فرادیوراسری مبارک
در سال 2017، نشانه های قوی از به روز رسانی رتبه بندی الگوریتم گوگل وجود داشت که در واقع از 7 مارس شروع شده بود.
در ابتدا، به نظر می رسید که به روز رسانی الگوریتم اسپم مربوط به پیوندها باشد. با این حال، تجزیه و تحلیل بعدی موتورهای جستجو از Fred نشان داد که این به روز رسانی سایت هایی با محتوای کم ارزش را هدف قرار می دهد که درآمد را بالاتر از کمک به کاربران خود قرار می دهند – و بسیاری از سایت های آسیب دیده تا 90 درصد کاهش ترافیک را تجربه کردند.
بسیاری این را Fred Update نامیدند که از جانب گری ایلیس از گوگل ارائه شد، که به شوخی پیشنهاد کرده بود که همه بهروزرسانیها «فرد» نام دارند. با این آپدیت گیر کرد.
Illyes تا زمانی که SMX West در 23 مارس اعلام کرد که این به روز رسانی تکنیک های خاصی را هدف قرار می دهد که به خوبی در دستورالعمل های وب مستر گوگل مستند شده بودند، فرد را تایید نکرد. اگرچه او توضیح بیشتری در مورد اینکه کدام دستورالعمل ها به طور خاص توسط به روز رسانی فرد مورد هدف قرار گرفته اند، توضیح نداد.
در مورد آن در بهروزرسانی جدید و تایید نشده رتبهبندی گوگل بخوانید «فرد» دنیای سئو را تکان میدهد.
همچنین در این روز
چگونه شخصی سازی جستجوی گوگل کار می کند: اساتید و سیاستمداران متوجه نمی شوند
2022: گوگل به ما گفته است که جستجو چگونه کار می کند. ما چیزهای زیادی در مورد نحوه عملکرد آن می دانیم. اما به نظر می رسید یک استاد در مورد شخصی سازی جستجو گیج شده است.
جستجوی Google Hotel که لیست های رایگان را در نتایج نشان می دهد
2021: گوگل با ارائه لیست هتل های رایگان، جدا از نتایج پولی، دروازه هتل های بیشتری را باز کرد.
«Google برای کسبوکار من» به کسبوکارهایی که تحت تأثیر ویروس کرونا قرار گرفتهاند میگوید فهرستها را بهروزرسانی کنند
2020: می توانید ساعات کاری، توضیحات، شماره تلفن خود را به روز کنید و حتی Google Posts را اضافه کنید.
افراد Google همچنین می پرسند که جعبه هایی که اغلب نشان داده نمی شوند؟
2020: RankRanger گفت که افرادی که میپرسند نیز 40 درصد از پرسوجوها را نشان میدهد که نسبت به 52 درصد درخواستها کاهش یافته است.
جستجوی Google پیوندهای YouTube Music را در جستارهای آلبوم نشان می دهد
2020: در تلفن همراه، پیوند در چرخ فلک “گوش دادن” خدمات پخش موسیقی ظاهر شد. در دسکتاپ، در لیستی از خدمات پخش در پانل دانش آلبوم ظاهر شد.
واحد تبلیغات جدید Reddit «Trending Takeover» به برندها اجازه میدهد در بالای فید محبوب، برگه جستجو ظاهر شوند.
2020: این واحد تبلیغاتی دارای عمر کمپین 24 ساعته بود و به گونه ای طراحی شده بود که برندها را با محبوب ترین و مرتبط ترین گرایش های روز هماهنگ کند.
ویدئو: Fili Wiese، یک SEO که قبلا در کیفیت جستجوی گوگل کار می کرد
2020: تعدادی از موضوعات مورد بحث قرار گرفت، از جمله مدیریت جریمه های گوگل، نحوه جریمه کردن وب سایت ها توسط گوگل، ابزار پیوند انکار و ویژگی لینک nofollow.
«Google برای کسبوکار من» نماد و ویژگی «به رهبری زنان» را به فهرستهای کسبوکار اضافه میکند
2018: پس از افزودن این ویژگی، نماد «به رهبری زنان» در بخش ویژگیهای کسبوکار فهرست کسبوکار آنها ظاهر میشود.
تستهای گوگل پاسخها را تحت ویژگی «افراد نیز میپرسند» را نشان میدهد
2018: بهجای اینکه فقط سؤالات دیگری را که ممکن است افراد در مورد سؤالی که در نتایج جستجو وارد کردهاید بپرسند نشان دهد، Google در حال آزمایش بود که بخشی از پاسخ را مستقیماً زیر سؤال نشان میداد.
جستجو در عکسها: کریگ نیومارک در Google، برف در دفتر نیویورک و زنان @ Google cupcake
2018: آخرین تصاویر نشان می دهد که مردم در شرکت های موتور جستجو چه می خورند، چگونه بازی می کنند، با چه کسانی ملاقات می کنند، کجا صحبت می کنند، چه اسباب بازی هایی دارند و موارد دیگر.
Google پیشنهادات، ترجمهها و موارد دیگر را به GBoard برای Android اضافه میکند
2017: کاربران اندروید هنگام تایپ کردن به پیشنهادات ایموجی و گیف دسترسی پیدا کردند و امکان اشتراک گذاری فایل های GIF در برنامه های پشتیبانی شده را به دست آوردند.
امتیاز RIP Google PageRank: مروری بر این که چگونه وب را خراب کرد
2016: در حالی که گوگل در هفتههای آتی امتیازهای PageRank را از دید عموم حذف میکند، روشی که این امتیازات به طور چشمگیری شکل وب را تغییر میدهند، باقی ماند.
گوگل انتقال گسترده وبلاگ های خود را از blogspot.com به googleblog.com آغاز می کند
2016: دلیل: کمک به کاربران برای درک اینکه اینها وبلاگهای رسمی هستند که توسط Google مدیریت و اداره میشوند.
Destinations در Google تجربه جدیدی از برنامه ریزی سفر را برای کاربران تلفن همراه ارائه می دهد
2016: جستجوی تلفن همراه برای قاره، کشور یا ایالت، همراه با کلمه «مقصد» یا «تعطیلات»، یک سری از گزینههای سفر را برمیگرداند.
گوگل می گوید ممکن است گواهی های امنیتی شکسته را در نتایج جستجو علامت گذاری کند
2015: گری ایلیس از گوگل همچنین گفت که گوگل در حال کار بر روی احتمالاً افزایش رتبه صفحات ورود امن حتی بیشتر از افزایش رتبه بندی معمولی HTTPS است.
حل و فصل اتحادیه اروپا تقریباً انجام شده است، درام ضد انحصار Google به هند منتقل می شود
2014: کمیسیون رقابت هند (CCI) این اختیار را داشت که جریمه ای به میزان 10 درصد از درآمد سالانه را به طور متوسط در یک دوره سه ساله اعمال کند.
تاجر بد؟ ممکن است گوگل در اواخر امسال رتبه شما را کاهش دهد
2013: گوگل نمی خواست تاجران با تجربه با کیفیت پایین در نتایج جستجو رتبه بندی کنند.
“Trulia پیشنهاد می کند” نتایج جستجو بدون جستجو
2013: Trulia Suggests طیف وسیعی از دادهها را از تعاملات کاربران با سایت و ارائه توصیههای شخصیشده برای خانه گرفته است.
گزارش Pew: 65% مشاهده جستجوی شخصی به عنوان بد. 73٪ آن را به عنوان تهاجم به حریم خصوصی می دانند
2012: حتی اگر جستجوی شخصی سازی شده برای بیش از دو سال در گوگل و کمی بیش از یک سال در بینگ معمول بود.
جستجو در تصاویر: گوگل فیش، تولد هفدهمین یاهو و کراوات گوگل لایت
2012: آخرین تصاویر نشان می دهد که مردم در شرکت های موتور جستجو چه می خورند، چگونه بازی می کنند، با چه کسانی ملاقات می کنند، کجا صحبت می کنند، چه اسباب بازی هایی دارند و موارد دیگر.
دادگاه استیناف فدرال اجازه مناقصه کلیدواژه بر روی نام رقیب را می دهد
2011: یک دادگاه فدرال کالیفرنیا حکم داد که اجازه دارد نام یک رقیب را برای تبلیغات جستجو پیشنهاد دهد.
امتیاز کیفیت معرفی Microsoft AdCenter که از گوگل تقلید می کند
2011: مایکروسافت گفت که امتیازها مستقیماً بر نحوه رتبه بندی تبلیغات تأثیر نمی گذارد – این بیشتر بازتاب عملکرد تبلیغات در بازار است.
Blekko دامنه های “اسپم” بیشتر را مسدود می کند: 1.1 میلیون از آنها
2011: موتور جستجو از سیستم جدیدی به نام «AdSpam» استفاده میکرد.
آگاهی توییتر در 92٪، اما استفاده فقط کسری از آن
2011: تحقیقات نشان می دهد که اکثر آمریکایی ها به خوبی از توییتر آگاه بودند … آنها فقط از آن استفاده نمی کردند.
فناوری جستجو در پشت مجله iPad “Zite”
2011: برنامه آیپد از همان قابلیتهای جستجو و یادگیری ماشینی که توسط Worio توسعه داده شده بود، استفاده کرد تا مجله شخصیسازیشدهای ایجاد کند که با استفاده از آن «هوشمندتر» شود.
توییتر کوتاه کننده URL خود را برای جلوگیری از کلاهبرداری دریافت می کند. بازاریابان خوب نیازی به ترس ندارند
2010: توییتر: «با مسیریابی همه پیوندهای ارسال شده به توییتر از طریق این سرویس جدید، میتوانیم پیوندهای بد را در سراسر توییتر شناسایی، رهگیری و جلوگیری کنیم.»
MSN جدید از نسخه بتا خارج شده و نزدیک به 50 درصد از جستجوهای Bing را هدایت می کند
2010: مایکروسافت به طور رسمی پورتال بسیار بهبود یافته MSN خود را راه اندازی کرد.
موتورهای ریاضی: برای ضرب کسرهای مختلط، ولفرام آلفا روی گوگل و بینگ است.
2010: ولفرام آلفا برای ضرب کسرها مفید بود.
جستجوی تصویر گوگل گزینه جستجوی پیشرفته “اندازه دقیق” را اضافه می کند
2009: جستجوی تصویر گوگل گزینه ای را به صفحه جستجوی پیشرفته اضافه کرد تا اندازه دقیق تصویر مورد نظر خود را وارد کنید.
گوگل در جستجوی راه حل های انرژی است زیرا “این کار درستی است”
2009: این برای کسب و کار ما نیز خوب است زیرا ما در تجارت اطلاعات هستیم. و بسیاری از راه حل های انرژی شامل اطلاعات زیادی هستند…”
قانونگذار ایالتی کالیفرنیا می خواهد اطلاعات روی نقشه ها را برای مسدود کردن تروریست ها محدود کند
2009: تصاویر ماهواره ای مدارس، اماکن مذهبی، ساختمان های دولتی و مراکز پزشکی باید محو شوند.
مهندس سابق یاهو در هند به عنوان تروریست متهم شد
2009: گفته می شود که او “رئیس رسانه” مجاهدین هند، یک گروه تروریستی بود که متهم به بمب گذاری های سپتامبر 2008 در دهلی بود.
گشت و گذار مخفیانه در دفتر دالاس Google Audio
2007: مستندسازی یک تور مخفیانه از یک دفتر Google در دالاس، تگزاس که به نظر می رسد خانه جدید گروه صوتی گوگل باشد.
گوگل از گوگل خواست تا “کوه هیتلر” را از نقشه گوگل حذف کند
2007: گوگل آلمان این اتفاق را “حادثه فنی” نامید.
بیل بلیس، رئیس سابق جستجوی مایکروسافت در مورد اشتباهات اولیه جستجو
2007: مایکروسافت میتوانست به جای یاهو Inktomi و Overture را بخرد، و اکنون دنیا برای هر دو شرکت بسیار متفاوت خواهد بود.
در میان تشدید رقابت راه اندازی مجدد My Yahoo!
2007: تعدادی بهبود و ارتقا وجود داشت.
نوکیا با برنامه “خدمات تبلیغات نوکیا” وارد تبلیغات موبایلی شد
2007: به علاوه یک “برچسب سفید” Nokia Advertising Connector برنامه ای برای دیگرانی که می خواهند برنامه های تبلیغاتی موبایل را اجرا کنند.
UFO Crawler: The Truth is Out There & Searchable
2007: آیبیام و یاهو روی UFOCrawler، یک موتور جستجو برای یافتن منابعی در مورد «دیدن بشقاب پرندهها، سفر در زمان، تئوریهای توطئه و ناهنجاریها» همکاری کردند.
از نمایشگاه بازاریابی جستجو (SMX)
مشارکتهای قبلی کارشناسان موضوع موتور جستجو (SMEs)
این ستونها یک عکس فوری در زمان هستند و از زمان انتشار بهروزرسانی نشدهاند، مگر اینکه ذکر شود. نظرات بیان شده در این مقالات نظرات نویسنده است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست.
< 8 مارس | تاریخچه بازاریابی جستجو | 10 مارس >