«فهرست استثنایی» گوگل و بینگ

در سال 2011، گوگل و بینگ در SMX West فاش کردند که “فهرست استثنایی” برای وب سایت هایی دارند که ممکن است توسط برخی سیگنال های الگوریتم ضربه بخورند.

هیچ یک از موتورهای جستجو پیشنهاد نکردند که این لیست ها برای تقویت سایت ها در نتایج جستجو یا معافیت آنها از هرگونه تغییر کلی الگوریتم استفاده شود.

با این حال، به گفته مت کاتز، مدیر هرزنامه آن، ممکن است برخی از سایت‌ها از تاثیر سیگنال‌های رتبه‌بندی خاص در گوگل مستثنی شوند.

گوگل بیانیه طولانی تری را دنبال کرد که در بخشی از آن چنین بود:

  • مانند موتورهای جستجوی دیگر (از جمله بینگ مایکروسافت)، هنگامی که الگوریتم‌های خاصی به طور ناخواسته بر وب‌سایت‌ها تأثیر می‌گذارند، و زمانی که معتقدیم فهرست استثنا به طور قابل توجهی کیفیت جستجو را بهبود می‌بخشد، از فهرست‌های استثنا استفاده می‌کنیم. ما یک لیست اصلی برای محافظت از سایت‌های خاص در برابر همه تغییرات در الگوریتم‌هایمان نگه نمی‌داریم.»

همه چیز درباره آن را در Google & Bing Have Lists سفید بخوانید – «فهرست استثنایی» – برای برخی از سیگنال‌های الگوریتم و بیشتر در رونوشت جستجو کنید: Google & Bing On Whitelists & Exception List.


همچنین در این روز


تبلیغ‌کنندگان مستقر در روسیه دیگر نمی‌توانند در دارایی‌ها و شبکه‌های Google به مخاطبان جهانی دسترسی پیدا کنند

2022: این تغییر خط مشی، با هدف قرار دادن مشاغل در روسیه، تعلیق گسترده تبلیغات را از پلتفرم‌های سراسر صنعت به قلمروی جدید برد.


فروشگاه های توییتر به برندها اجازه می دهد 50 محصول را به نمایش بگذارند

2022: فقط برای بازرگانان منتخب در ایالات متحده در دسترس بود


Pinterest تسویه حساب درون برنامه ای و توصیه های خرید شخصی را اضافه می کند

2022: ویژگی «فروشگاه شما» که به عنوان «دربان خرید شخصی، با الگوریتم مبتنی بر سلیقه» ارائه می‌شود، موتور توصیه‌هایی بود که برای پیشنهاد محصولات، مارک‌ها و سازندگان به کاربران بر اساس فعالیت‌ها و ترجیحات آن‌ها طراحی شده بود.


گوگل ویژگی “لحظه های کلیدی” را در چندین ویدیو در نتایج جستجو نشان می دهد

2020: ویژگی خط زمانی ویدیو در جستجوی تلفن همراه بیشتر دیده شد.


ویروس کرونا جستجو و بودجه تبلیغات دیجیتال را مختل می کند

2020: با انتظار کاهش هزینه تبلیغات در بسیاری از بخش‌ها، خریداران رسانه‌ها آنچه را که روی زمین می‌دیدند به اشتراک گذاشتند.


Yelp به کنگره: گوگل را بدون نگاه کردن به جستجو بررسی نکنید

2020: سایت بررسی می‌خواست «ترجیح دادن خود» گوگل را در SERP محلی متوقف کند.


جستجو در عکس ها: مجسمه یخی اندروید، تیم AMP و بادکنک های ابری

2017: آخرین تصاویر نشان می دهد که مردم در شرکت های موتور جستجو چه می خورند، چگونه بازی می کنند، با چه کسانی ملاقات می کنند، کجا صحبت می کنند، چه اسباب بازی هایی دارند و موارد دیگر.


مطالعات Searchmetrics نشان می‌دهد که بیشتر برنامه‌ها از فهرست‌بندی اپلیکیشن Google استفاده نمی‌کنند

2016: در حالی که اکثر وب‌سایت‌های برتر دارای برنامه بودند، تنها 30 درصد از آن برنامه‌های اندروید و 19 درصد از آن برنامه‌های iOS از فهرست‌بندی برنامه استفاده کرده بودند.


Google PLAs: تست چرخ فلک قابل پیمایش روی دسک‌تاپ و رتبه‌بندی‌های شماره‌دار برای «بهترین» محصولات فعال می‌شوند

2016: تست چرخ فلک رومیزی موبایل شبیه سازی شده است. یک روش رتبه‌بندی جدید برای محصولات «با رتبه‌بندی برتر» روی موبایل و دسک‌تاپ به صورت زنده منتشر شد.


تجزیه و تحلیل گوگل نشان می دهد که بیش از 80٪ URL های HTTPS در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده نمی شوند.

2015: علی‌رغم اینکه بسیاری از سایت‌ها قبلاً از HTTPS پشتیبانی می‌کردند، 80٪ از این URLها در نتایج جستجوی Google نشان داده نشدند زیرا مدیر وب‌سایت برای نمایش نسخه HTTP با Google ارتباط برقرار می‌کرد.


پاتریک پیچت، مدیر مالی گوگل، بازنشسته شد

2015: مدیر مالی بلندمدت گوگل به شرکت گفت که می‌خواهد طی شش ماه آینده بازنشسته شود و به شرکت کمک خواهد کرد تا جایگزینی پیدا کند.


پیش بینی: اپل گوگل را به عنوان موتور جستجوی پیش فرض سافاری تمدید نخواهد کرد

2015: هشدار اسپویلر: اشتباه است.


بینگ با NCAA شریک می شود، بازی های جنون مارس را پیش بینی می کند و به طرفداران کمک می کند تا براکت ها را کامل کنند

2015: بینگ هوش علمی پیش بینی خود را به سمت مسابقات بسکتبال غیرقابل پیش بینی کالج سوق داد.


گوگل محتوای عمیق تر برنامه را کلیدی برای استفاده از تلفن همراه می داند

2014: گوگل لینک‌های عمیق را برای برنامه‌های اندروید فهرست می‌کرد، البته نه iOS.


Google شرح‌های رتبه‌بندی مصرف‌کننده AdWords را در ایالات متحده، بریتانیا و کانادا معرفی می‌کند

2014: حاشیه‌نویسی جنبه‌های دارای رتبه‌بندی قوی کسب‌وکار تبلیغ‌کننده مانند خدمات مشتری، برنامه پاداش یا شیوه‌های ارسال در تبلیغات جستجو را برجسته می‌کند.


رشد جستجوی موبایل “مثل دیدن رشد فرزند دوم من” رئیس جستجوی Google در #SXSW می گوید

2013: همچنین، سئو گاو نر نیست و بزرگترین چالش در جستجو، نمودار دانش، تشخیص گفتار و زبان طبیعی بود.


تبلیغات حمله گوگل در بینگ: «دیگران باید روی ساخت محصولات خوب تمرکز کنند»

2013: ما روی کاربران خود تمرکز می کنیم. دیگران نیز باید روی ساخت محصولات خوب تمرکز کنند.»


جدید: گوگل به شما امکان می دهد هر سایتی را از نتایج جستجو مسدود کنید

2011: گوگل اعلام کرد که می توانید سایت های خاصی را از نمایش در نتایج جستجو پنهان یا مسدود کنید.


Google «پیشنهادهای ورود» را در SXSW آزمایش می‌کند

2011: بررسی‌های Latitude پیشنهادهایی را از سوی کسب‌وکارهای محلی در آستین، تگزاس (برای SXSW) ارائه می‌دهد.


مطالعه ردیابی چشم: همه به فهرست‌های ارگانیک نگاه می‌کنند، اما اکثراً تبلیغات پولی را به درستی نادیده می‌گیرند

2011: چه از Google و چه از بینگ استفاده کنند، همه 24 شرکت‌کننده به نتایج جستجوی ارگانیک برای پرس و جوهای خود نگاه کردند، اما بین 70 تا 80 درصد تبلیغات پولی در سمت راست صفحه را نادیده گرفتند.


اریک اشمیت وزیر بازرگانی آمریکا؟

2011: هشدار اسپویلر: خیر


لینکدین یک سایت خبری اجتماعی راه اندازی می کند

2011: LinkedIn Today کاملاً الگوریتمی ایجاد شد. کاربران می توانند نشریات خبری/وبلاگ ها یا صنایع را دنبال کنند.


Foursquare ابزارهای تجاری خود را با ویژگی‌های ویژه جدید، تجزیه و تحلیل بهتر ارتقا می‌دهد

2011: سیستم جدید مدیریت ویژه Foursquare به صاحبان مشاغل کنترل بیشتری می‌دهد و گزینه‌های جدیدی برای پاداش دادن به مشتریانی که ثبت نام کرده‌اند، می‌دهد.


Whrrl موتور شخصی سازی را به کشف سوخت ارتقا می دهد

2011: Whrrl از طریق سیستم پاداش‌ها و با تشویق رفتار اجتماعی، به افراد امکان می‌دهد تا بررسی کنند، فهرستی از کارهایی که می‌خواهند به صورت محلی انجام دهند تهیه کنند و به گروه‌های وابسته از افراد با علایق مشابه بپیوندند.


سوار نشوید: Google مسیرهای دوچرخه را به نقشه ها اضافه می کند

2010: این یکی از ویژگی‌های مفقود شده در Google Maps بود.


Google Apps Marketplace برای B2Business باز می شود

2010: به شرکت‌ها و توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا به «۲ میلیون کسب‌وکار و ۲۵ میلیون کاربر Google Apps» دسترسی پیدا کنند و به آن بفروشند.


ویدئو: آیا گوگل مالک ماست؟

2010: یک ویدیوی کوتاه اما خوب انجام شده در مورد اینکه گوگل چقدر درباره ما می‌داند، احتمالاً به این معنی است که گوگل مالک کاربرانش است.


اشتراک جستجوی comScore برای ماه فوریه: Bing رشد می کند (اما کند می شود) و یاهو دوباره کاهش می یابد

2010: گوگل در ماه ژانویه مقداری از سهم “از دست رفته” را به دست آورد و پیشرفت های بینگ ادامه یافت، البته با سرعت کمی کند.


comScore: اندروید با افزایش استفاده از وب موبایل، قدرت خود را نشان می‌دهد

2010: داده های سه ماهه موبایل رشد قوی برای گوشی های اندرویدی در ایالات متحده و افزایش استفاده از وب موبایل را نشان می دهد.


The New Bing UK Commercial را تماشا کنید

2010: تبلیغات جدید بریتانیا توسط مایکروسافت با هدف گرفتن سهم بازار از گوگل در آن منطقه انجام شد.


Collecta نسخه موبایل موتور جستجوی بلادرنگ را راه اندازی کرد

2010: Collecta موبایل شامل اخبار، عکس‌ها و وضعیت به‌روزرسانی‌های بی‌درنگ از بیش از 10 میلیون منبع محتوا – از توییتر گرفته تا فلیکر، CNN و وبلاگ‌ها بود.


یاهو در ژاپن بزرگ باقی می ماند (و شکست دادن گوگل)

2009: یاهو بیش از 51 درصد از سهم بازار جستجو در ژاپن را در اختیار داشت، در حالی که گوگل تنها 38 درصد را در اختیار داشت.


Wolfram Alpha گوگل را به چالش می کشد؟

2009: یک موتور جستجوی مخفی به نام Wolfram Alpha توسط استیون ولفرم، ریاضیدان بریتانیایی در حال طراحی بود.


گزارش SEMPO پیش بینی تبلیغات جستجو را کاهش می دهد

2009: SEMPO گفت که هزینه های بازاریابی جستجو از 13.5 میلیارد دلار در سال 2008 تنها 9 درصد افزایش می یابد و به 14.7 میلیارد دلار در سال 2009 می رسد.


Google خرید «داشبورد» را برای آژانس‌های تبلیغاتی شکاک معرفی می‌کند

2008: تیم آرمسترانگ از گوگل یک چشم‌انداز تحریک‌آمیز و بسیار بزرگ‌تر را برای این شرکت ترسیم کرد که می‌تواند آن را به صورت متمرکز در فرآیندهای خرید و برنامه‌ریزی رسانه‌های آژانس‌های تبلیغاتی بزرگ بگنجاند.


میلیاردرهای موتور جستجو و یاهو دکر حقوق او را افزایش می دهد

2008: سرگئی برین با 18.7 میلیارد دلار در رتبه 32، لری پیج با 18.6 میلیارد دلار در رتبه 33 و اریک اشمیت مدیر عامل شرکت با 6.6 میلیارد دلار در رتبه 142 قرار گرفتند.


بخش جستجو: سهام گوگل بازدیدهای جدید کم; News Corp در یاهو نه می گوید

2008: News Corp برای جلوگیری از مایکروسافت از یاهو یک حفاظ غریق پرتاب نمی کرد. مارک زاکربرگ گفت شاید فیس‌بوک در این‌که تبلیغات خود را انقلابی می‌خواند «از خودش جلوتر» بوده است. و بیشتر.


فوریه 2008: محبوب ترین داستان های سرزمین موتورهای جستجو


WSJ: گوگل تست تبلیغات تلویزیونی

2007: این تلاش که با گروه کوچکی از تبلیغ‌کنندگان انجام شد، با هدف آزمایش زیرساخت‌های رایانه‌ای و شبکه‌ای مورد نیاز گوگل برای واسطه‌گری و ارائه تبلیغات به سیستم‌های کابلی به‌طور گسترده‌تر انجام شد.


از نمایشگاه بازاریابی جستجو (SMX)


مشارکت‌های قبلی کارشناسان موضوع موتور جستجو (SMEs)

این ستون‌ها یک عکس فوری در زمان هستند و از زمان انتشار به‌روزرسانی نشده‌اند، مگر اینکه ذکر شود. نظرات بیان شده در این مقالات نظرات نویسنده است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست.


< 9 مارس | تاریخچه بازاریابی جستجو | 11 مارس >



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *