در سال 2012، گوگل – یک موتور جستجو که به دلیل مبارزه با لینک های پولی و محتوای “نازک” شناخته شده است – به نظر می رسید که در پشت کمپینی باشد که هر دو را از طرف مرورگر کروم خود ایجاد کرد.

جستجویی برای [This post is sponsored by Google] بیش از 400 صفحه را که ظاهراً به عنوان بخشی از یک کمپین بازاریابی گوگل نوشته شده بود، بازگرداند:

گوگل؟ خرید لینک؟ حتما شبیهش بود:

همچنین ریاکارانه بود زیرا گوگل برای تولید همان زباله هایی که Panda Update برای جریمه کردن آن طراحی شده بود، هزینه می کرد.

گوگل چه فکری می کرد؟ این تازه شروع ماجرا بود. داستان های بعدی موتور جستجو را ببینید:


همچنین در این روز


سرویس‌های ثبت مالیات آنلاین دیگر نمی‌توانند خدمات رایگان را از نتایج جستجوی Google پنهان کنند

2020: IRS توافقنامه Free File خود با ارائه دهندگان نرم افزار اظهارنامه مالیاتی آنلاین را اصلاح کرد و از آنها خواست که اجازه دهند صفحات فرود Free File آنها توسط موتورهای جستجو نمایه شود و از تعهد خود مبنی بر عدم ورود به بازار خدمات فایل الکترونیکی عقب نشینی کرد.


تغییرات بزرگ PPC در سال 2019 که نحوه بازاریابی ما را در سال 2020 شکل خواهد داد

2020: اتوماسیون، کمپین های تمام قیف، تبلیغات قابل خرید و تغییرات جستجوی پولی مبتنی بر حریم خصوصی در سال 2019.

چه چیزی باعث می شود افراد روی تبلیغات جستجو کلیک کنند؟

2020: آیا مردم بر روی یک آگهی جستجوی پولی کلیک می‌کنند زیرا به یک جست‌وجو پاسخ می‌دهد، نام تجاری آشنا را ذکر می‌کند، بالای سایر نتایج جستجو فهرست می‌شود یا عنوان، توضیح یا تصویر قانع‌کننده‌ای دارد؟ نظرسنجی می گوید…


تبلیغات بینگ به آژانس ها شانس دریافت جوایز اعتباربخشی، حساب های جدید و موارد دیگر را ارائه می دهد

2019: قرعه‌کشی‌ها انگیزه‌ای برای آژانس‌ها فراهم کرد تا مشارکت خود را با تبلیغات بینگ افزایش دهند.


مولر گوگل در سال نو میلادی به سئوکاران برای مقابله با محتوای هک شده و مشکلات وب سایت کند کمک کرد

2019: جان مولر، تحلیلگر روندهای وب مستر گوگل، بخشی از تعطیلات سال نو خود را صرف پاسخگویی به نگرانی ها و سوالات پیرامون مسائل مرتبط با جستجوی گوگل کرد. در اینجا چیزی است که او را مشغول نگه داشته است.


گوگل در تست جستجوی محلی جدید روی “پیام به این کسب و کار” تاکید می کند

2019: گوگل در حال آزمایش فشار بیشتری برای گزینه پیام رسانی در پانل محلی با استفاده از یک دکمه پیام بزرگتر بود.


جستجوی گوگل رابط جدید را برای گزینه های پخش فیلم و نمایش تلویزیونی آزمایش می کند

2019: گوگل در حال آزمایش تغییر در نتایج جستجو برای گزینه‌های پخش فیلم و نمایش تلویزیونی بود و ارائه‌دهندگان و گزینه‌های بیشتری را اضافه می‌کرد.


هیچ چیزی مانع از استفاده منکران تغییرات آب و هوایی از Google AdWords نیست

2018: تبلیغ‌کنندگان برای اینکه الگوریتم‌های گوگل را برای نمایش تبلیغات خود به نمایش بگذارند، نیازی به انجام کار خاص یا غیرعادی نداشتند. تا سال 2021 بود که گوگل تبلیغ‌کنندگان را از اجرای تبلیغات یا کسب درآمد از محتوایی که با اجماع علمی در مورد تغییرات آب و هوایی در تضاد است، منع کرد.


گزارش: آمازون در بحث با برندهای مصرف کننده درباره تبلیغات در الکسا [company denies it]

2018: طبق گزارش‌ها، آمازون در حال مذاکره با چندین شرکت بزرگ محصولات مصرف‌کننده، مانند Procter & Gamble، درباره فرصت‌های تبلیغاتی و حمایت مالی از طریق الکسا و جستجوی صوتی بود. با این حال، آمازون این داستان را تکذیب کرد و گفت که هیچ برنامه ای برای معرفی تبلیغات در الکسا ندارد.


دستورالعمل های جدید ارزیابی کیفیت جستجو برای دستیار Google و ارزیابی های جستجوی صوتی

2018: مشابه دستورالعمل‌های کیفیت جستجوی وب، ارزیاب‌ها پاسخ‌های صوتی دستیار Google را برای رضایت اطلاعات، طول، فرمول‌بندی و بیان ارزیابی کردند.


جستجوی مجدد یاهو به صورت آنلاین پس از قطعی بیش از 4 ساعت؛ بینگ اوایل روز جمعه پایین آمد

2015: قطع شدن سایت جستجوی اختصاصی یاهو بیش از چهار ساعت به طول انجامید.


جستجو در عکس: Google Winter Vacation، Boot Loops Cereal & Penguin Appetizers

2015: مردم در شرکت های موتور جستجو چه می خورند، چگونه بازی می کنند، چه کسانی را ملاقات می کنند، کجا صحبت می کنند، چه اسباب بازی هایی دارند و موارد دیگر.


شایعه: اپل ممکن است اپلیکیشن Waze را با استفاده از Crowdsourced Mapping خریداری کند

2013: هشدار اسپویلر: اپل برنامه نقشه برداری و ترافیک را دریافت نکرد. اما گوگل بعداً در سال 2013 با 1.3 میلیارد دلار این کار را انجام داد.


گزارش: تسویه حساب ضد انحصار گوگل فردا می آید، مخالفان از FTC ناامید شده اند

2013: گوگل موافقت کرد که برخی از رویه های تجاری را تغییر دهد و اتهامات سوء استفاده از پتنت ها را برای خنثی کردن رقبای گوشی های هوشمند حل و فصل کند.


لری پیج به عنوان مدیر عامل سال انتخاب شد

2012: چرا؟ چرا که پیج «ساختار مدیریتی شرکت را سازماندهی کرد، چهره محصولات شرکت را دوباره طراحی کرد و با قراردادی چند میلیارد دلاری برای دستیابی به یک دستگاه تولید تلفن همراه پیش رفت.


گوگل وب سایت مرکز انتخابات ایالات متحده را راه اندازی کرد

2012: شبیه به بخش «انتخابات» Google News بود، اما با گزینه‌های فیلتر متفاوت در محتوای اخبار و داده‌های اضافه شده مربوط به کمپین‌های امسال.


“Bells and Whistles” را در اپلیکیشن موبایل آیفون گوگل فعال کنید

2009: تعجب! برنامه آیفون گوگل چند گزینه مخفی اضافی در تب تنظیمات داشت.


گزارش: سیستم عامل اندروید به نت بوک ها می آید

2009: یک نت بوک سیستم عامل اندروید تا سال 2010؟ ممکنه؟ خب، در واقع، حتی آنقدر هم طول نکشید، زیرا نت‌بوک‌های تولید شده توسط ایسر از سه‌ماهه سوم سال 2009 عرضه شدند. (دل همچنین به دنبال اندروید برای سیستم‌عامل نت‌بوک بود.) اوه، نت‌بوک چیست؟ یک کامپیوتر لپ تاپ کوچکتر از معمولی (RIP، 2007-2013).


الگوریتم گوگل به صفحات جدید اعطا می کند؟

2008: به نظر می‌رسید که گوگل نسبت به صفحات جدید یا بسیار اخیری که توسط گوگل فهرست‌بندی شده‌اند، علاقه زیادی نشان می‌دهد و آن صفحات را برای پرس و جو بسیار خوب رتبه‌بندی می‌کند.


2008: دادگاه استیناف پکن تصمیمی مبنی بر اینکه بایدو به دلیل نمایش لینک‌هایی به وب‌سایت‌هایی که دانلود غیرقانونی موسیقی را ارائه می‌دهند، در نقض حقوق مالکیت مجرم نبود، تأیید کرد.


هدف WhatsOpen انتشار داده‌های ساعات کاری محلی در سراسر پلتفرم‌ها است

2008: «موتور جستجوی اجتماعی» بتای عمومی خود را راه‌اندازی کرد و به نظر می‌رسید که یک «ویژگی» باشد تا یک مفهوم محلی کاملاً توسعه‌یافته.


گوگل در سال 2007 با وبلاگ نویسی و ارتباطات تلاش بیشتری می کند؟

2007: مت کاتز از گوگل خواست تا افراد بیشتری را به وبلاگ نویسی و نظارت بر جوامع علاقه مند به محصولات خود داشته باشد.


هرزنامه پرسش و پاسخ Google بیشتر

2007: هرزنامه پرسش و پاسخ Google برای جستجو در آن مشاهده شد [how tall is paris]. نتایج به یک سایت بزرگسالان منجر شد.


تأخیر «سیستم شناسایی محتوا» YouTube ممکن است به برنامه‌های Google لطمه بزند

2007: انتشار نرم‌افزار پیش‌بینی‌شده توسط یوتیوب برای سرکوب ویدیوهای غیرقانونی با نرم‌افزار «سیستم شناسایی محتوا» به تعویق افتاد.


SMB ها، جستجوی پولی و سلف سرویس

2007: سؤال این بود: چه تعداد SMB مستقیماً برای جستجوی پولی ثبت‌نام می‌کنند و چه تعداد باید از طریق کانال «فشار» (نیروی فروش محلی) خریداری شوند؟ برخی متقاعد شده بودند که نیروی فروش برای گوگل، یاهو و مایکروسافت برای دستیابی به هر گونه نفوذ معناداری در بازار SMB کاملا ضروری است.


دفتر منهتن گوگل جذاب و دعوت کننده

2007: به نظر می رسید که ترجمه فرهنگ شرکت اداری Googleplex Mountain View به نیویورک به خوبی کار می کند.


Google Patch جدی باگ مخاطبین Gmail

2007: یک باگ جدی در جیمیل گوگل برطرف شد. این به وب‌سایت‌ها اجازه می‌دهد تا لیست مخاطبین جیمیل کاربر را از طریق یک حفره جاوا اسکریپت بازیابی کنند.


آمار زمین موتورهای جستجو: 2007، در حال بررسی

2008: برخی از آمارهای کلیدی نشان می دهد که سرزمین موتورهای جستجو در طول سال گذشته چگونه رشد کرده است.


بهترین | بالا | محبوب‌ترین داستان‌های سال موتورهای جستجو

اوایل ژانویه زمان خوبی برای نگاهی نهایی به محبوب ترین داستان های سال گذشته است. بررسی کنید چه داستان هایی در سال های گذشته بیشترین بازدید از صفحه و عشق اجتماعی را به دست آورده اند:


مشارکت‌های قبلی کارشناسان موضوع موتور جستجو (SMEs)

این ستون‌ها یک عکس فوری در زمان هستند و از زمان انتشار به‌روزرسانی نشده‌اند، مگر اینکه ذکر شود. نظرات بیان شده در این مقالات نظرات نویسنده است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست.


< 1 ژانویه | جستجو در تاریخچه بازاریابی | 3 ژانویه >


جدید در سرزمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

دنی گودوین

دنی گودوین سردبیر موتور جستجو Land & SMX است. گودوین علاوه بر نوشتن روزانه در مورد SEO، PPC و موارد دیگر برای Search Engine Land، فهرستی از کارشناسان موضوعی Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه‌ریزی مجموعه کنفرانس ما، SMX – Search Marketing Expo کمک می‌کند. قبل از پیوستن به Search Engine Land، گودوین سردبیر اجرایی در Search Engine Journal بود، جایی که او ابتکارات سرمقاله را برای این برند رهبری می کرد. او همچنین یک ویرایشگر در Search Engine Watch بود. او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی بزرگ و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پادکست‌ها منبع داده شده است.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *