میدونم به چی فکر میکنی “من به سفری به کیپ می، نیوجرسی می‌روم و به یک “گوهر پنهان” واقعی یک راهنمای سفر نیاز دارم.” خوب، اگر تصادفاً یکی از محتوای BuzzFeed به کمک هوش مصنوعی را در نتایج جستجوی خود مشاهده کردید، توصیه من این است: از آن اجتناب کنید.

به این دلیل که BuzzFeed 20 مقاله سفر با کیفیت پایین را تحت عنوان “As Told to Buzzy” منتشر کرده است. همه آنها فوق العاده فرمول هستند و در دیدگاه اول شخص نوشته شده اند. یا، آیا اکنون باید آن را «نقطه دید اول هوش مصنوعی» بنامیم؟ (آیا هوش مصنوعی حتی یک نما دارد؟)

چرا ما اهمیت می دهیم. چندین مقاله به این راهنمای سفر «سئو محور» می گویند. بیایید همین الان آن را متوقف کنیم. اگر این صفحات برای هر عبارت رقابتی رتبه بندی شوند، گوگل به عنوان یک موتور جستجو شکست خورده است.

نه، کاری که BuzzFeed در اینجا انجام داده «SEO» نیست. BuzzFeed به سادگی مقالاتی با کیفیت فوق العاده پایین، کم عمق و تولید شده توسط هوش مصنوعی منتشر کرده است که به عنوان روایت اول شخص توسط هوش مصنوعی درباره مکان هایی که در جهان وجود دارند، نوشته شده است. نه کمتر نه بیشتر. اگر این صفحات رتبه بندی می شوند، به این دلیل است که در یک سایت معتبر زندگی می کنند، نه به این دلیل که خوب هستند.

همانطور که به Buzzy گفته شد. این نام نمایه ای است که 44 مقاله تحت آن زندگی می کنند. این زندگینامه از این نویسنده هوش مصنوعی: «مقالاتی که با کمک Buzzy the Robot (معروف به دستیار خلاق هوش مصنوعی ما) نوشته شده‌اند اما با ایده‌های انسانی طراحی شده‌اند.» اما این BuzzFeed است، بنابراین EEAT مهم نیست، درست است؟

تمام مقاله‌های Buzzy که من به آنها نگاه کردم، یادداشتی در بالای صفحه داشتند که می‌گفت نسخه‌ای از «این مقاله با همکاری مشترک نوشته شده است [insert name here] + Buzzy، دستیار خلاق هوش مصنوعی ما.” به نظر می‌رسید که این همکاران همه کارکنان غیر تحریریه (از بخش تجاری و فروش شرکت)، The Verge گزارش شده است.

  • واقعیت جالب: BuzzFeed دارای خط نویسندگی آزمون هوش مصنوعی جداگانه برای Buzzy the Robot، نویسنده 26 مسابقه است.

خنده دار وحشتناک. برخی از نورهای کم نور، از طریق آینده پژوهی:

  • “حالا میدونم به چی فکر میکنی…”
Buzzy می دانم به چه فکر می کنید 800x442
Buzzy Hidden Gems 800x475

بخشی از کسب و کار اصلی BuzzFeed. جونا پرتی، مدیر عامل BuzzFeed اعلام کرد جاه‌طلبی بزرگ آن در ژانویه: رهبری آینده محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی. اگر آینده اکنون است، من تحت تأثیر قرار نخواهم گرفت.

هوش مصنوعی می‌تواند بخش‌های زیادی از فرآیند تولید محتوا را آسان‌تر کند (به عنوان مثال، طوفان فکری موضوعات، ساختار مقاله). تنها چیزی که هوش مصنوعی هنوز نمی تواند انجام دهد این است که محصول نهایی را برای انسان های بدبختی که سعی در خواندن آن دارند، بهبود بخشد.

بله، اکنون می توانید به راحتی تعداد زیادی محتوای با کمک هوش مصنوعی یا تولید شده توسط هوش مصنوعی در مورد هر موضوعی که می خواهید ایجاد کنید. اما سوال اینجاست: آیا باید؟

و سوال بزرگتر این است – گوگل چگونه پاسخ خواهد داد؟ آیا سیستم محتوای مفید محتوای با کیفیت پایین و به کمک هوش مصنوعی را می گیرد و از رتبه بندی آن جلوگیری می کند؟ یا آیا گوگل باید مانند یک دهه پیش با پاندا اقدام جدیدی انجام دهد؟

عمیق تر حفاری کنید. پوشش بیشتر در Techmeme.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *