در سال 2012، کمپین پست حمایت شده گوگل برای تبلیغ مرورگر کروم خود، پست‌هایی را تولید کرد که دستورالعمل‌های آن را در مورد محتوای نازک و احتمالاً مخالف خرید لینک‌ها نقض می‌کرد.

به گفته گوگل یک روز بعد متوجه شدیم چه اتفاقی افتاده است. در گوگل: بله، کمپین پست حمایت‌شده متعلق به ما بود، اما چیزی نبود که برای آن ثبت‌نام کردیم، گوگل به سرزمین موتور جستجو گفت:

«گوگل هرگز با چیزی بیشتر از تبلیغات آنلاین موافقت نکرد. ما به طور مداوم از حمایت مالی پولی، از جمله پرداخت هزینه به وبلاگ نویسان برای تبلیغ محصولات خود اجتناب کرده ایم، زیرا این نوع تبلیغات شفاف نیستند یا به نفع کاربران هستند. ما اکنون به دنبال این هستیم که چه تغییراتی را باید انجام دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که این هرگز دوباره تکرار نخواهد شد.”

– گوگل

Google اقدامی دستی انجام داد و صفحه اصلی Google Chrome را کاهش داد. در نتیجه جستجو برای [browser] دیگر صفحه نمایش داده نمی شود.

همه چیز در مورد آن را در صفحه کروم گوگل بخوانید. پس از مجازات پست حمایت شده، دیگر رتبه ای برای “مرورگر” وجود ندارد.


همچنین در این روز

متا در 19 ژانویه گزینه های هدف گیری را برای موضوعات حساس حذف خواهد کرد

2022: «علل سلامتی»، «گرایش جنسی»، «اقدامات و گروه‌های مذهبی» و «باورهای سیاسی، مسائل اجتماعی، علل، سازمان‌ها و شخصیت‌ها» از جمله نمونه‌هایی از هدف قرار دادن گزینه‌های در نظر گرفته شده برای تحقیر هستند.


Microsoft Advertising قرعه کشی را برای تبلیغ کنندگان راه اندازی می کند

2020: برای ورود، تبلیغ‌کنندگان باید گواهینامه Microsoft Advertising Certified Professional (MACP) را تکمیل می‌کردند، یک حساب جدید Microsoft Advertising اضافه می‌کردند یا در برنامه شریک تبلیغاتی Micorosft ثبت‌نام می‌کردند.


دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.



برندها اکنون می توانند تبلیغات جستجوی حمایت شده از Walmart را از طریق شرکای API خریداری کنند

2020: گروه رسانه ای والمارت چهار شریک تبلیغاتی اولیه را برای حمایت از کمپین های جستجوی حمایت شده معرفی کرد.


نکته Robots.txt از Bing: اگر بخش Bingbot دارید، تمام دستورالعمل‌های مربوطه را وارد کنید

2019: Frédéric Dubut، مدیر برنامه‌های ارشد مایکروسافت که بر روی Bing Search کار می‌کند، می‌گوید وقتی بخش خاصی را در فایل robots.txt خود برای خزنده Bingbot ایجاد می‌کنید، باید مطمئن شوید که همه دستورالعمل‌های پیش‌فرض را در آن بخش فهرست کنید.


گزارش: گوگل در حال بررسی فروش نقدهای Zagat است

2018: طبق گزارش ها، آلفابت مادر گوگل در حال بررسی فروش نشریه نقد Zagat بود. و در ماه مارس، زمانی که The Infatuation Zagat را خرید، معامله انجام شد.


جستجو در عکس‌ها: رسید شیشه‌ای، شیرینی‌های شیرینی زنجفیلی GDG و پنگوئن پوپر

2014: مردم در شرکت های موتور جستجو چه می خورند، چگونه بازی می کنند، چه کسانی را ملاقات می کنند، کجا صحبت می کنند، چه اسباب بازی هایی دارند و موارد دیگر.


FTC پرونده ضد انحصار Google را می بندد: “قانون از رقابت محافظت می کند نه رقبا”، شواهد کافی برای اثبات “سوگیری جستجو” وجود ندارد.

2013: پس از 19 ماه تحقیق، مانورهای سیاسی، لابی ها و گمانه زنی های شدید، FTC تحقیقات ضد انحصار خود از گوگل را که تا حد زیادی از این روند آسیبی ندیده بود، بسته است.


2013: بینگ چهار پیوند عمیق (نام بینگ برای چیزی که گوگل آن را Sitelinks می نامد) در زیر نتیجه جستجوی گوگل تغییر می داد و آنها را به دامنه های کاملاً متفاوتی نشان می داد. همچنین ببینید: اشکال عجیب در بینگ پیوندهای عمیق فیس بوک، کریگز لیست را به عنوان بخشی از گوگل نشان می دهد


جستجوی تشخیص چهره تست Baidu. مشابه “جستجو بر اساس تصویر” گوگل

2013: این ویژگی جدید به جستجوگران اجازه می‌دهد تصویری از یک چهره را آپلود کنند و بایدو سپس سعی کند عکس‌های دیگری از همان شخص را با اطلاعاتی در مورد نام شخص برگرداند.


DuckDuckGo حریم خصوصی گوگل را با DontTrack.us به چالش می کشد

2011: راهنمای مصور نشان می‌دهد که چگونه گوگل کاربران خود را ردیابی می‌کند و چگونه DuckDuckGo این کار را نمی‌کند.


ایتالیا برای تنظیم YouTube و سایر سایت‌های ویدیویی مانند ایستگاه‌های تلویزیونی

2011: بر اساس قوانین جدید اداره ارتباطات ایتالیا (AGCOM) یوتیوب و گوگل مادر، به عنوان پخش کننده تلویزیون در ایتالیا در نظر گرفته شدند. این قوانین به طور یکسان در مورد سایر وب سایت هایی که محتوای ویدیویی ارائه می دهند اعمال می شود، مشروط بر اینکه آنها تبلیغات نیز داشته باشند.


گوگل در بازارهای گوشی های هوشمند و مرورگرها به دست می آورد

2011: سیستم عامل اندروید 25.8 درصد از سهم بازار را به دست آورد و آن را در فاصله قابل توجهی از iOS اپل قرار داد، در حالی که مرورگر کروم به یک نقطه عطف بزرگ رسید و 10 درصد از بازار را تصاحب کرد.


آخرین تماس: یاهو AdCenter Transition Tool درباره بستن

2011: آخرین یادآوری برای بازاریابان جستجو برای انتقال حساب بازاریابی جستجوی Yahoo خود به Microsoft adCenter.


آیا موتور جستجوی فیس بوک با این همه پول اجتناب ناپذیر است؟

2011: روزی روزگاری فیس بوک یک شرکت خصوصی بود و تنها ۲ میلیارد دلار در سال از تبلیغات درآمد داشت.


داستانی از سه گوشی اندرویدی: Droid 2، Samsung Fascinate و Google Nexus S

2011: نگاهی به عملکرد و سنجش سه پسر عموی مختلف اندرویدی در برابر آیفون.


مدیر عامل Traffic Power به دلیل کلاهبرداری های ادعایی توقیف زندانی شد

2008: مت مارلون به اتهام فریب دادن صاحبان خانه که با سلب مالکیت برای دادن خانه های خود به شرکت مواجه شده بودند، دستگیر شد.


Google Challengers: نسخه 2008

2008: راهنمای استارت آپ های جستجوی مخفیانه آن زمان، از جمله Blekko، Powerset، Hakia، Mahalo، Cuill و موارد دیگر.


2008: IAC Search & Media و/یا تبلیغ‌کنندگان ASK Jeeves حق دریافت بازپرداخت برای تقلب کلیک یا سایر کلیک‌های نامعتبر یا نامناسب را داشتند.


Google AdSense Newbie Central را راه اندازی کرد

2008: این مکانی برای ناشران جدید بود که می‌رفتند و با AdSense شروع می‌کردند.


خداحافظ یاهو پیکس

2008: جهان پس از 12 سال با Yahoo Picks Of The Week & Picks Of The Day خداحافظی کرد.


Ask Mobile دستورالعمل‌های “Click To Speak” را اضافه می‌کند

2008: این سرویس یک پیوند متنی ارسال کرد که صفحه تلفن همراه را با نقشه و مسیرهای گام به گام باز می کند.


ChaCha با TextChaCha موبایل می شود

2008: موتور جستجوی اجتماعی ChaCha یک سرویس تلفن همراه مبتنی بر متن جدید به نام “textChaCha” را برای پاسخ به هرگونه سوال کاربران تلفن همراه معرفی کرد.


2007: ارائه‌دهنده ناوبری داخل خودرو Dash و Yahoo Local قراردادی را برای ارائه محتوای Yahoo Local از طریق دستگاه و سیستم قابل حمل Dash Express “Dash Express” اعلام کردند.


Google فرآیند استخدام را برای برآورده کردن نیازهای باز کردن شغل تغییر می دهد

2007: گوگل به دنبال استخدام افراد بیشتر، سریع‌تر و داشتن استانداردهای کمتر از نظر نمره SAT و معدل بود، اما با تمرکز بیشتر بر روی نحوه تطبیق متقاضی با فرهنگ شرکت و اخلاق کاری.


2007: گوگل و Earthlink بالاخره در آستانه نهایی کردن توافق با مقامات سانفرانسیسکو برای ارائه وای فای رایگان به شهر بودند.

لیست فیلتر رقابتی مبتنی بر AdSense تست بتا گوگل؟

2007: به نظر می‌رسد که گوگل در حال آزمایش ویژگی‌ای است که به ناشران AdSense اجازه می‌دهد تا از نمایش تبلیغات از طریق فهرست کلمات کلیدی جلوگیری کنند.

Intertainer از گوگل به دلیل نقض پتنت در پخش آنلاین ویدیو و صدا شکایت کرد

2007: گوگل، اپل و ناپستر همگی توسط Jonathan T. Taplin’s Intertainer به دلیل نقض حق اختراع حق اختراع 2005 که توزیع تجاری صدا و تصویر از طریق اینترنت را پوشش می دهد، شکایت کردند.

YouTube استخدام نمایندگان فروش تبلیغات

2007: یوتیوب گوگل شش نماینده فروش تبلیغاتی را استخدام کرد که همگی در مناطق مختلف ایالات متحده مستقر هستند

اولین نتایج تست تبلیغات روزنامه گوگل منتشر شد

2007: حدود 1000 بازدیدکننده از این تبلیغ وارد شدند، که 70٪ بازدید صفحه کمتری نسبت به همتای PPC ایجاد کرد، 30٪ زمان کمتری را در سایت نسبت به همتای PPC صرف کرد، اما نرخ ثبت نام (هدف او) تقریباً با همتای PPC یکسان بود. پس زمینه: تبلیغات روزنامه گوگل دوباره اجرا می شود

Live.com مایکروسافت در گوگل تبلیغ می کند

2007: زمانی که مایکروسافت برای تبلیغ موتور جستجوی خود در یک رقیب پول پرداخت کرد.

اشکال تشخیص سایت در کنترل پنل Google AdSense

2007: خطای robots.txt خطاها را بر اساس نشانی اینترنتی حافظه پنهان Google، نه نشانی‌های اینترنتی ناشر، نشان می‌داد.

با Google Maps تبریک بفرستید

2007: این سرویس سرگرم‌کننده و جالب به «گیک‌ها نشان می‌دهد که اهمیت می‌دهند».


بهترین | بالا | محبوب‌ترین داستان‌های سال موتورهای جستجو

اوایل ژانویه زمان خوبی برای نگاهی نهایی به محبوب ترین داستان های سال گذشته است. بررسی کنید چه داستان هایی در سال های گذشته بیشترین بازدید از صفحه و عشق اجتماعی را به دست آورده اند:


4 روشی که تجزیه و تحلیل داده ها می تواند به شما در ایجاد ایده های جدید و بهینه سازی محتوای خود کمک کند

2022: اگر رقبای شما از شما بالاتر هستند، احتمالا دلیل خوبی برای آن وجود دارد. در SMX Next، اشلی سگورا نحوه استفاده از تجزیه و تحلیل داده‌ها را برای کشف این دلایل، همراه با ایده‌های محتوای تازه‌ای که می‌تواند به شما در رفع شکاف کمک کند، به اشتراک گذاشت.

کارشناسان جامعه در مورد آنچه بازاریابان موفق در سال 2020 انجام خواهند داد


مشارکت‌های قبلی کارشناسان موضوع موتور جستجو (SMEs)

این ستون‌ها یک عکس فوری در زمان هستند و از زمان انتشار به‌روزرسانی نشده‌اند، مگر اینکه ذکر شود. نظرات بیان شده در این مقالات نظرات نویسنده است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست.


< 2 ژانویه | تاریخچه بازاریابی جستجو | 4 ژانویه >


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

دنی گودوین

دنی گودوین سردبیر موتور جستجو Land & SMX است. گودوین علاوه بر نوشتن روزانه در مورد SEO، PPC و موارد دیگر برای Search Engine Land، فهرستی از کارشناسان موضوعی Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه‌ریزی مجموعه کنفرانس ما، SMX – Search Marketing Expo کمک می‌کند. قبل از پیوستن به Search Engine Land، گودوین سردبیر اجرایی در Search Engine Journal بود، جایی که او ابتکارات سرمقاله را برای این برند رهبری می کرد. او همچنین یک ویرایشگر در Search Engine Watch بود. او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پادکست‌ها منبع داده شده است.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *