ایلان ماسک امروز اعلام کرد که لیندا یاکارینو مدیرعامل بعدی توییتر خواهد بود.

اعلامیه. مشک توییت کرد این خبر، اضافه کرد که یاکارینو “در درجه اول بر عملیات تجاری تمرکز خواهد کرد.” ماسک بر طراحی محصول و فناوری جدید تمرکز خواهد کرد. ماسک افزود:

  • مشتاقانه منتظر همکاری با لیندا برای تبدیل این پلتفرم به X، برنامه همه چیز هستم.

توییتر از نظر فنی دیگر یک شرکت نیست. این به طور رسمی با نام X Corp شناخته می شود. اما ما هنوز نمی دانیم که پلتفرم X دقیقاً چه خواهد بود.

چرا ما اهمیت می دهیم. توییتر تحت رهبری ماسک گاهی اوقات یک قطار غرق شده بود. ارزش این را دارد که ببینیم آیا داشتن یک مدیر عامل جدید توییتر ممکن است به ترمیم برخی از آسیب‌های وارد شده کمک کند و تبلیغ‌کنندگان، بازاریابان و برندها را به عقب برگرداند.

درباره یاکارینو اخیراً، یاکارینو رئیس تبلیغات جهانی و مشارکت در NBCUniversal Media بود. یاکارینو بیش از 11 سال در نقش های مختلف در NBC حضور داشت.

مصاحبه یاکارینو ماسک را تماشا کنید. یاکارینو اخیراً با ماسک در مورد آینده بازاریابی در توییتر در رویداد MMA POSSIBLE Miami Event 2023 مصاحبه کرده است.

جذب فالوور توییتر هنگامی که یاکارینو آخرین توییت خود را در 10 می توئیت کرد، 7187 دنبال کننده در توییتر داشت، به عنوان دن بارکر. توییت کرد. پس از اینکه ماسک یاکارینو را به عنوان مدیرعامل معرفی کرد، شروع به جذب صدها فالوور در دقیقه کرد. در زمان انتشار، او بیش از 150000 فالوور.





محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *