گوگل رسما DoubleClick را تصاحب کرد

در سال 2008، کمیسیون اروپا خرید DoubleClick توسط گوگل را به ارزش 3.1 میلیارد دلار تایید کرد.

کمیسیون دریافت که “بعید است که این تراکنش اثرات مضری بر مصرف کنندگان داشته باشد، چه در ارائه تبلیغات و چه در واسطه گری در بازارهای تبلیغات آنلاین.”

این معامله برای اولین بار در 13 آوریل 2007 اعلام شد. اتحادیه اروپا تحقیقات خود را در نوامبر 2007 آغاز کرد. کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده این خرید را در دسامبر 2007 تأیید کرد.

طبق گزارش IAB، در سال 2008، تبلیغات نمایشی حدود 32 درصد از کل تبلیغات آنلاین ایالات متحده (تقریباً 6.7 میلیارد دلار) را تشکیل می داد.

همه چیز را در مورد آن بخوانید:


همچنین در این روز


گوگل تبلیغات خودکار خودرو را راه اندازی می کند

2022: این قالب از فیدهای داده خودرو در Google Merchant Center برای تطبیق جستجوهای کاربران با تبلیغات استفاده می‌کرد.


گزارش نتایج غنی از کنسول جستجوی گوگل به روز شد

2021: گوگل برخی از الزامات داده های ساختاریافته پست کاری و همچنین نحوه بررسی اعتبار داده های ساختار یافته پرسش و پاسخ و پرسش و پاسخ را بهینه کرد.


سرفصل های ثابت اکنون برای DSA در تبلیغات مایکروسافت موجود است

2021: بازاریابان اکنون می توانند با تبلیغات جستجوی پویا کنترل کاملی بر متن آگهی خود داشته باشند.


گوگل تبلیغات ماسک صورت را در سراسر جهان به دلیل ادعاهای گمراه کننده ویروس کرونا ممنوع کرد

2020: ممنوعیت ماسک صورت در بحبوحه افزایش ادعاهای دروغین در مورد پیشگیری از ویروس کرونا و افزایش قیمت صورت گرفت.


گوگل به اجرای دقیق‌تر دستورالعمل‌های تصویر GMB هشدار می‌دهد

2020: گوگل می‌خواست مطمئن شود تمام محتوایی که در نمایه کسب‌وکار ظاهر می‌شود «مرتبط، با کیفیت و مناسب» باشد.


ویدئو: Detlef Johnson در مورد SEO برای توسعه دهندگان

2020: توسعه دهنده قدیمی و سئو در تلاش بود تا این رشته ها را به هم نزدیک کند.


گوگل توضیح می دهد که تاریخ های موجود در تکه های نتایج جستجو چگونه کار می کنند

2019: گوگل همچنین چند بهترین روش را برای کمک به یافتن تاریخ مناسب برای آن قطعه ارائه کرده است.


Google بیشتر ریز عکسها را در قطعات نتایج جستجوی تلفن همراه نشان می دهد

2019: RankRanger گفت که میانگین تعداد تصاویر کوچک در هر صفحه نتیجه جستجو از 4 به 5 افزایش یافته است.


گوگل سازنده پرس و جوی Google Ads API مناسب بازاریاب را راه اندازی کرد

2019: این رابط ساخت پرس و جو برای گزارش را آسان کرد.


گزارش: 65 میلیون دارنده بلندگوی هوشمند ایالات متحده، نمایشگرهای هوشمند به سرعت جذب می شوند

2019: نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که هنوز فضای قابل‌توجهی برای رشد وجود دارد.


گوگل برای وبلاگ نویسان: هنگام بررسی محصولات با استعداد، پیوندها را فاش کنید و بدون دنبال کردن آنها

2016: گوگل بهترین شیوه های جدید را برای وبلاگ نویسانی که محصولات رایگان دریافت می کردند صادر کرد.


جستجو در عکس: Google Dance with Matt Cutts، پیست روی یخ گوگل و Zootopia

2016: آخرین تصاویر نشان می دهد که مردم در شرکت های موتور جستجو چه می خورند، چگونه بازی می کنند، با چه کسانی ملاقات می کنند، کجا صحبت می کنند، چه اسباب بازی هایی دارند و موارد دیگر.


Google Webmaster Tools گزارش منابع مسدود شده و به‌روزرسانی‌ها را اضافه می‌کند و ابزار Fetch & Render

2015: Google گزارشی اضافه کرد که نشان می‌داد از کدام منابع GoogleBot را با نام میزبان مسدود می‌کردید و ابزار واکشی و رندر را به‌روزرسانی کرد.


مطالعه: افزایش جستجوی بخش «متعصبان موبایل» بیشتر، دوری فزاینده از رایانه های شخصی

2015: فقط بیش از 40٪ از جمعیت تلفن های هوشمند ایالات متحده، این کاربران تلفن همراه بیشتر از کاربران معمولی تلفن های هوشمند به دستگاه های تلفن همراه خود جستجو می کردند و بیشتر به دستگاه های تلفن همراه خود متکی بودند.


گزارش: برندها ممکن است 10 هزار تا 60 هزار بازدیدکننده در ماه به دلیل پیشنهاد علامت تجاری PPC از دست بدهند

2015: مطالعه استفاده از علامت تجاری را در جستجوی پولی در 10 صنعت عمودی بررسی کرد.


افزونه Yoast WordPress SEO در برابر هکرها آسیب پذیر است

2015: افزونه Yoast WordPress SEO برای سوء استفاده ای باز بود که هکرها می توانستند یک تزریق SQL کور انجام دهند.


Google Now هرزنامه‌نویسان پیوند ایتالیایی و اسپانیایی را هدف قرار می‌دهد

2014: مت کاتس گوگل به مدیران وب‌سایت‌های اسپانیایی و ایتالیایی و سئوکاران هشدار داد که از پیوندهای غیرطبیعی برای تبلیغ سایت‌های خود استفاده نکنند.


برنامه جستجوی یاهو ارتقا طراحی iOS 7 و موارد دیگر را دریافت می کند

2014: اپلیکیشن جستجوی یاهو iOS به روز شده طراحی مینیمالیستی جدیدی دارد.


داده های بهتر، حمل و نقل عمومی به نقشه های اپل در iOS 8 می آیند

2014: iOS 8 اپل شاهد تعدادی پیشرفت، از جمله نقاط مورد علاقه و داده های تجاری بهتر و کامل تر خواهد بود.


نظرسنجی: مصرف کنندگان برندها را به دلیل داده های مکان بد مقصر می دانند

2014: 71 درصد گفتند که به احتمال زیاد هنگام تحقیق و تأیید مکان کسب و کار قبل از بازدید از کسب و کار برای اولین بار، در خانه هستند.


مت کات گوگل در مورد به‌روزرسانی‌های آینده پنگوئن، پاندا و شبکه‌های پیوند

2013: مت کاتز، رئیس اسپم جستجوی گوگل، به‌روزرسانی‌های جدید با الگوریتم‌های پنگوئن و پاندا گوگل و اهداف شبکه پیوند جدید را در سال 2013 اعلام کرد.


گوگل برنده دعوی حقوقی برای کسب درآمد از نام شما با تبلیغات است

2013: گوگل برنده دعوی حقوقی شده است که توسط یک زن ویسکانسین در مورد پیشنهادات Google Instant که منجر به مجموعه ای از نتایج جستجو شده است که دارای تبلیغات بوده است.


آزمایش Google با «موضوعات» تاریخچه جستجو در کارت‌های Google Now

2013: تاریخچه جستجوی کاربران را در موضوعاتی که به راحتی می‌توان دوباره جستجو کرد، دسته‌بندی کرد.


ادعاهای “بهتر از گوگل”: چرا کسی آنها را باور نمی کند؟

2013: علیرغم تبلیغات و علیرغم گزارش مایکروسافت مبنی بر اینکه پس از آزمایش های گسترده کاربران Bing 2:1 را ترجیح می دهند، مردم عموماً ابراز تردید کردند.


مایر گوگل آینده خدمات مبتنی بر مکان را در SXSW متصور است

2011: مایر چشم انداز خود را برای آینده ای که توسط فناوری های شرکت جستجو فعال می شود به اشتراک گذاشت.


گوگل کلمات کلیدی منفی را برای تبلیغات لیست محصولات فعال می کند

2011: گوگل قابلیت جدید هدف گیری را اعلام کرد و گفت که این اولین ویژگی هدف گیری گسترده تری است که روی آن کار می کند.


گوگل برای تحقیقات ضد انحصار کمیته سنای ایالات متحده تنظیم شد

2011: رویارویی اجتناب ناپذیر گوگل با یک تحقیق رسمی ضد انحصار در ایالات متحده یک قدم نزدیکتر شد.


زمین لرزه بزرگ ژاپن را لرزاند، گوگل ابزار جستجوی افراد را راه اندازی کرد

2011: مطالب مرتبط: اینترنت Lowlifes از قبل نتایج جستجوی زلزله ژاپن را هدف قرار داده است


در این راستا، comScore رکوردهای جدید را برای Bing نشان می دهد

2011: بینگ بیشترین سهم خود را تا به امروز – 13.6٪ – داشته است.


صاحبان صفحه مکان فیس بوک گزارش هایی در مورد ورود و معاملات دریافت می کنند

2011: گزارش‌های جدید می‌تواند به صاحبان کسب‌وکار کمک کند تا معاملاتی را که ارائه می‌دهند اصلاح کنند و ترافیک کاربران فیس‌بوک را در طول زمان پیگیری کنند.


گوگل چهارمین منبع ارجاع بزرگ بینگ است

2010: MSN تا حد زیادی منبع برتر بود، آخرین سایتی که 42.7٪ از کاربران Bing قبل از رفتن به Bing از آن بازدید کردند.


Google با خرید تلفن همراه «در انبار، در نزدیکی» زنده می‌شود

2010: گوگل با تعداد محدودی خرده‌فروش کار می‌کرد، اما از دیگران دعوت می‌کرد تا برای عضویت در این برنامه درخواست دهند.


رگولاتورهای ایالات متحده ممکن است برای چالش Google-AdMob آماده شوند

2010: به نظر می رسد که برخی مشکلات برای خرید وجود داشته است.


سهم بازار بینگ برای سومین ماه متوالی افزایش یافت: Hitwise

2010: Hitwise نشان داد که بینگ برای سومین ماه متوالی سهم خود را به دست آورده است و سهم 9.7 درصدی جستجوهای آن در فوریه 4 درصد نسبت به آمار ژانویه خود افزایش یافته است.


به روز رسانی جستجوی یاهو در مارس 2010

2010: این به روز رسانی شامل به روز رسانی های احتمالی برای الگوریتم های خزیدن، نمایه سازی و رتبه بندی یاهو بود.


جستجوی فیس بوک باعث تقویت بینگ و موتورولا می شود، بینگ را در گوشی های اندرویدی چینی قرار می دهد

2010: فیس بوک در ماه گذشته شاهد رشد 10 درصدی پرس و جوهای جستجو بود.


Chomp: یک موتور جستجوی برنامه ها یا “Yelp For The App Store”

2010: هدف آن این بود که مردم بتوانند راحت تر برنامه های آیفون را کشف و بررسی کنند.


گوگل وارد هدف‌گذاری رفتاری می‌شود و بتای «تبلیغات مبتنی بر علاقه» را راه‌اندازی می‌کند

2009: تبلیغات مبتنی بر علاقه به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که تبلیغات را بر اساس صدها دسته‌بندی علاقه و تعاملات قبلی با آن کاربران ارائه دهند.


مت کاتس گوگل درباره پیوندهای هدایت شده و پیوندهای بدون فالو شده صحبت می کند

2009: او پاسخ می دهد که چگونه گوگل لینک هایی را که 301 تغییر مسیر داده شده اند مدیریت می کند و چگونه گوگل لینک های nofollow شده را از منابع معتبر مدیریت می کند.


مسیرهای رانندگی سفارشی را با Google Maps Maker ایجاد کنید

2009: گوگل گفت که این ابزار بی نقص نیست اما روش جدیدی برای ایجاد مسیرهای رانندگی ایجاد کرده است.


Hitwise: بازدید از Gmail از YouTube پیشی گرفت

2009: جی‌میل از نظر تعداد بازدید در میان اموال گوگل، پس از Google.com در رتبه دوم قرار داشت.


مطالعه نشان می‌دهد که Fortune 500 هنوز در جستجوی طبیعی «تا حد زیادی نامرئی» است

2009: این شرکت‌ها روزانه 51 میلیون دلار برای PPC برای کلمات کلیدی اولیه خرج می‌کردند، اما آنها فقط برای 21٪ از کلمات کلیدی در 100 رتبه برتر جستجوی طبیعی قرار گرفتند.


قاضی خسارات تنبیهی در بازی Viacom vs را رد کرد. مورد یوتیوب

2008: قاضی گفت: “خسارت های تنبیهی طبق قانون حق نسخه برداری قابل بازیابی نیست” و اقدام Viacom علیه گوگل و یوتیوب را رد کرد.


Biz جستجو: DoubleClick برای دیدن اخراج ها؟ Walmart “Google PC” و بیشتر را کنار می‌گذارد

2008: والمارت گفت: «رایانه‌های Google» مبتنی بر لینوکس مانند کیک‌های داغ به فروش نمی‌رسند. یاهو یک قرارداد توزیع جستجوی پولی کوچک با LiveDeal و موارد دیگر دریافت کرد.


از نمایشگاه بازاریابی جستجو (SMX)


مشارکت‌های قبلی کارشناسان موضوع موتور جستجو (SMEs)

این ستون‌ها یک عکس فوری در زمان هستند و از زمان انتشار به‌روزرسانی نشده‌اند، مگر اینکه ذکر شود. نظرات بیان شده در این مقالات نظرات نویسنده است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست.


< 10 مارس | تاریخچه بازاریابی جستجو | 12 مارس >



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *