اینستاگرام یک ویژگی جدید برنامه ریزی درون برنامه ای را معرفی کرد



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

اینستاگرام این هفته، در یک پست در حساب رسمی خود، یک ویژگی جدید برنامه ریزی محتوا برای همه حساب های حرفه ای.

این ویژگی جدید به برندها و سازندگان محتوا اجازه می‌دهد تا پست‌های خود را مستقیماً در برنامه تا 75 روز قبل برنامه‌ریزی کنند و متخصصان را از وابستگی به برنامه‌های شخص ثالث یا استودیوی سازندگان برای این منظور رها کند.

برای استفاده از ویژگی جدید، کاربران باید هنگام ایجاد یک پست جدید، فعال کردن گزینه «زمان‌بندی این پست» و انتخاب زمان و تاریخی که می‌خواهند آن پست در آن منتشر شود، به «تنظیمات پیشرفته» دسترسی داشته باشند. پست های زمان بندی شده را می توان در بخش “محتوای زمان بندی شده” مشاهده کرد که از منو قابل دسترسی است. این ابزار همچنین به شما امکان می دهد در صورت لزوم، محتوا را مجدداً زمان بندی کنید.

اینستاگرام اشاره ای نکرد که آیا حساب های شخصی به ابزار زمان بندی درون برنامه ای نیز دسترسی خواهند داشت یا خیر.

جزئیات بیشتری می خواهید؟ همه چیزهایی را که باید بدانید توضیح خواهم داد. اما ابتدا، من قویاً پیشنهاد می‌کنم که در خبرنامه تعاملی The Beat، محتوای راک، مشترک شوید. در آنجا، تمام گرایش‌های مهم در چشم‌انداز بازاریابی دیجیتال را خواهید یافت.

به روز رسانی که می آید تا (بسیار!) به استراتژی های بازاریابی در اینستاگرام اضافه کند

به عنوان یک بازاریاب، اعتراف می کنم که این یکی از مورد انتظارترین ویژگی های من در اینستاگرام بود. چندین پلتفرم دیگر، مانند یوتیوب و تیک تاک، در حال حاضر گزینه زمان بندی پست ها را در برنامه خود ارائه می دهند، اما متا هنوز در این بخش (به ویژه در اینستاگرام) کمبود دارد.

ویژگی جدید تسهیل‌کننده بزرگی برای برندها و تولیدکنندگان محتوا است، زیرا نیاز به استفاده از ابزار دیگری برای زمان‌بندی پست‌ها را از بین می‌برد و به این ترتیب اجازه می‌دهد فرآیند ساده‌تر و با تجربه‌ای روان‌تر باشد.

و موارد بیشتری در بخش “اخبار اینستاگرام” وجود دارد…

اینستاگرام علاوه بر راه‌اندازی این ابزار جدید زمان‌بندی، از طریق همین پست از راه‌اندازی جدید خبر داد دستاوردها برای تشویق خلاقیت های Reel بر روی پلت فرم.

سازندگان می‌توانند قفل دستاوردها را برای اقدامات خاص باز کنند، مانند همکاری با سازنده دیگری در یک حلقه، تعامل با جامعه با تعامل بیشتر حلقه‌ها، اجرای بیش از یک حلقه در هفته، و/یا استفاده از صداها و جلوه‌های پرطرفدار. بنابراین، سازندگان محتوا هنگامی که بتوانند یک دستاورد را پس از انتشار چند حلقه موفق باز کنند، توسط پلتفرم مطلع خواهند شد.

این یکی از استراتژی ها اینستاگرام شروع به استفاده از آن برای رقابت با «قدرت» بیشتر در برابر TikTok کرده است.

آیا می خواهید همچنان با بهترین شیوه های بازاریابی به روز شوید؟ اکیداً به شما پیشنهاد می کنم مشترک The Beat شوید، خبرنامه تعاملی محتوا مارکتینگ. در آنجا، تمام گرایش‌های مهم در چشم‌انداز بازاریابی دیجیتال را خواهید یافت. آنجا میبینمت!





محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *