جاستین دوینو / How-To Geek

CyberPowerPC سال‌هاست که دسکتاپ و لپ‌تاپ‌های بازی می‌فروشد و اوایل امسال در CES، این شرکت یک لپ‌تاپ رده بالا با خنک‌کننده مایع جداشدنی را به نمایش گذاشت. اکنون یک رایانه شخصی واقعی است که می توانید آن را بخرید.

CyberPowerPC سه لپ‌تاپ جدید را منتشر کرده است که در اوایل سال جاری در نمایشگاه CES به نمایش گذاشته شد. اول Tracer VII Edge I17E LC 400 (چه نامی!) است که دارای پردازنده Core i9-13900HX اینتل، کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 4080 12 گیگابایتی، 32 گیگابایت رم و یک ترابایت WD Black SN750 SSD است – همه با خرده فروشی قیمت 2579 دلار Tracer VII Edge I17E LC 500 یک نسخه ارتقا یافته با کارت گرافیک RTX 4090 16 گیگابایتی با قیمت درخواستی بالاتر 3049 دلار است. همچنین Tracer VII Edge I17E LC 300 وجود دارد که فقط LC 400 با 16 گیگابایت رم به جای 32 گیگابایت و قیمت اولیه 2509 دلار است.

لپ‌تاپ‌ها چیزی هستند که از یک لپ‌تاپ گیمینگ رده بالا در سال 2023 انتظار دارید، به جز یک ویژگی: سیستم خنک‌کننده مایع اختیاری. واحد خنک کننده خارجی مجموعه ای از فن های مخصوص به خود (البته با چراغ های RGB) و توقف آب دو طرفه دارد. CyberPowerPC در اطلاعیه خود گفت: “درآوردن کانکتور به طور خودکار باعث بسته شدن سوپاپ و جلوگیری از نشتی می شود و استفاده یا عدم استفاده از واحد خنک کننده مایع را آسان می کند.” در پست وبلاگ ذکر شده است که خنک کننده مایع یک خرید جداگانه از لپ تاپ است.

طراحی منحصر به فرد باعث شد لپ تاپ ها به یک چگونه به گیک برنده جایزه بهترین های CES 2023، اگرچه هنوز هیچ آمار ثابتی از CyberPowerPC در مورد چگونگی افزایش عملکرد داک خارجی وجود ندارد. حتی با خنک‌کننده مایع، فضای زیادی برای خروج گرما در لپ‌تاپ وجود ندارد، بنابراین احتمالاً عملکرد بهتری را از یک رایانه رومیزی با هوا خنک با طراحی خوب دریافت خواهید کرد.

منبع: وبلاگ CyberPowerPC






سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *