گوگل دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت جستجو را منتشر می کند

در سال 2013، گوگل دستورالعمل رتبه بندی کیفیت جستجوی خود را منتشر کرد.

نسخه های قبلی این سند پیش از این بارها به بیرون درز کرده بود. اما این اولین باری بود که گوگل با سند خود عمومی شد.

در این گزارش توضیح داده شد که چگونه ارزیابی‌کنندگان کیفیت جستجوی Google – افرادی که از طریق یک آژانس شخص ثالث برای رتبه‌بندی نتایج جستجو استخدام شده‌اند – به نتایج جستجوی Google رتبه‌بندی می‌کنند.

این سند در واقع فقط یک نسخه به شدت ویرایش شده از یک نسخه لو رفته قدیمی است. از 161 صفحه به 43 رسید.

چه چیزی کم بود؟ نکته قابل توجه، دستورالعمل ها و نمونه های رتبه بندی کیفیت صفحه. تغییرات دیگری را در دستورالعمل‌های رتبه‌بندی کیفیت جستجوی Google Gutted برای انتشار عمومی توضیح دادیم.

این به عنوان بخشی از منبع تعاملی بزرگتر Google How Search Works منتشر شد که نمای کلی سطح بالایی از نحوه کارکرد خزیدن، نمایه سازی و الگوریتم ها ارائه می کرد. گوگل هم


همچنین در این روز


اشکال ابزار بازرسی URL گوگل که برای برخی منجر به خطا می شود

2022: گوگل تأیید کرده است که “خطاها در هنگام بازرسی URL ها افزایش یافته است” و در حال کار بر روی رفع این مشکل است.


Google داده‌های مکان‌یابی کمپین برنامه را از گزارش‌های Ads و AdWords API حذف کرد

2022: Google: “ما این تغییر را انجام دادیم زیرا داده های ارائه شده به طور کامل نمای کامل مکان هایی را نشان نمی دهد که به توسعه دهندگان کمک می کند ایمنی برند را برای تبلیغ کنندگان خود نظارت کنند.”


Microsoft Advertising کمپین های خرید را به بازارهای بیشتری گسترش می دهد

2022: این شرکت همچنین در دسترس بودن جهانی ویژگی های بازاریابی با هدف، آزمایشی برای تبلیغات مخاطب چند دارایی و پشتیبانی بیشتر از واردات گوگل را اعلام کرد.


ویدیوهای TikTok اکنون می توانند 10 دقیقه باشند

2022: حداکثر طول ویدیو در TikTok پس از ماه‌ها آزمایش به 10 دقیقه افزایش یافت.


جینی ماروین به عنوان رابط محصول تبلیغاتی جدیدش به گوگل می پیوندد

2021: در نقش جدید خود، روزنامه‌نگار کهنه کار PPC و سردبیر سابق رسانه سوم به بازاریابان کمک می‌کند تا در مورد محصولات و خط‌مشی‌های Google Ads بیاموزند.


ویدئو: استیو مارین در مورد محتوا، سئو و استفاده از داده ها به عنوان پشتیبان

2021: همچنین در مورد: رتبه بندی خود، نحوه کمک به مشتریان خود در نوشتن محتوا و موارد دیگر بحث شد.


بنیانگذار Botify: نیمی از صفحات سازمانی توسط موتورهای جستجو خزیده نمی شوند

2019: این شرکت امیدوار بود 20 میلیون دلاری که در سری B به دست آورد، پلتفرم آن را برای مقابله با جو “پیچیده” SEO تقویت کند.


به‌روزرسانی‌های تجربه کاربری AMP شامل ویدیو، فهرست‌ها و موارد دیگر است

2019: خلاصه ای از برخی از قابلیت های جدید ارائه شده توسط The Accelerated Mobile Project.


رقبای Google Shopping به کمیسیون اروپا می گویند که نقض ضد انحصار گوگل “بی وقفه” ادامه دارد

2018: چهار ماه بعد، 19 رقیب گفتند که تغییر بسیار کمی داشته است.


بینگ ادز برنامه انجمن طرفداران را برای اختصاصی ترین تبلیغ کنندگان خود راه اندازی می کند

2018: کاربران می توانند برای پیوستن به برنامه مشاوره جدید برای کمک به پیشرفت پلت فرم درخواست دهند.


افزونه‌های قیمت AdWords اکنون در همه دستگاه‌ها فعال هستند

2017: تبلیغ‌کنندگان می‌توانند قیمت انواع محصولات و خدمات را در برنامه‌های افزودنی تبلیغات متنی روی دسک‌تاپ و همچنین موبایل نشان دهند.


Bing Ads Editor برای Mac اکنون برای همه در دسترس است

2017: ابزار دسکتاپ بسیار درخواست شده اکنون از نسخه بتا خارج شده است.


آخرین به‌روزرسانی ویرایشگر AdWords از برنامه‌های افزودنی Callout، کمپین‌های ویدیویی، تبلیغات HTML5 پشتیبانی می‌کند

2016: نسخه 11.3 AdWords Editor اکنون در دسترس بود.


گوگل در مورد 65 درصد از گزارش‌های هرزنامه تولید شده توسط کاربر اقدام می‌کند

2016: به گفته خوان فیلیپه رینکن از گوگل که در SMX West صحبت می کرد، گوگل در مورد 65 درصد از 35000 گزارش هرزنامه تولید شده توسط کاربر که ماهانه به گوگل ارسال می شد، اقدام کرد.


آسوشیتدپرس با گوگل و توییتر برای پیگیری روندهای انتخابات 2016 همکاری می کند

2016: ابزار AP Election Buzz حجم جستجو و توییت‌های مربوط به انتخابات 2016 را ردیابی کرد.


بینگ منظومه شمسی تعاملی را به نتایج جستجو اضافه می کند

2016: جستجو برای [Solar System] در بینگ یک نقشه تعاملی جالب منظومه شمسی را برمی گرداند.


گوگل از مالیات بر لینک ها اجتناب می کند اما قانون مبهم «حق نسخه برداری فرعی» نبرد حقوقی آینده را راه اندازی می کند

2013: ابهام در مورد اینکه دقیقاً چه مقدار می تواند بدون مجوز محتوا گزیده شود، وجود دارد.


سرنخ های یاهو، جستجوی برنامه و سایر محصولات در 1 آوریل خاموش می شوند

2013: یاهو سرنخ تصویری از جستجوهای کلیدواژه در طول زمان، به علاوه اطلاعات جمعیت شناختی عالی در مورد ترجیحات کلیدواژه بین مرد و زن، گروه های سنی مختلف و بر اساس مکان ارائه کرد.


جستجو در عکس ها: Google Cubatron، Sleeping Dog & Robbie The Robot

2013: آخرین تصاویر نشان می دهد که مردم در شرکت های موتور جستجو چه می خورند، چگونه بازی می کنند، با چه کسانی ملاقات می کنند، کجا صحبت می کنند، چه اسباب بازی هایی دارند و موارد دیگر.


گوگل شما را زیر نظر دارد (یا نه): سیاست حفظ حریم خصوصی جدید امروز اعمال می شود

2012: گوگل اعلام کرد که این سیاست جدید حریم خصوصی بسیاری از دارایی های گوگل را ساده می کند و این امکان را برای این شرکت ایجاد می کند که مجموعه ای از محصولات و خدمات جدید را برای مصرف کنندگان بسازد.


نتایج جستجوی محلی Google-y جدید تست Bing

2012: یک نمایشگر جدید برای نتایج جستجوی محلی کاملاً شبیه چیزی است که Google اغلب نشان می دهد.


Google نماهای Trike بیشتری را به نمای خیابان Google Maps اضافه می کند

2011: Google Bikes در سرتاسر جهان رکاب زد و عکس هایی از خیابان هایی گرفت که ماشین ها نمی توانستند در آن ها جرأت کنند.


گوگل به عنوان ارائه دهنده تبلیغات فیس بوک ثبت نام نمی کند

2011: توسعه دهندگان فیس بوک مجاز به کسب درآمد از برنامه های خود با تبلیغات گوگل ادوردز نبودند.


خرید بینگ شامل جستجوی زبان طبیعی است

2011: مایکروسافت توانایی تشخیص محدودیت‌های قیمتی را اعلام کرد و این نوآوری را به‌عنوان «گامی کوچک در سفر ما برای راحت‌تر کردن جستجو برای درخواست‌های زبان طبیعی» توصیف کرد.


نظرات ایجاد شده در فیس بوک برای نمایش در سایت ها

2011: فیسبوک تغییراتی را در ویجت Comment Box خود اعلام کرد تا حداقل برخی از نظرات را در کنار محتوای اصلی نگه دارد.


در توییتر، اسکار کوتاه می آید در برابر سوپر باول

2011: توییتر اعلام کرد که کاربرانش در مجموع 36.4 میلیون توییت در یک بازه زمانی 5 ساعته ارسال کردند که از پیش نمایش اسکار آغاز شد و تا پایان نمایش ادامه داشت.


DuckDuckGo Yelp، دیکشنری رایگان را به نتایج جستجو اضافه می کند

2011: DuckDuckGo دو ارائه‌دهنده محتوای جدید را به نتایج جستجوی «صفر کلیک» خود اضافه کرد: فهرست‌های کسب‌وکار محلی از Yelp و تعاریف از The Free Dictionary.


Yelp: گوگل به ما گفت «راه ما یا بزرگراه»

2011: جرمی استوپلمن، مدیر اجرایی Yelp: «موضع گوگل این است که اگر نخواهیم از نظرات ما در Places استفاده کنند، می‌توانیم خود را از فهرست جستجوی آن خارج کنیم. اما این یک گزینه برای ما نیست.»


سلام Chomp، خداحافظ Android Market

2011: «موتور جستجوی برنامه» آیفون، Chomp نسخه‌ای را برای اندروید معرفی کرد تا به رفع «مشکل کشف برنامه» کمک کند.


گوگل هشدارهای سوء استفاده از وب مسترها را افزایش می دهد

2010: با افزایش هک وب سایت و سایر اشکال سوء استفاده، گوگل اعلام کرد که قصد دارد در صورت مشاهده این مشکلات، اعلان هایی را که برای مدیران وب سایت ارسال می کند، افزایش دهد.


Google Flickr، Picasa Photos را به نمای خیابان اضافه می کند

2010: ادغام به همان روشی که از فوریه 2009 انجام شد عمل کرد. هنگامی که تصاویر در دسترس بودند، یک کادر کوچک با عنوان «عکس‌های کاربر» در سمت راست بالای رابط نمای خیابان ظاهر می‌شد.


آیا Trike نمای خیابان گوگل در مسیر شما قرار دارد؟

2010: گوگل برندگان مسابقه پیشنهادات Street View Trike خود را اعلام کرد.


Bing سابقه جستجو را به پیشنهاد خودکار اضافه می کند

2010: بینگ گفت که “44٪ از جلسات جستجوی غیر ناوبری بیش از 1 هفته طول می کشد.”


تولدت مبارک، یاهو: امروز 15 ساله شد

2010: یاهو پانزدهمین سالگرد تولد خود را به افتخار تاسیس این شرکت جشن گرفت.


Pew: پرتال ها پرکاربردترین سایت های خبری

2010: وب‌سایت‌های پورتال مانند Google News، AOL و Topix رایج‌ترین منابع خبری آنلاین هستند که بیش از نیمی از کاربران اخبار آنلاین در یک روز معمولی از آن بازدید می‌کنند.»


ملاقات دوستانه من با Google Israel

2009: بری شوارتز جلسه خود را با تیم Google Israel در دفتر آنها در تل آویو خلاصه می کند.


آنچه فرانسه می تواند در مورد موفقیت در جستجو به ما بیاموزد

2009: Ville d’Eu (که بیشتر به عنوان “EU” شناخته می شود) در فکر تغییر نام خود بود تا بتواند راحت تر در گوگل رتبه بندی کند.


تست‌های جستجوی زنده مایکروسافت: بهترین فهرست‌های مطابق و دسته‌بندی شده

2009: به نظر می‌رسد که Microsoft Live Search در حال ارائه یک پاسخ فوری جدید به نام «بهترین تطابق» است که احتمالاً مایکروسافت نتیجه ایده‌آل برای این پرس و جو را برجسته می‌کند.


گوگل: تقلب کلیک 0.02٪ از کلیک ها است

2007: چگونه گوگل با این رقم به همراه برخی ابتکارات مبارزه با کلاهبرداری کلیکی که قصد اجرای آن را داشت، دست یافت.


گوگل گزارش سالانه 2006 و شرکت های تابعه گوگل را منتشر می کند

2007: با اطلاعات مالی سال، فهرستی از تمام شرکت های تابعه شرکت، و همچنین جزئیات قرارداد ادغام گوگل با شرکت تبلیغات رادیویی dMarc.


داده های سخت در یاهو پاناما از خیابان A | ماهی اره ای

2007: نتایج جستجو به طور متوسط ​​5% افزایش یافت. هزینه به ازای هر کلیک به طور متوسط ​​6٪ کاهش یافته است.


Citysearch InsiderPages را می خرد

2007: Insider Pages یک شرکت جستجوی محلی مبتنی بر بررسی بود.


Outside.in: ساخت اینترنت «هیپر محلی».

2007: به نظر می رسد Outside.in فرآیند جمع آوری محتوا از منابع مختلف را خودکار می کند. همچنین برای کشف محتوا و سازماندهی به برچسب گذاری و ارسال کاربر متکی بود.


ستون عصر آگهی و بحث شرکت سریع دنی سالیوان

2007: در مورد اینکه چه چیزی جستجو را جادویی می کند، چرا یک گوگل جدید محتمل نیست و بحث در مورد اینکه آیا گوگل بیش از حد ارزیابی شده است یا خیر.


از نمایشگاه بازاریابی جستجو (SMX)


مشارکت‌های قبلی کارشناسان موضوع موتور جستجو (SMEs)

این ستون‌ها یک عکس فوری در زمان هستند و از زمان انتشار به‌روزرسانی نشده‌اند، مگر اینکه ذکر شود. نظرات بیان شده در این مقالات نظرات نویسنده است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست.


< 29 فوریه | تاریخچه بازاریابی جستجو | 2 مارس >



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *