در سال 2011، Google Webmaster Tools شروع به ارسال دو نوع هشدار جدید – برای “پیوندهای غیرطبیعی” و “Cloaking” کرد.

این پیام ها زمانی ارسال شد که گوگل صفحاتی را در وب سایت هایی شناسایی کرد که از تکنیک هایی خارج از دستورالعمل های کیفیت آن استفاده می کردند.

در آن زمان، گوگل در مورد افزایش دسترسی خود به وب مسترها صحبت می کرد. این ویدیو را ببینید (منتشر شده در 18 دسامبر 2010)، که در آن مت کاتس از گوگل (با حضور دنی سالیوان) اشاره کرد که گوگل می‌خواهد ارتباطات را در سال 2011 در اولویت قرار دهد.

همه چیز در مورد آن را در Google بخوانید. افزودن هشدارهای جدید هرزنامه در وب مستر تولز.

عمیق تر حفاری کنید: مجازات های گوگل، اقدامات دستی و اعلان ها: راهنمای کامل


همچنین در این روز


گوگل بخش «فروشگاه‌ها» را در نتایج جستجوی موبایل راه‌اندازی می‌کند

2022: بخش فروشگاه ها 3 تا 10 خرده فروش را بر اساس رتبه بندی جستجوی ارگانیک آنها نشان می دهد.


خطای Google Ads به تبلیغ‌کنندگان می‌گوید که کلمات کلیدی مطابقت دقیق به عنوان تطابق گسترده ذخیره می‌شوند

2022: بازاریابان جستجویی که کلمات کلیدی تطابق دقیق را وارد می‌کنند ممکن است هشداری را در انتهای رابط Google Ads خود مشاهده کرده باشند که می‌گوید: «کلمات کلیدی مطابقت گسترده فعال هستند. کلمات کلیدی به عنوان تطابق گسترده ذخیره خواهند شد.”


سرزمین موتورهای جستجو، نام SMX کارولین لیدن منجر به محتوا

2021: لیدن هم به‌عنوان سردبیر سایت موتور جستجو و هم به‌عنوان مدیر محتوای مجموعه رویدادهای SMX ما عمل می‌کرد. او رفت رسانه درب سوم در نوامبر 2021.


تبلیغات متنی مایکروسافت می‌گوید تبلیغات متنی استاندارد مدتی طولانی‌تر خواهند ماند

2020: تبلیغات مایکروسافت، که در ابتدا گفته بود تبلیغات متنی استاندارد دیگر پس از سال 2019 ارائه نخواهد شد، اعلام کرد که به تبلیغات متنی استاندارد موجود اجازه می دهد تا تا 31 مارس به نمایش خود ادامه دهند.


ویدئو: ای جی قرگیچ در مورد تعقیب نکردن الگوریتم گوگل و تمرکز بر نیات انسانی

2020: در این قسمت از مجموعه وبلاگ Barry Schwartz، او با Ghergich در مورد اینکه چگونه آژانس SEO خود را مقیاس بندی کنید، درک نیت انسان و موارد دیگر صحبت کرد.


وقتی افزونه‌های مکان در تبلیغات ظاهر می‌شوند، Google شروع به نمایش شماره تلفن‌های محلی می‌کند

2017: Google گفت، از 19 ژانویه، زمانی که افزونه موقعیت مکانی آن فروشگاه در یک آگهی نمایش داده می‌شود، ممکن است شماره تلفن خرده‌فروشی محلی را نشان دهد – حتی اگر برنامه افزودنی تماس در کمپین از شماره تلفن دیگری استفاده کند – تا ارتباط تبلیغات را افزایش دهد. که مکان های تجاری خاصی را نشان می دهد.


سئوی “غیرقانونی” به دلیل اخاذی به 37 ماه زندان فدرال محکوم شد

2016: ویلیام استنلی با تهدید به انجام کارهای غیرقانونی سئو از افراد و شرکت ها اخاذی کرد: ارسال “نظرات متقلبانه و ایجاد نقدهای منفی آنلاین، در صورتی که قربانی مبلغ مشخصی را به او نپردازد.”


گوگل گزارش خطاهای خزیدن نمایه سازی برنامه اندروید را در کنسول جستجو اصلاح می کند

2016: گوگل اعلام کرد که سرانجام گزارش خطاهای خزیدن فهرست‌بندی برنامه را که ماه‌ها کار نمی‌کرد، در کنسول جستجوی گوگل ارتقا داده است.


2016: ناشران با ادعای اجرای قانون «حق نسخه‌برداری فرعی» آلمان، شکایت کردند تا Google را به خاطر نشان دادن محتوایشان در نتایج جستجو به آنها بپردازد.


تبلیغات بینگ نیز در کپی تبلیغات PPC با شماره تلفن خداحافظی می کند

2015: تبلیغات بینگ به تبلیغ‌کنندگان گفت که به زودی دیگر نمی‌توانند شماره تلفن را در عنوان، متن اصلی، URL یا برنامه‌های افزودنی مانند پیوندهای سایت قرار دهند. مانند AdWords، تبلیغ‌کنندگان باید از برنامه‌های افزودنی مکان یا تماس برای شماره‌های تلفن استفاده کنند.


Pinterest جستجوی خود را با VisualGraph Acquisition افزایش می دهد

2014: Pinterest گفت که این خرید به ما کمک می کند تا فناوری بسازیم تا بهتر بفهمیم مردم چه چیزی را پین می کنند. با انجام این کار، ما امیدواریم که پیدا کردن چیزهایی که دوست دارند را برای مردم آسان‌تر کنیم.»


بینگ سایت جوایز را به موقع برای گلدن گلوب، گرمی و اسکار راه اندازی کرد

2014: این سایت به عنوان یک منبع آنلاین برای «جوایز همه چیز» با اطلاعات پس‌زمینه در مورد نامزدها، نکاتی برای مهمانی‌های با موضوع جوایز، و پیش‌بینی‌های برنده براساس آمار جستجوی Bing عمل می‌کرد.


بینگ مسیرهای رانندگی را دو برابر سریع تر می کند

2012: نقشه‌های بینگ به‌روزرسانی بزرگی را برای مسیرهای رانندگی «موتور مسیریابی» ارائه کرد. موتور مسیریابی جدید دو برابر سریعتر از موتور قبلی بود و ویژگی های بیشتری را اضافه کرد، مانند اضافه کردن سه مسیر در یک درخواست.


جستجو در تصاویر: برچسب سپر گوگل، آستین بافتنی اندروید و مدیران عامل یاهو

2012: جدیدترین تصاویر جمع‌آوری‌شده از وب، نشان می‌دهد که مردم در شرکت‌های موتور جستجو چه می‌خورند، چگونه بازی می‌کنند، با چه کسی ملاقات می‌کنند، کجا صحبت می‌کنند، چه اسباب‌بازی‌هایی دارند و موارد دیگر.


اجرای استراتژی موبایل گوگل تقریباً بی عیب و نقص: تبلیغات در حال رشد، اندروید بر آیفون

2011: واحد AdMob گوگل گزارش داد که روزانه بیش از 2 میلیارد درخواست تبلیغات را مشاهده می کند. در همین حال، comScore گزارش داد که اندروید از آیفون به عنوان پلتفرم شماره دو گوشی هوشمند در ایالات متحده عبور کرد


کره جنوبی ممکن است مدیران گوگل را به دلیل جمع آوری داده های WiFi دستگیر کند

2011: آژانس پلیس ملی این کشور تشخیص داده بود که گوگل هنگام جمع‌آوری داده‌های شخصی به عنوان بخشی از خدمات نقشه‌برداری نمای خیابان، غیرقانونی عمل می‌کند.


Covario: بازاریابان لوازم الکترونیکی مصرفی، جستجوی پولی Q4 را در خارج از کشور رونق گرفتند

2011: در میان مشتریان فناوری و لوازم الکترونیکی مصرفی آن در قاره آمریکا، هزینه جستجوی پولی در سه ماهه چهارم سال 2010 در مقایسه با سه ماهه سوم تنها 1 درصد افزایش یافت، اما این به این دلیل است که رشد از سه ماهه دوم تا سوم 30 درصد بود.


رکورد توییت سال جدید توییتر در یک ویدیو خیره کننده نشان داده شد

2011: توییتر سال 2011 را با یک رکورد جدید آغاز کرد: 6939 توییت چهار ثانیه پس از نیمه شب در ژاپن ارسال شد.


Foursquare Kibosh را در مورد هرزنامه دوستان قرار می دهد

2011: Foursquare شروع به محدود کردن تعداد دوستان و درخواست‌های دوستی که کاربر می‌تواند داشته باشد، کرد.


Google AdWords Testing Lead Capture Forms: Extensions Form Contact

2010: پسوندهای فرم تماس، فرم تماسی را مستقیماً در آگهی جستجو ارائه می‌دهند، که جستجوگر می‌تواند آن را پر کند و تبلیغ‌کننده می‌تواند در آینده برای تماس با آن سرنخ استفاده کند.


گوگل شکایت فرانسوی ها را بر سر Google Suggest شکست داد

2010: به گوگل دستور داده شد که این کلمه را حذف کند arnaque، که تقریباً به عنوان «کلاهبرداری» ترجمه می شود، از ظاهر شدن به عنوان یک عبارت Google Suggest در جستجوهای مرکز ملی خصوصی شکل گیری فاصله (CNFDI).


سورپرایز: صفحه اصلی Google در حال تبلیغ Nexus One

2010: تبلیغ زیر کادر جستجو پیدا شد و روی آن نوشته شده بود: «Nexus One، تلفن اندروید جدید گوگل را تجربه کنید».


Nexus One: دیروز دقیقاً چه اتفاقی در Mountain View افتاد؟

2010: کمتر از 24 ساعت پس از رونمایی رسمی Nexus One توسط Google، مجموعه‌ای از برداشت‌ها و گزارش‌های متفاوت از آنچه مهم بود (یا نه) داشتیم.


گوگل ادعا می کند که Google Checkout تبدیل را 40٪ و کلیک ها را 10٪ افزایش می دهد

2009: Google ادعاهایی را به صفحه اصلی Google Checkout Merchant خود اضافه کرد مبنی بر اینکه داشتن Google Checkout به عنوان بخشی از تبلیغات AdWords شما منجر به تبدیل بیشتر و نرخ کلیک بهتر می شود.


گوگل تبلیغات موبایلی ترکیبی را آزمایش می کند

2009: همانطور که مشخص شد، گوگل کار جدیدی انجام نمی داد. در تجربه جستجوی Google WAP، این شرکت همیشه تبلیغات را در انتهای نتایج متن ارگانیک اما قبل از سایر انواع محتوا قرار می داد.


یاهو به تبلیغ‌کنندگان: می‌توانیم تبلیغات ایجاد کنیم و کلمات کلیدی را بدون درخواست اول ویرایش کنیم

2009: یاهو به تبلیغ کنندگان جستجوی خود در مورد شرایط و ضوابط جدید ایمیل فرستاد، از جمله یک ماده بحث برانگیز مبنی بر اینکه آنها مجاز به ایجاد تبلیغات، حذف یا اضافه کردن کلمات کلیدی به کمپین ها و “بهینه سازی” حساب ها هستند.


گوگل بالاخره Picasa را به مک می آورد

2009: پیکاسا یک سیستم مدیریت برای اشتراک گذاری و ویرایش عکس بود.


گوگل برنده دعوای “Gu Ge” در چین شد

2009: دادگاه منطقه Haidian پکن حکم داد که Beijing Guge Science and Technology باید 100000 یوان (14624 دلار) به گوگل چین بپردازد. علاوه بر این، Beijing Guge باید استفاده از نام را متوقف کند.


2009: پیشنهاد شد که این هنر نمایانگر برخورد هواپیما با برج‌های سابق مرکز تجارت جهانی نیویورک در 11 سپتامبر است.


فهرست بزرگ پیش بینی های بازاریابی در سال 2009

2009: مقاله‌ها و پست‌های وبلاگ پر از پیش‌بینی‌ها، پیش‌بینی‌ها و/یا قطعنامه‌ها برای سال جدید.


Mahalo ویژگی های اجتماعی بیشتری را اضافه می کند

2008: نوار ابزار Mahalo Follow به شما امکان می دهد با کلیک یک دکمه پیوندهایی به Delicious، Ma.gnolia، Mahalo Social و Twitter ارسال کنید. وقتی در سایت‌هایی مانند توییتر و جی‌میل بودید، نوار کناری نکات سریعی را نشان می‌داد.


از نمایشگاه بازاریابی جستجو (SMX)


مشارکت‌های قبلی کارشناسان موضوع موتور جستجو (SMEs)

این ستون‌ها یک عکس فوری در زمان هستند و از زمان انتشار به‌روزرسانی نشده‌اند، مگر اینکه ذکر شود. نظرات بیان شده در این مقالات نظرات نویسنده است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست.


< 5 ژانویه | تاریخچه بازاریابی جستجو | 7 ژانویه >


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

دنی گودوین

دنی گودوین سردبیر موتور جستجو Land & SMX است. گودوین علاوه بر نوشتن روزانه در مورد SEO، PPC و موارد دیگر برای Search Engine Land، فهرستی از کارشناسان موضوعی Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه‌ریزی مجموعه کنفرانس ما، SMX – Search Marketing Expo کمک می‌کند. قبل از پیوستن به Search Engine Land، گودوین سردبیر اجرایی در Search Engine Journal بود، جایی که او ابتکارات سرمقاله را برای این برند رهبری می کرد. او همچنین یک ویراستار در Search Engine Watch بود. او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی بزرگ و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پادکست‌ها منبع داده شده است.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *