اگر در یکی دو روز گذشته تعداد زیادی از تبلیغات گوگل خود را دیدید که تایید نشدند، نگران نباشید.

تبلیغ‌کنندگان Google شاهد بوده‌اند که تعداد زیادی از تبلیغات آنها به دلایل مختلف مانند «نرم‌افزارهای مخرب» و «سیستم‌های دور زدن» تایید نشده است.

گوگل روی آن است. جینی ماروین، رابط گوگل ادز، در پاسخ به این که تیم آگاه است و راه حلی در حال انجام است، توییت کرد.

کی درست میشه سخت دانستن آخرین توییت گوگل در ساعت 7:50 عصر به وقت شرقی دیشب بود. هنوز هیچ به روز رسانی در مورد این موضوع امروز وجود ندارد.

یک اتفاق عجیب به نظر می رسد همین اتفاق سال گذشته در همین زمان رخ داده است. گزارش‌های گسترده‌ای از تبلیغ‌کنندگان در توییتر نشان می‌دهد که آن‌ها با عدم تایید تبلیغات در چندین مشتری مواجه شده‌اند. هیچ کدام از آنها هیچ سیاستی را نقض نکردند.

گوگل بیانیه‌ای در توییتر درباره موضوع سال‌های گذشته منتشر کرد و گفت: «ایمنی بسیار مهم است و خط‌مشی‌های ما طیفی از نگرانی‌ها، از جمله محتوای خلاقیت‌های تبلیغاتی و رفتار تبلیغ‌کننده را در بر می‌گیرد. مسائلی که در این داستان به آنها پرداخته شده به هم مرتبط نیستند. ما همچنین ندیده‌ایم که «انبوه» مخالفت‌هایی که نشان‌دهنده وجود اشکال باشد.»

چرا ما اهمیت می دهیم. ممکن است ببینید تبلیغات گوگل شما به یکی از دلایل ذکر شده در بالا تایید نشده است. اگر چنین است، حساب کاربری و توییتر خود را برای به روز رسانی بررسی کنید.

اما همچنین اطمینان حاصل کنید که صفحات فرود شما کار می کنند و تبلیغات شما خط مشی ها را نقض نمی کند. بسیاری از تبلیغات تایید نشده به دلیل یک مشکل در سراسر سیستم است. اما تبلیغاتی که به دلایل قانونی رد شده اند، پس از رفع مشکل به طور خودکار تأیید نمی شوند.





محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *