سایت شما کمک می کنند، کش کامل W3 یکی برای یادآوری است وظایفی مانند کوچک کردن، ذخیره سازی حافظه پنهان و موارد دیگر را به راحتی انجام می دهد.

صحنه

و اگر به دنبال یک گزینه میزبانی وردپرس هستید که واقعاً همه این کارها را انجام می دهد، در نظر بگیرید که به ما اجازه دهید تمام فناوری ها را از طریق شما مدیریت کنیم صحنه.

سریع، ایمن و جامع، Stage راه حل نهایی برای بازاریابان و کارآفرینان موفق است.

ارتباط بین UX و SEO

وقتی صحبت از ایجاد محتوای سئوی موفق به میان می‌آید، مهم است که از تجربه کاربر غافل نشوید این دو به طور جامع به هم مرتبط هستند.

همانطور که می دانید سئو به معنای کمک به جذابیت وب سایت و محتوای شما برای موتورهای جستجو است.

از سوی دیگر، توجه به تجربه کاربری (UX) به این معنی است که اطمینان حاصل کنید مشتریان، خوانندگان و بازدیدکنندگان از محتوای شما با برداشت مثبت از برند، سایت و خدمات شما دور می‌شوند.

در آغوش گرفتن هر دو بهترین راه برای اطمینان از موفقیت مداوم بازاریابی است.

بسته شدن

اکنون که می دانید برای موفقیت در تولید محتوای سئو چه چیزی لازم است، زمان آن رسیده است که آنچه را که آموخته اید در عمل شروع کنید.

شما همچنین می توانید استراتژی خود را حتی بیشتر از این هم ساده کنید بسته همه کاره ما را دریافت کنید که امروزه دسترسی به Stage، Studio، ION و WriterAccess را ارائه می دهد!



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *