گوگل زمان بارگذاری صفحه فرود را به امتیاز کیفیت اضافه می کند

در سال 2008، گوگل ادوردز افزودن جدیدی به امتیاز کیفیت را تأیید کرد: زمان بارگذاری صفحه فرود.

گوگل گفت که آنها این کار را به دو دلیل انجام دادند:

اول اینکه، کاربران زمانی که مجبور نباشند برای بارگذاری صفحات فرود زمان زیادی منتظر بمانند، بهترین تجربه را دارند. صفحات بینابینی، تغییر مسیرهای متعدد، سرورهای بسیار کند و سایر مواردی که می توانند زمان بارگذاری را افزایش دهند، فقط کاربران را از دستیابی به آنچه می خواهند باز می دارد: اطلاعات مربوط به کسب و کار شما. دوم، کاربران بیشتر احتمال دارد صفحات فرود را که به کندی بارگیری می شوند رها کنند، که می تواند به نرخ تبدیل شما آسیب برساند.

– داخل AdWords، زمان بارگذاری صفحه فرود به زودی در امتیاز کیفیت گنجانده می شود

و گوگل چه چیزی را خیلی کند در نظر گرفت؟ گوگل معمولاً مبهم بود و به زمین موتور جستجو می‌گفت:

  • «هدف ما تشویق تبلیغ‌کنندگان با صفحات فرود است که بسیار کند هستند تا سرعت سایت‌های خود را افزایش دهند. نمی‌توان تعداد دقیقی از ثانیه‌ها را ارائه کرد که ما سایت را به آهستگی بارگیری کنیم، زیرا ما تفاوت‌های منطقه‌ای و کشوری را در میانگین زمان بارگذاری تنظیم می‌کنیم.»

همه چیز درباره آن را در «زمان بارگذاری تأیید شده به عنوان امتیاز کیفیت AdWords» و ویژگی استثنای دسته جدید بخوانید.


همچنین در این روز


به روز رسانی الگوریتم هسته گسترده گوگل: هر آنچه که باید بدانید

2022: به روز رسانی الگوریتم هسته گسترده چیست؟ تاریخچه کامل به روز رسانی های اصلی گوگل، چیستی آنها و آنچه برای سئو مهم است را بیاموزید.


نتایج «تهاجم روسیه به اوکراین» گوگل شامل ویژگی‌های جستجوی جدیدی است

2022: ویژگی‌های جدید شامل بخش‌هایی برای اطلاعات پس‌زمینه، تلفات تخمینی و عکس‌های درگیری بود.


Microsoft Advertising نوع تبلیغ جدیدی را برای ارائه دهندگان خدمات اعلام می کند

2022: از تبلیغات خدمات حرفه ای نیز می توان برای تبلیغ دفاتر منطقه ای، شعب یا حتی برندهای ملی که خدمات مربوطه را ارائه می دهند، استفاده کرد.


سئوکاران مراقب باشید: سازندگان لینک با پیشنهادات ساختگی Domain Authority بازگشته اند

2019: در ده‌ها ایمیل و پست‌های بی‌شماری در رسانه‌های اجتماعی، سئوکاران درباره تغییرات امتیاز DA و تأثیر آن بر رتبه‌بندی گوگل ابراز نگرانی کردند.


تیم Google AMP «Render on Idle» را راه‌اندازی می‌کند تا وقتی مرورگرها بیکار می‌مانند، تبلیغات سریع‌تر بارگیری شود.

2018: این ویژگی به طور خودکار با تگ تبلیغات DoubleClick AMP و برای شبکه های تبلیغاتی با استفاده از Fast Fetch کار می کرد.


AMP به 1 میلیارد نفر دیگر در آسیا عرضه می شود

2017: بایدو، سوگو و یاهو ژاپن چارچوب تلفن همراه را اتخاذ کردند.


ویژگی جدید «جستجوی شباهت» فلیکر یافتن عکس های مشابه بصری را آسان تر می کند

2017: فلیکر گفت که گزینه جستجوی جدیدش از فناوری پیشرفته برای نمایش عکس های مشابه بدون کار زیاد کاربر استفاده می کند.


گوگل شماره تلفن های قابل کلیک را در نتایج جستجوی ارگانیک آزمایش می کند

2016: گوگل در حال آزمایش کلیک برای تماس در بخش ارگانیک بود که قبلاً با تبلیغات و محلی انجام داده بود.


بازاریابان برنامه اکنون می توانند شناسه های مشتری را برای هدف قرار دادن در Google Display Network در AdWords آپلود کنند

2016: ویژگی جدید آپلود انبوه IDFA/شناسه تبلیغاتی به توسعه دهندگان کمک کرد تا دوباره کاربران را در دستگاه های iOS و Android جذب کنند.


AdWords API برای کمپین‌های جدید خرید Google اکنون در دسترس است

2014: API در اختیار آژانس‌ها و پلتفرم‌های شخص ثالث برای تسهیل پیاده‌سازی در مقیاس بزرگ بود.


Google تقویت فید Merchant Enforcement

2014: Google شروع به رد کردن محصولات با GTIN، MPN و شناسه برند نادرست می کند و محصولات با ویژگی identifier_exists نادرست را به صورت جهانی کاهش می دهد.


جستجو در تصاویر: ماشین نمای خیابان بینگ، هلیکوپتر اسباب بازی گوگل و کلید ویژه

2014: آخرین تصاویر نشان می دهد که مردم در شرکت های موتور جستجو چه می خورند، چگونه بازی می کنند، با چه کسانی ملاقات می کنند، کجا صحبت می کنند، چه اسباب بازی هایی دارند و موارد دیگر.


آیا گوگل فقط یک شبکه پیوندی دیگر را جریمه کرد؟ پیوندهای SAPE

2013: مدیران وب‌سایت‌هایی که از شبکه پیوند SAPE استفاده کرده بودند، گزارش دادند که سایت‌های آن‌ها جریمه‌های سختی را در گوگل دریافت کرده‌اند که منجر به کاهش شدید رتبه‌بندی شده است.


مطالعه کور نتایج محلی YP را به دست آورد که گوگل، بینگ، یاهو را شکست داد

2013: هزاران پرسش در طول یک سال مقایسه شد.


Google Maps ممکن است در آلمان به دلیل نقض پتنت ممنوع شود

2013: طبق گزارش ها، قاضی این حق اختراع را که توصیف می کند چگونه داده های نقشه و نتایج جستجوی محلی را می توان ترکیب کرد، یک “ایده بزرگ” نامید.


فیس بوک فید خبری را به روز می کند، هیچ تاثیری بر جستجوی نمودار (امروز) ندارد

2013: اگرچه برخی از تغییرات فید خبری در نهایت می تواند بر جستجوی نمودار تأثیر بگذارد.


Google با Miss Manners ملاقات می کند، جستجوگران را تشویق می کند تا از کسانی که محتوا را 1+ کرده اند تشکر کنند

2012: اگر جستجوگر انتخاب کرد که از شخصی برای 1+ تشکر کند، از او خواسته می‌شود مستقیماً در +Google تشکر کند.


Microsoft adCenter افزونه های مکان را در تبلیغات راه اندازی می کند

2012: افزونه‌های مکان به تبلیغ‌کنندگان کسب‌وکار محلی اجازه می‌داد آدرس و شماره تلفن خود را در تبلیغات Bing و Yahoo نمایش دهند.


Google BeatThatQuote.com را خریداری می کند

2011: BeatThatQuote.com یک وب سایت مقایسه قیمت برای وام ها و محصولات مالی بود.


Google 97 درصد از جستجوی پولی موبایل را کنترل می کند: گزارش

2011: این گزارش همچنین بیان کرد که جستجوهای تلفن همراه دارای CTR هستند که 30 درصد کمتر از CTR دسکتاپ است.


گزارش: انتظار خریدهای تهاجمی بیشتری از Google داشته باشید

2011: گوگل با انجام رکورد 48 خرید در سال 2010، “به تهاجمی خود ادامه خواهد داد.”


Google Navigation Now از ترافیک جلوگیری می کند

2011: شرایط ترافیک در زمان واقعی و الگوهای ترافیکی تاریخی در مسیریابی لحاظ شده است.


Bing نوار ناوبری جدید و پیش نمایش HTML5 را به زودی آزمایش می کند

2011: نوار جدید بزرگتر بود و بیشتر از تم صفحه اصلی Bing از آن روز استفاده می کرد.


اولین محصول Angry Birds با Tout Bing ادغام شد

2011: Rovio و مایکروسافت برای ادغام جستجوی Bing در بازی توافق کردند.


گوگل تبلیغات تلویزیونی بیشتری را با ادغام AdWords آزمایش می کند

2008: Google دعوت‌نامه‌های بیشتری را برای تبلیغ‌کنندگان ارسال کرد تا تبلیغات تلویزیونی را در سیستم Google AdWords آزمایش کنند.


پنتاگون آمریکا گوگل را از پایگاه‌های نظامی منع کرد

2008: این ممنوعیت پس از آن صورت گرفت که عکس‌های StreetView از فورت سام هیوستون در سن آنتونیو در Google Maps یافت شد.


وسواس گوگل مایکروسافت، چشم انداز آسیایی MicroHoo، و رقابت برای Digg

2008: بنابراین ممکن است این آخرین نفس من در مایکروسافت باشد، اما ما آنجا خواهیم بود و کار می کنیم و سهمی را ایجاد می کنیم.


قانون کلیدواژه علامت تجاری آگهی جستجوی یوتا نوترز

2008: به طور خلاصه، اکنون می‌توانید به‌صورت قانونی برای شرایط دارای علامت تجاری در یوتا پیشنهاد دهید، با این فرض که از خط‌مشی علامت تجاری موتور جستجو در کشور خود تبعیت کرده‌اید.


دوستان دوستان با گوگل و دراپ یاهو

2007: سایت شبکه اجتماعی Friendster گوگل را برای تقویت جستجو و تبلیغات در سایت خود انتخاب کرد.


به روز رسانی تعداد پیوندها در جستجوی گوگل و یاهو

2007: یاهو و گوگل تعداد پیوندهایی را که برای هر سایت حساب می کنند به روز می کردند.


نسخه 5 Google Desktop منتشر شد

2007: بهبودهای جستجوی دسکتاپ شامل افزودن “پیش نمایش نتایج جستجو” بود.


ارسال نقاط مقصد از Google Maps به دستگاه GPS شما

2007: BMW در آلمان شروع به پشتیبانی از ادغام با Google Maps کرد.


یوتیوب در ترکیه مسدود شد

2007: چون ویدیویی پیدا شد که به مصطفی کمال آتاتورک، بنیانگذار ترکیه مدرن توهین می کرد.


جیم لنزون، مدیر عامل Ask.com، گنجاندن پولی یاهو را “دورویی” می خواند

2007: او دریافت “ریاکاری برای کاری که به هر حال باید انجام دهیم” (یعنی خزیدن در وب برای یافتن صفحات باکیفیت برای ارائه به جستجوگر) “ریاکارانه” بود.


یاهو چین به دلیل پیوند به موسیقی بدون مجوز شکایت کرد

2007: این پرونده در اوایل ژانویه توسط “11 شرکت و درخواست خسارت 5.5 میلیون یوان (710686 دلار) تشکیل شد.


SuperPages نقشه برداری را با Virtual Earth ارتقا می دهد

2007: طیف وسیعی از ویژگی‌های اشتراک‌گذاری و شخصی‌سازی را که بر روی پلتفرم Microsoft Virtual Earth ساخته شده‌اند، اضافه کرد.


از نمایشگاه بازاریابی جستجو (SMX)


مشارکت‌های قبلی کارشناسان موضوع موتور جستجو (SMEs)

این ستون‌ها یک عکس فوری در زمان هستند و از زمان انتشار به‌روزرسانی نشده‌اند، مگر اینکه ذکر شود. نظرات بیان شده در این مقالات نظرات نویسنده است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست.


< 6 مارس | تاریخچه بازاریابی جستجو | 8 مارس >



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *