اینستاگرام به تازگی فاش کرده است که تبلیغات محتوای مارک دار را به عنوان تبلیغات مشارکتی تغییر نام می دهد و روش های جدیدی را برای همکاری برندها و سازندگان در تلاش های تبلیغاتی ارائه می دهد.

تبلیغات مشارکتی چگونه کار می کنند تبلیغات مشارکتی به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که محتوایی را که از حساب ایجادکننده یا شریک دیگر نشأت می‌گیرد، گسترش دهند و همکاری گسترده‌تری را تسهیل کنند.

فرمت تبلیغاتی به روز شده به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا طیف وسیع تری از محتوای ارگانیک اینستاگرام را به عنوان تبلیغات مشارکتی تبلیغ کنند. این شامل محتوای برند با برچسب شراکت پولی، پست‌های همکاری اینستاگرام، نام‌گذاری‌های @، برچسب‌های افراد، برچسب‌های محصول و سایر محتوایی است که برچسب شراکت پولی را نشان نمی‌دهند. تبلیغ‌کنندگان همچنین می‌توانند بدون نیاز به پست موجود، آگهی‌های مشارکت جدید در Ads Manager ایجاد کنند. برای تطبیق با این موارد استفاده اضافی، این شرکت در حال به روز رسانی مجوزها است تا تبلیغات مشارکتی را حتی کاربر پسندتر کند.

تست اولیه طبق گفته اینستاگرام، تبلیغات شراکتی کارآمدترین و شفاف‌ترین روش برای همکاری تبلیغ‌کنندگان و شرکا در کمپین‌های تبلیغاتی است. داده‌های آن‌ها نشان می‌دهد که کمپین‌هایی که تبلیغات مشارکتی را با تبلیغات تجاری (BAU) ترکیب می‌کنند، منجر به 53٪ نرخ کلیک بالاتر، 19٪ هزینه کمتر برای هر اقدام، و احتمال 99٪ عملکرد بهتر از تبلیغات BAU به تنهایی می‌شوند.

عمیق تر حفاری کنید. می توانید در مورد آگهی های جدید در وبلاگ متا مطالعه کنید.

چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغات جدید روشی بسیار کارآمد و شفاف را برای همکاری برندها و سازندگان در کمپین های تبلیغاتی ارائه می دهد. با فعال کردن تبلیغات انواع مختلف محتوای ارگانیک اینستاگرام، این تبلیغات همکاری گسترده تر و افزایش تعامل کاربر را تسهیل می کند.

در آزمایش‌های اولیه، تبلیغات جدید ثابت کرده‌اند که نرخ کلیک به‌طور قابل‌توجهی بالاتر، هزینه کمتر به ازای هر اقدام، و احتمال عملکرد بهتر از تبلیغات سنتی کسب‌وکار معمولی دارند.





محتوا مارکتینگ

By psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *