کمپینهای شما، مدیریت شده توسط «کارشناسان Google Ads»
در سال 2019، برخی از تبلیغکنندگان ایمیلی از Google Ads دریافت کردند با این عنوان: «ما روی کمپینهای شما تمرکز میکنیم، بنابراین میتوانید روی کسبوکارتان تمرکز کنید».
مگر اینکه تبلیغکنندگان انصراف دهند، هفت روز پس از دریافت ایمیل بهطور خودکار به برنامه اضافه میشدند.
طبق این ایمیل، کارشناسان Google Ad “تغییرات کلیدی را شناسایی می کنند که می تواند به شما کمک کند از تبلیغات خود بیشتر بهره ببرید، از بازسازی گروه های تبلیغاتی و تغییر کلمات کلیدی تا تنظیم پیشنهادات و به روز رسانی متن تبلیغاتی”. (این ساختار، کلمات کلیدی، پیشنهادها، تبلیغات بود.) آنها همچنین “تنظیم و فعال سازی مداوم ویژگی های پیشرفته” و “اطمینان از اینکه ویژگی های مناسب در لحظه مناسب فعال می شوند” را ارائه می دهند.
در یک سلب مسئولیت (پست شده توسط آرون لوی) این شرکت گفت که هیچ نتیجه خاصی از اجرای این تغییرات ایجاد شده توسط کارشناسان خود را تضمین یا قول نمی دهد.
به عنوان لوی آن را در توییتر قرار دهیدگوگل اساساً میگفت: «ما تا یک هفته دیگر حسابهای شما را خراب میکنیم، مگر اینکه صریحاً نه بگویید.»
گوگل در مورد این برنامه آزمایشی چه می گفت؟ تیمهای فروش ما همیشه به دنبال راههایی برای کمک به مشتریان برای دریافت بهترین نتایج از Google Ads هستند. ما در حال اجرای یک برنامه آزمایشی هستیم که معتقدیم به کسب و کارها کمک می کند تا حساب های خود را بهینه کنند. مثل همیشه، ما بازخورد مشتری را در محصول نهایی ایجاد می کنیم. مشتریان کنترل کامل حساب را در دست دارند و می توانند توصیه ها را به دلخواه خود بپذیرند یا رد کنند.
همه چیز را در مورد آن بخوانید: Google به برخی از تبلیغکنندگان میگوید که مدیریت کمپین آنها را بر عهده خواهد گرفت
همچنین در این روز
گوگل فاویکون ها را در تبلیغات متنی آزمایش می کند
2022: گوگل آزمایش کوچکی را که برای کمک به کاربران برای شناسایی آسانتر تبلیغکننده طراحی شده بود، تأیید کرد.
شکایت جدید گوگل را بر سر داده های مکان هدف قرار می دهد
2022: گوگل متهم شد که از الگوهای تاریک برای دریافت اطلاعات موقعیت مکانی بیشتر از کاربران خود و سود بردن از نتایج جستجوی بهتر و تبلیغات گوگل استفاده می کند.
گوگل پس از عرضه برچسب تبلیغاتی فاویکون/سیاه، تغییرات جستجوی دسکتاپ بیشتری را آزمایش خواهد کرد
2020: گوگل برنامهریزی کرد تا تغییرات و تغییرات بیشتری را در نتایج جستجوی دسکتاپ بر اساس بازخورد اولیه کاربران پیرامون عرضهی فاویکون و برچسب تبلیغات سیاه روی دسکتاپ آزمایش کند.
دادهها: CTRهای جستجوی ارگانیک Google در دسکتاپ کاهش مییابد، کاهش چشمگیری را در تلفنها مشاهده میکنید
2019: کلیکهای ارگانیک تلفن همراه بین سالهای 2016 تا 2018 تقریباً 10 امتیاز کاهش یافته است.
Search Engine Land کارشناسان فنی و داخلی سئو را به تیم اضافه می کند
2019: Detlef Johnson و Jessica Bowman به محتوا و تخصص در رویدادهای Search Engine Land و SMX کمک خواهند کرد.
گوگل یکپارچهسازی فید Merchant Center با BigCommerce، Magento، PrestaShop را حذف میکند
2018: گوگل شروع به ارسال ایمیل به مشتریان کرد مبنی بر اینکه پشتیبانی از 20 مارس 2018 به پایان می رسد.
اپل می گوید HomePod بالاخره در 9 فوریه عرضه می شود، اما آیا می تواند رقابت کند؟
2018: اپل همچنین گفت که سیری در بیش از 500 میلیون دستگاه استفاده شده است.
Spotted: تست برچسب آگهی جدید گوگل با طرح کلی سبز در پس زمینه سفید
2017: ظاهر جدید در بریتانیا روی دسکتاپ دیده شد.
Merkle: رشد جستجوی Google Q4 با تغییراتی غیر از ETAها کمک می کند
2017: رشد کلی جستجوی پولی در سه ماهه چهارم ثابت باقی ماند. مناقصه دستگاه جداگانه یکی از محرک های رشد برای گوگل بود.
Bing Ads Imports Automated Imports را برای همگام سازی خودکار کمپین های AdWords راه اندازی می کند
2017: اکنون تبلیغکنندگان میتوانند کمپینهای وارداتی Google خود را طوری تنظیم کنند که بطور مداوم بهطور خودکار بهروزرسانی شوند.
مطالعه: 34 درصد از نتایج جستجوی گوگل دارای رسانه غنی، 9 پیوند ارگانیک و 9 آگهی جستجو هستند.
2014: تجزیه و تحلیل “ده پیوند آبی” توسط Conductor.
خطای چند روزه در جستجوی گوگل باعث می شود کاربر جیمیل هزاران ایمیل دریافت کند
2014: من هزاران ایمیل بدون موضوع و بدون موضوع دریافت کرده ام…. هر ساعت 500 نفر می آیند، من نمی توانم جلوی آنها را بگیرم.
اپل برای جشن تولد 30 سالگی مک، تبلیغات در گوگل و بینگ می خرد
2014: اپل اطمینان داده است که هرکسی که “Mac” را در گوگل یا بینگ جستجو می کند، از این سالگرد اطلاع داشته باشد.
دادگاههای آلمان از حکم فرانسه پیروی میکنند و به گوگل دستور میدهند تا تصاویر Max Mosley را در نتایج جستجو مسدود کند
2014: دادگاه آلمانی گوگل را مسئول پخش تصاویر رسوایی رئیس سابق فرمول یک اعلام کرد.
در عکسها جستجو کنید: جاکلیدی Google+، چاپگر اینستاگرام و فروشگاه خردهفروشی Google Wear
2014: آخرین تصاویر نشان می دهد که مردم در شرکت های موتور جستجو چه می خورند، چگونه بازی می کنند، با چه کسانی ملاقات می کنند، کجا صحبت می کنند، چه اسباب بازی هایی دارند و موارد دیگر.
گزارش می گوید Ask.com طولانی ترین جستجوگران را دارد
2012: کاربران به طور متوسط تقریباً پنج کلمه در هر جستجو را دریافت کردند.
هدیه 100 میلیون دلاری گوگل به مدیرعامل خروجی: غیرمعمول
2011: جایزه 100 میلیون دلاری سهام که به اریک اشمیت داده شد، نسخه بزرگتری از جوایز سهامی بود که در گذشته به دیگر مدیران گوگل داده شده بود.
نظرسنجی: 6-10 بررسی کسب و کار محلی برای اعتماد مورد نیاز است
2011: 51 درصد از مصرف کنندگان قابلیت اطمینان را به عنوان مهمترین ویژگی هنگام انتخاب یک کسب و کار محلی برای استفاده ذکر کردند
گزارش جدید تعاملات AdWords را پیش از کلیک نشان می دهد
2011: گوگل گزارشی منتشر کرد تا به تبلیغکنندگان اجازه دهد «کلیکهای رایگان» را مشاهده کنند – کلیکها و تعاملاتی که با تبلیغاتی رخ داده است که منجر به کلیک نشده است.
Google Places اکنون آپلود عکس کاربر را می گیرد
2011: تصاویر آپلود شده توسط کاربر علاوه بر مکانها/نقشهها، در Google.com و Google Earth نیز قابل مشاهده خواهند بود.
اریک اشمیت و اپرا چه مشترکاتی دارند؟
2011: اشمیت در حال خرید ایده برنامه گفتگوی خود به رسانه های مختلف بود.
Google Maps ماشین حساب سوخت را در مسیرهای بریتانیا اضافه می کند
2011: Google Maps ویجت ماشین حساب سوخت را در انتهای مسیرهای رانندگی اضافه کرد
Bing جستجوهای تصویر برتر را با صفحه فرود جدید ارتقا می دهد
2011: گروهی از تصاویر آن جستجوهای تصویر برتر را با استفاده از تصاویر برجسته کردند.
بینگ امیدوار است تاچ داون با مشارکت جدید ESPN
2011: مشارکت Bing و ESPN شامل دو تبلیغ قبل از Super Bowl بود
سفارشی کردن جستجوی خود با Ask.com
2008: موتورهای دیگر نیز برخی از ویژگی های سفارشی سازی را ارائه می دهند.
گوگل هدف گیری جمعیتی را دریافت می کند، اما آیا آنها قبلاً این هدف را نداشتند؟
2008: مناقصه جمعیتی به تبلیغکنندگان این امکان را میدهد که تبلیغات را برای مخاطبان جنسیتی و گروه سنی خاص در سایتهای موجود در شبکه محتوای Google نمایش دهند.
تست Google برای تماس دوباره کلیک کنید؟
2008: یک آزمایش ظاهراً تمدید شده برای کلیک به تماس در Google.
YouTube نسخه موبایل YouTube را بهبود می بخشد
2008: دهها میلیون ویدیو، ویژگیهای انجمن، آپلود تلفن همراه در چند لحظه در دسترس است و موارد دیگر.
روز 2: جستجوی سهام و آیا جستجو رکود را اثبات می کند؟
2008: اگرچه مایکروسافت، یاهو. و NASDAQ تثبیت شد، گوگل مدام سقوط کرد
تبلیغات رنگارنگ سیاسی برای جستجوی زنده
2008: یک مرد چپگرا و یک مفسر زن راستگرا، در حالی که منتظر بودند تا کاربران عبارتها را در کادر جستجو وارد کنند، به یکدیگر ضربه زدند و کنایه زدند.
یوتیوب برای “سوپر سه شنبه” با سایت نقشه برداری آماده می شود
2008: اسمش را بگذارید “سوپر روز”. این سایت ویدیوهای سیاسی دارای برچسب جغرافیایی را از نامزدها، کاربران و خبرگزاری های مختلف ارائه می دهد.
DoCoMo و Google در مشارکت ژاپنی موبایل
2008: رابطه Google-NTT DoCoMo Google را به صفحه شروع پیشفرض در مرورگرهای اینترنت تلفن همراه در تلفنهای DoCoMo تبدیل میکند.
بازاریابی جستجوی یاهو مدل جدید رتبه بندی را در 5 فوریه راه اندازی می کند
2007: تبلیغ کنندگان باید نگران قیمت به علاوه عواملی مانند نرخ کلیک بر روی تبلیغات خود باشند.
یاهو باگ عناوین حروف کوچک در نتایج جستجو را رفع می کند
2007: جستجوها تگ عنوان را از صفحات به جای متن لنگر داخلی بازگرداندند.
فراتر از گوگل: موتورهای رسانه های اجتماعی اول، موتورهای جستجوی دیگر
2007: چرا بازاریابان جستجو باید از موتورهای جستجو استفاده کنند – از جمله موتورهای جستجوگر رسانه های اجتماعی
یاهو نتایج مالی سه ماهه چهارم را اعلام کرد: سهام در پیش بازار افزایش یافت
2007: نتایج مالی پایان سال آنها کاهش در سود اما افزایش در درآمد کلی را نشان داد.
طراحی بتا گروه های گوگل از بتا خارج می شود
2007: طراحی جدید همچنین با برخی ویژگیهای اضافه شده (به عنوان مثال، صفحات، نمایههای اعضا، اشتراکگذاری فایل) همراه بود.
تغییر طراحی برای تصاویر گوگل
2007: در میان تغییرات: URL منبع تصویر نشان داده نمیشود تا زمانی که ماوس را روی تصویر قرار دهید.
بایدو مجوز تولید محتوای خبری در چین را به دست آورد
2007: این امر بایدو را قادر میسازد تا محتوای خود را تولید کند، نه تنها نشان دادن تکههایی از محتوا از منابع شخص ثالث.
جستجو در انجمن های SEO و SEM با موتور جستجوی سفارشی گوگل
2007: موتور جستجوی سفارشی گوگل (CSE) به طور خاص در وب سایت های مختلف بازاریابی جستجو و بهینه سازی موتورهای جستجو را جستجو کرد.
بازرسی داده نروژ برای بررسی مسائل حریم خصوصی با Google
2007: برای درک این موضوع بود که گوگل چه داده هایی را در مورد کاربران ذخیره می کند، چرا آنها این کار را انجام می دهند، برای چه مدت و اقدامات امنیتی آن.
Google Checkout دکمه های بزرگ را در AdWords آزمایش می کند
2007: Google AdWords در حال آزمایش دکمههای بزرگ Google Checkout در زیر آگهیهای بازرگانی بود که Google Checkout را میپذیرفتند.
جستجوی B2B با Zibb
2007: این یک موتور عمومی برای کاربران B2B بود.
Yell در حال گسترش خدمات تلفن همراه
2007: نقشه های تعاملی و مسیرهای گام به گام یا از طریق یک برنامه قابل دانلود یا در یک مرورگر تلفن همراه در دسترس خواهند بود.
از نمایشگاه بازاریابی جستجو (SMX)
مشارکتهای قبلی کارشناسان موضوع موتور جستجو (SMEs)
این ستونها یک عکس فوری در زمان هستند و از زمان انتشار بهروزرسانی نشدهاند، مگر اینکه ذکر شود. نظرات بیان شده در این مقالات نظرات نویسنده است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست.
< 23 ژانویه | تاریخچه بازاریابی جستجو | 25 ژانویه >
جدید در زمین موتورهای جستجو