کنسول جستجوی گوگل در حال آزمایش ویژگی جدیدی به نام «ایده‌های محتوا» است. ایده‌های محتوا به سازنده محتوا، ناشر، سئو، مدیر وب‌سایت و غیره نکات و توصیه‌هایی درباره موضوعات جدیدی می‌دهد که می‌توانند در سایت خود بنویسند.

ویژگی آزمایشی این ویژگی برای من در نمایه های کنسول جستجوی تایید شده من وجود ندارد، اما نیکلاس اوکیر متوجه آن شد و ارسال شده در مورد آن در Mastodon به اشتراک گذاری این اسکرین شات:

شبیه Question Hub است. این بسیار شبیه به Google Question Hub است که حدود دو سال پیش در ایالات متحده راه اندازی شد.

این به شما ایده هایی برای موضوع می دهد که می توانید در مورد آنها بنویسید و در وب سایت خود منتشر کنید.

Question Hub چیست؟ گوگل می گوید Question Hub ابزاری است که سازندگان را قادر می‌سازد تا با استفاده از سوالات بی‌پاسخ، محتوای غنی‌تری ایجاد کنند. Question Hub این سوالات بی پاسخ کاربر را جمع آوری می کند و آنها را در اختیار وبلاگ نویسان، نویسندگان و تولیدکنندگان محتوا مانند شما قرار می دهد.

این اساساً راهی برای Google است که به جستجوگران امکان می‌دهد به آن بگویند که نتایج جستجوی ارائه شده به سؤال پاسخ نمی‌دهند. سپس، گوگل آن سوالات را می‌گیرد و آن‌ها را به ناشران می‌دهد، آنها نیز به نوبه خود می‌توانند محتوایی ایجاد کنند که به پرسش پاسخ می‌دهد.

ایده های محتوا مشابه به نظر می رسند.

چرا ما اهمیت می دهیم. ایجاد ایده های محتوا گاهی اوقات می تواند برای نویسندگان یک مبارزه باشد، که ممکن است به سازندگان محتوا در این فرآیند کمک کند. در عین حال، این به گوگل محتوای بیشتری برای خزیدن، فهرست بندی و رتبه بالقوه در نتایج جستجوی خود می دهد. کنسول جستجوی خود را بررسی کنید، ممکن است این ویژگی را داشته باشد، اگر نه، تا آن زمان با Question Hub بازی کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

بری شوارتز

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *