در سال 2014، 10 روز پس از جریمه شدن برای “پیوندهای غیر طبیعی” که به ایجاد آن کمک کرد، سایت شعر Rap Genius به نتایج جستجوی گوگل بازگشت.

در 24 دسامبر 2013، گوگل تایید کرد که در حال بررسی یک برنامه “وابسته” Rap Genius است که به منظور دریافت پیوندهای غیرطبیعی به وب سایت آنها اشاره می کند. تا صبح روز بعد، گوگل رسماً Rap Genius را به دلیل طرح های پیوند جریمه کرد.

هر کسی که در گوگل جستجو می کند [rap genius] rapgenius.com را در صفحه 1 پیدا نمی کند. با این حال، پیوندهایی به حساب توییتر، صفحه فیس بوک، نمایه ویکی پدیا و داستان هایی از این قبیل در مورد جریمه شدن آنها توسط گوگل وجود داشت.

نتیجه جریمه: کاهش 92 درصدی در دید جستجو.

نابغه رپ گفت:

ما تمام شدیم، سایر سایت‌های متن ترانه تقریباً قطعاً کارهای بدتری انجام می‌دهند، و ما متوقف می‌شویم. ما دوست داریم Google نگاه دقیق‌تری به کل چشم‌انداز جستجوی اشعار بیاندازد و ببیند آیا می‌تواند تغییراتی ایجاد کند که نتایج جستجوی غزل را بهبود بخشد.

– نابغه رپ

همه چیز در مورد آن را در Rap Genius بخوانید پس از 10 روز پنالتی دوباره در گوگل، رتبه‌هایی را به خاطر نامش به دست می‌آورد، اما در مورد شعر چطور؟


همچنین در این روز


Bing Webmaster Tools درخواست های خزیدن، خطاهای خزیدن و صفحات فهرست شده را به گزارش عملکرد اضافه می کند.

2021: داده‌های خزیدن و نمایه‌سازی جدید، که همه آنها واقعاً مستقیماً با عملکرد نتایج جستجوی شما در مایکروسافت بینگ مرتبط نبودند، مستقیماً در گزارش عملکرد جستجو در دسترس قرار گرفتند.


گوگل Question Hub را برای ناشران آمریکایی راه اندازی کرد

2021: گوگل Question Hub را در مناطقی راه اندازی کرد که شرکت متوجه شد محتوای کافی در فهرست جستجوی خود برای پاسخ به سوالات جستجوگران ندارد. (در 15 دسامبر 2022، گوگل اعلام کرد که Question Hub را می بندد.)


ویدئو: آنتونی چرچ در مورد ردیابی تبدیل و سئو

2021: در این قسمت از مجموعه وبلاگ باری شوارتز، او در مورد دو موضوع اصلی با چرچ چت می کند: ردیابی تبدیل و آنچه سئوکاران باید روی آن تمرکز کنند.


گوگل انجمن متخصص و «موتور پاسخگویی» Superpod را به قیمت 60 میلیون دلار می خرد

2019: Superpod با سؤالات مخاطبان و پاسخ های متخصص در طیف گسترده ای از موضوعات مطابقت داشت. گزارش های اولیه حدس می زد که بنیانگذاران و دارایی های Superpod برای بهبود Google Assistant مستقر شوند.


DuckDuckGo در سال 2018 9 میلیارد جستجو را شکست و در حال رشد است

2019: در مقایسه، در سال 2016 آنها 4 میلیارد جستجو انجام دادند. و تا اکتبر 2018، DuckDuckGo گزارش داد که به 30 میلیون درخواست در روز رسیده است.


داشبورد «Google برای کسب‌وکار من» بخش آپلود ویدیو را برای برخی از صاحبان کسب‌وکار نشان می‌دهد

2018: به نظر می‌رسد گوگل در حال آزمایش توانایی صاحبان کسب‌وکار برای آپلود ویدیوها در فهرست‌های محلی خود در داشبورد «Google برای کسب‌وکار من» است.


به گفته شرکت تحلیلی، بازاریابی جستجو برای لذت بردن از «رنسانس در مراحل آخر»

2018: طبق تحقیقات Forrester، حریم خصوصی، ایمنی نام تجاری و سایر عوامل جستجوی پولی را برای بازاریابان جذاب‌تر می‌کنند.


2017: این به‌روزرسانی به کاربران امکان می‌دهد ویدیوهای YouTube را مستقیماً در فید خود تماشا کنند، نرخ هتل و اطلاعات رزرو را در نتایج جستجو ببینند و منوها را فوراً از نتایج جستجوی رستوران باز کنند.


2016: بینگ شروع به تقویت جستجوی وب، موبایل و تبلت AOL کرد و تبلیغات جستجوی پولی و نتایج جستجوی ارگانیک الگوریتمی را برای خواص AOL در سراسر جهان ارائه کرد.


DuckDuckGo سال 2015 را با موفقیت به پایان می رساند و در یک روز به 12 میلیون جستجو می رسد

2016: موتور جستجوی حریم خصوصی تا پایان سال به طور متوسط ​​بیش از 10 میلیون جستجو در روز انجام داده است.


انجمن نویسندگان از تصمیم دادگاه پایین تر در حمایت از پروژه دیجیتالی کردن کتاب گوگل درخواست تجدید نظر می کند

2016: موضوع این بود که آیا پروژه گوگل حق نسخه‌برداری میلیون‌ها کتاب اسکن شده را نقض می‌کند یا اینکه استثنایی معتبر برای «استفاده منصفانه» دارد.


Blekko موتور جستجوی تبلت جدید “izik” را راه اندازی کرد

2013: ایزیک برای ارائه یک تجربه جستجوی سازگار با تبلت طراحی شده است. در مقایسه با Google در طیف وسیعی از جستارها و نتایج جستجو، izik اطلاعات بیشتری به دست آورد و از نظر بصری بیشتر در دسترس قرار گرفت.


رسمی است: اسکات تامپسون، رئیس پی پال، مدیرعامل جدید یاهو

2012: تامپسون در ابتدا با وجود نگرانی در مورد عدم تجربه او در زمینه تبلیغات دیجیتال، به عنوان یک استخدام مثبت در نظر گرفته شد. پس از چند ماه پرتلاطم، تامپسون در ماه می 2012 از سمت مدیرعاملی خود کناره گیری کرد.


چگونه ریک سانتوروم “مشکل گوگل” خود را بدتر می کند

2012: یکی از مشکلاتی که سانتوروم در رتبه‌بندی برترین‌ها برای جستجوی نام خانوادگی‌اش داشت این بود که او وب‌سایت اختصاصی خود را در مورد خودش نگهداری نمی‌کرد، مکانی مستقل از دفتر منتخبش که در آن کسانی که می‌خواستند درباره ریک سانتوروم بدانند می‌توانستند اطلاعات بیشتری در آن بیابند.


Google’s Marrisa Mayer درباره نقش جدید، LBS و Groupon صحبت می کند

2011: دیگر روی جستجو کار نمی‌کند، مسئولیت‌های جدید مایر شامل نقشه‌های گوگل، محصولات محلی و برخی از محصولات موبایل این شرکت می‌شد.


Google در حال کار بر روی سرویس پرداخت موبایلی مبتنی بر NFC: گزارش

2011: گوگل برنامه‌هایی برای سرویس پرداخت موبایلی داشت که به کاربران امکان می‌داد با تکان دادن یا ضربه زدن به تلفن همراه خود، برای کالاها و خدمات رایج پرداخت کنند. معلوم شد که Google Wallet است که در سپتامبر 2011 شروع به کار کرد.


بینگ اولین معامله جستجوی داخل خودرو با تویوتا را کسب کرد

2011: Bing for Mobile (با Bing Maps) یکی از برنامه‌های ویژه تویوتا Entune بود که به رانندگان امکان دسترسی به نتایج جستجوی Bing را از طریق صفحه لمسی داشبورد یا با استفاده از قابلیت‌های جستجوی صوتی Bing for Mobile می‌داد.


سرمایه گذاری گلدمن فیس بوک یک تاکتیک تاخیری در عرضه اولیه عمومی سهام است؟

2011: آیا عرضه اولیه عمومی سهام فیس بوک دقیقاً نزدیک بود؟ یا این سرمایه گذاری عرضه اولیه عمومی را یک سال یا بیشتر به تاخیر انداخت؟ (هشدار اسپویلر: IPO فیس بوک در سال 2012 اتفاق افتاد.)


در Nexus One Day Tomorrow، آیا گوگل ما را با تبلت اندروید غافلگیر خواهد کرد؟

2010: اسپویلر: نه از 5 ژانویه 2010: وبلاگ نویسی زنده راه اندازی تلفن Google Nexus One.


2010: گوگل Doodle را متحرک کرد، جایی که اپل از لوگوی گوگل می افتد و به زیر کادر جستجو می افتد.


تحقیق: ترس رفتار خرید غیرمنطقی B2B را توضیح می دهد

2010: خرید B2B یک فرآیند منطقی نیست – این یک فرآیند تصمیم گیری است که توسط احساسات افراد درگیر هدایت می شود.


آزمایش Google Timeline در نتایج جستجوی اصلی مشاهده شد

2009: کلیک کردن روی «نتایج جدول زمانی بیشتر» در نتایج جستجوی اصلی منجر به صفحه‌ای با داده‌های تاریخی بسیار بیشتر در مورد درخواست شد، که Google گفت از سرویس جستجوی آرشیو اخبار آنها آمده است:


ناتان استول، مدیر محصول طولانی مدت Google News، گوگل را ترک می کند

2008: او در ادامه «موتور کمکی» Aardvark را تأسیس کرد که بعداً توسط گوگل در فوریه 2010 خریداری شد.


گوگل ناسا را ​​به تماشای بارش شهابی می برد

2008: آن زمان که دانشمندان ناسا از هواپیمای متعلق به بنیانگذاران گوگل برای تماشای بارش شهابی استفاده کردند.


کارشناس تجربه کاربری گوگل، کوین فاکس، به شرکت نوپا می پیوندد

2008: فاکس، مسئول کمک به طراحی جیمیل، تقویم گوگل و گوگل ریدر 2.0، به یک استارتاپ بسیار کوچک به نام FriendFeed پیوست که در نهایت در آگوست 2009 توسط فیس بوک خریداری شد.


ساعت چند است؟ گوگل را چک نکنید (حداقل در آرژانتین)

2008: ساکنان پایتخت آرژانتین ساعت خود را به جلو تنظیم کردند – اما گوگل از این کار غافل شد.


شاخص Truveo به 100 میلیون ویدیو رسید

2008: این شرکت همچنین گفت که شاخص جستجوی آن در سال 2007 از پایه تنها 5 میلیون ویدیو در زمان راه اندازی مجدد در آگوست 2007 رشد کرد.


2007: این به شما نشان داد که چگونه با فیدهای خود در Google Reader تعامل داشتید.


تنظیم تقویم گوگل برای عبور از تقویم یاهو

2007: Google Calendar سهم بازار خود را بین ژوئن 2006 تا دسامبر 2006 به میزان ناچیز 333 درصد افزایش داد.


آمازون Askville را تبلیغ می کند و لینکدین خدمات پاسخگویی را راه اندازی می کند

2007: اینها تلاش های به موقع آمازون و لینکدین پس از گوگل بود کاهش یافته است محصول پاسخ آنها


یوتیوب مجبور به تعطیلی در برزیل شد

2007: چرا؟ زیرا یوتیوب نتوانست بارها و بارها از ارسال ویدیوی جنسی افراد مشهور جلوگیری کند


گوگل ویژگی «نکته‌ها» را پس از بحث‌های اخیر وبلاگ حذف می‌کند

2007: جستجو در [calendar] و [blog] دیگر نکات Google را در بالا آورده نمی شود. پس زمینه: خشم بر خود تبلیغی گوگل و آرزوی چشم انداز.


از نمایشگاه بازاریابی جستجو (SMX)


مشارکت‌های قبلی کارشناسان موضوع موتور جستجو (SMEs)

این ستون‌ها یک عکس فوری در زمان هستند و از زمان انتشار به‌روزرسانی نشده‌اند، مگر اینکه ذکر شود. نظرات بیان شده در این مقالات نظرات نویسنده است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست.


< 3 ژانویه | تاریخچه بازاریابی جستجو | 5 ژانویه >


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

دنی گودوین

دنی گودوین سردبیر موتور جستجو Land & SMX است. گودوین علاوه بر نوشتن روزانه در مورد SEO، PPC و موارد دیگر برای Search Engine Land، فهرستی از کارشناسان موضوعی Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه‌ریزی مجموعه کنفرانس ما، SMX – Search Marketing Expo کمک می‌کند. قبل از پیوستن به Search Engine Land، گودوین سردبیر اجرایی در Search Engine Journal بود، جایی که او ابتکارات سرمقاله را برای این برند رهبری می کرد. او همچنین یک ویرایشگر در Search Engine Watch بود. او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پادکست‌ها منبع داده شده است.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *