_Follow-These-11-Twitter-Accounts-to-Ace-Your-Social-Media-Strategy-Header


(آخرین به روز رسانی در: 19 دسامبر 2022)

رسانه های اجتماعی یک پلت فرم عظیم است که سرگرم کننده، اطلاع رسانی و به ما در گذراندن زمان کمک می کند. همراهی در زمان تنهایی را فراهم می کند.

فراتر از آن، رسانه‌های اجتماعی ابزاری عالی هستند (در صورت استفاده عاقلانه) که ما را قادر می‌سازد تا زندگی‌مان را کارآمدتر داشته باشیم. به ما الهام، ایده، خلاقیت و نکات ارزشمندی می دهد. این به ما کمک می کند تا روابط قدیمی را تقویت کنیم، روابط جدید ایجاد کنیم، و در صدر روندهای صنعت و جنبش های مردمی باقی بمانیم.

رسانه های اجتماعی نیاز روز برای کارآفرینان و صاحبان مشاغل امروزی است. حضور اجتماعی در پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی هویت برند شما را تقویت می کند، پایگاه مشتری شما را رشد می دهد و محصولات شما را تبلیغ می کند. علاوه بر این، به شما راهی برای مشاهده شیوه‌های صنعت دیگر متخصصان می‌دهد.

توییتر یکی از این پلتفرم هاست که تجربه کاربری بسیار تعاملی را فراهم می کند. حساب‌های توییتر متخصصان حرفه‌ای، انباری غنی از ایده‌ها، تکنیک‌ها، نکات و استراتژی‌های تجاری هستند.

اگر یک کارآفرین یا یک استارت آپ کوچک هستید، باید یک استراتژی بازاریابی رسانه اجتماعی پویا برای ارتقا و اعتبار کسب و کار خود داشته باشید. چگونه می توان چنین استراتژی طراحی کرد؟ این سوالی است که بسیاری از متخصصان را تحت فشار قرار می دهد. خوشبختانه خود رسانه های اجتماعی به کمک می آیند.

این 11 حساب توییتر را برای بهترین نکات بازاریابی رسانه های اجتماعی دنبال کنید

پروفایل‌های فوق‌العاده‌ای در توییتر از کارشناسان بازاریابی رسانه‌های اجتماعی وجود دارد که می‌توانید آنها را دنبال کنید تا از بازی بازاریابی آنلاین خود مطلع شوید و مجموعه‌ای از نکات، منابع و توصیه‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را در اختیار داشته باشید.

  1. @ogilvy

Ogilvy یک مربی تبلیغاتی است که هر حرفه ای و علاقه مند بازاریابی از او پیروی می کند. Ogilvy هر آنچه را که در دنیای دیجیتال مارکتینگ خبر اصلی است دیکته می کند و ارائه می دهد.

فراتر از اجرای کمپین‌های تبلیغاتی، این شرکت تحقیقات صنعتی را انجام می‌دهد و بینش‌هایی را ارائه می‌کند که یک ابزار مرجع حیاتی برای سایر متخصصان صنعت است.

حساب توییتر Ogilvy شما را در جریان همه چیزهای پرطرفدار و پیشگامانه در بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی قرار می دهد و نکات و ایده های خلاقانه ای را در اختیار شما قرار می دهد.

  1. @socialmedia2day

Social Media Today نکات و بینش های روزانه در مورد بازاریابی رسانه های اجتماعی را آپلود می کند. آنها در اینفلوئنسر و بازاریابی محتوا تخصص دارند و جدیدترین ها را در این زمینه ها به دنبال کنندگان خود ارائه می دهند.

این پلتفرم به طور متوسط ​​30 تا 40 توییت در روز منتشر می کند. مقدار اطلاعاتی را که در معرض آن قرار خواهید گرفت، تصور کنید. گاهی اوقات درونی کردن دانش و استراتژی‌های صنعت بسیار گیج‌کننده است. در پایان، مطمئناً سر شما مملو از ایده های بازاریابی و مفاهیم خلاقانه می شود.

  1. @jeffbullas

جف بولاس با داشتن یک حرفه گسترده در محتوا و بازاریابی دیجیتال، مرد شما برای کمپین بعدی رسانه های اجتماعی شما است. حساب توییتر Bullas که یک رهبر فکری در این زمینه محسوب می شود، دارای آخرین اخبار و نکاتی است که به شما کمک می کند استراتژی بازاریابی خود را شکل دهید.

  1. @hootsuite

نه تنها کانالی که اطلاع رسانی می کند، بلکه توصیه های جدی صنعت را نیز ارائه می دهد. HootSuite OG بازاریابی رسانه های اجتماعی است. کانال آنها اولین کانالی است که مفهوم مدیریت رسانه های اجتماعی و زمان بندی پست ها را به دنیا آورد.

HootSuite نه تنها حجم انبوهی از محتوای منظم پر از نکات، بینش و استراتژی‌های ارزشمند را فراهم می‌کند، بلکه یک ابزار مدیریت رسانه‌های اجتماعی نیز دارد.

  1. @sproutsocial

نرم افزار رسانه های اجتماعی Sprout Social ابزاری عالی برای بازاریابان و صاحبان مشاغل است تا برندهای خود را به طور موثر تبلیغ کنند. Sprout Social یک منبع ارزشمند برای مدیران رسانه‌های اجتماعی و بازاریابان است.

  1. @MikeSchiemer

مایک شیمر یک متخصص سئو و بازاریابی دیجیتال است که بر توسعه وبلاگ نویسان و ایجاد بک لینک تمرکز دارد. او یکی از پیشگامان این حوزه است و حسابی دارد که می‌خواهید از جدیدترین‌ها در بازاریابی، تجارت و امور مالی مطلع باشید.

  1. @SMExaminer

Social Media Examiner یک حساب کاربری توییتر برای مبتدیان، بازاریابان متخصص و مدیران رسانه های اجتماعی است. اگر یک حرفه ای مشتاق یا با تجربه در رسانه های اجتماعی هستید، حساب آنها یکی از بهترین حساب های b2b است که باید دنبال کنید.

با محتوای منظم، نکات و ایده های کاربر پسند، و هر چیزی که مربوط به رسانه های اجتماعی است، Social Media Examiner بهترین راهنمای شما در جهت یابی در دنیای دیجیتال و استراتژی کمپین های بازاریابی شما خواهد بود.

  1. @NealSchaffer

برای تازه‌کارها در جنگل رسانه‌های اجتماعی، می‌تواند مکانی فوق‌العاده برای یافتن خود باشد. خوشبختانه نیل شافر بهترین دوست شما در این مورد است، که شما را در هر مرحله از راه راهنمایی می‌کند و به شما کمک می‌کند اصول بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را بیاموزید. .

  1. @PamMktgNut

پاملا مور یک مشاور علاقه مند به بازاریابی رسانه های اجتماعی است. حساب توییتر او یک پلت فرم عالی برای استفاده از محتوای مرتبط با رسانه های اجتماعی و بازاریابی تأثیرگذار است. او همچنین بینش هایی در مورد بهترین استراتژی ها برای پلتفرم های اجتماعی مختلف مانند فیس بوک و اینستاگرام ارائه می دهد.

  1. @HubSpot

HubSpot “هاب” برای همه چیزهای رسانه، بازاریابی و فروش است. مانند وبلاگ بسیار آموزنده آنها که دارای بیش از 400000 مشترک و ترافیک ماهانه به میلیون ها نفر است، حساب توییتر آنها یک منبع عالی از بینش های صنعت، تحقیقات، توصیه ها و استراتژی های بازاریابی در سطح جهانی است.

این آژانس در بازاریابی تخصص دارد و بنابراین تمام جنبه های بازاریابی رسانه های اجتماعی را پوشش می دهد. HubSpot یکی از حساب‌های توییتر است که اگر حتی به طور مبهم علاقه‌مند به یادگیری طراحی یک کمپین بازاریابی دیجیتال مؤثر هستید، باید آن را دنبال کنید.

  1. @RebekahRadice

اگر می‌خواهید در گرایش‌ها و بینش‌های رسانه‌های اجتماعی از منحنی جلوتر باشید، یک حساب فوق‌العاده و پویا دیگر را دنبال کنید. این حساب تمرکز ویژه ای بر عملکرد و بازاریابی مبتنی بر علت دارد.

Rebekah یک استراتژیست و مشاور رسانه های اجتماعی برنده جوایز است و نکات ارزشمند و استراتژی های بازاریابی را در حساب توییتر خود به اشتراک می گذارد، که ما مطمئن هستیم که شما نمی خواهید آنها را از دست بدهید.

_فالو-این-11-حساب-تویتر-به-ایس-راهبرد-رسانه-اجتماعی-درون-02- را دنبال کنید

امروز از متخصصان الهام بگیرید و از استراتژی رسانه های اجتماعی خود الهام بگیرید

در میان همه چیزهای شگفت انگیزی که اینترنت به ما داده است، رسانه های اجتماعی باید تماشایی ترین پیشنهاد باشند. حتی تنبل‌ترین ما را وادار می‌کند که فعال باشیم، تعامل داشته باشیم و با اعضای جامعه‌مان و جهان فراتر از آن درگیر شویم.

زندگی حرفه ای و کسب و کار ما از حضور فعال در رسانه های اجتماعی سود زیادی می برد. پلتفرم هایی مانند توییتر ما را قادر می سازد تا با کارشناسان صنعت تعامل داشته باشیم و نحوه عملکرد بهتر در محل کار خود را آموزش دهیم.

آیا شما یک بلوک خلاقانه را تجربه می کنید یا احساس می کنید که پایگاه دانشی برای اجرای یک کمپین موفق رسانه های اجتماعی ندارید؟

به رسانه‌های اجتماعی تکیه کنید و این حساب‌های توییتر را دنبال کنید، که مطمئناً شما را از مخمصه خلاقانه‌تان خارج می‌کند و بازی تبلیغات دیجیتال شما را آغاز می‌کند.





سایت محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *