, اکنون مجوز رایگان خود را بگیرید تا راه حل ها و استراتژی های پیشرفته را کشف کنید, محتوا مارکتینگ


, اکنون مجوز رایگان خود را بگیرید تا راه حل ها و استراتژی های پیشرفته را کشف کنید, محتوا مارکتینگ

ارائه سفرهای شخصی مشتری با رعایت حریم خصوصی.

استفاده موثر و مسئولانه از هوش مصنوعی مولد.

قیف های خود را با سرنخ های واجد شرایط شارژ کنید.

اینها برای بازاریابان مدرنی مانند شما میزهای میز هستند. و فناوری بازاریابی کلید شما برای تحقق همه چیز است.

مراجعه كردن MarTech، آنلاین از 28 تا 29 مارس به صورت رایگان، برای باز کردن…

  • تقریبا 50 جلسه غنی از تاکتیک در مورد چگونگی استفاده از فناوری بازاریابی برای موفقیت مداوم سازمانی
  • 50 جلسه غنی از تاکتیک از Sysco، Forrester، Electrolux، و بیشتر – آماده به اشتراک گذاشتن راه حل ها، استراتژی ها و بینش های قابل اعتماد به داده‌های شخص اول ارزشمند را استخراج کنید، عملیات بازاریابی را ساده کنید، و بازگشت سرمایه بیشتری را افزایش دهید
  • یک پنل اختصاصی هوش مصنوعی شامل آنیتا برتون، مدیرعامل CabinetM، ریکی ری باتلرمدیر عامل شرکت BENlabs، پم دیدنر، معاون بازاریابی در Relentless Pursuit و پل روتزر، مدیر عامل موسسه هوش مصنوعی بازاریابی (به علاوه پرسش و پاسخ زنده!)
  • پرسش و پاسخ زنده اضافی با بلندگوهای منتخب (از جمله پدرخوانده مارتک، اسکات برینکر!) – بنابراین شما می توانید پاسخ های خاص به سوالات خود را در زمان واقعی دریافت کنید
  • دو نکته کلیدی چشم باز که به شما کمک می کند شناسایی مصرف کنندگان B2B و B2C در یک محیط حریم خصوصی و برای تغییر واقعیت بازار آماده شوید
  • جلسات گفتگوی نشاط آور قهوه، جایی که می توانید چالش های ChatGPT، GA4 و MOPs را مورد بحث قرار دهید با شرکت کنندگان همفکر و کارشناسان صنعت (فقط زنده موجود است!)
  • دسترسی فوری بر اساس تقاضا به تمام جلسات و نکات کلیدی – زمانی که با برنامه شما مطابقت دارد شرکت کنید
  • خیلی مال خودت گواهی حضور و نشان دیجیتال – مناسب برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و نشان دادن تعهد خود به جدیدترین در بازاریابی

… همه به صورت رایگان – و بدون ترک میز. منتظر چی هستی؟ MarTech دو هفته دیگر آغاز می شود… پاس خود را اکنون ایمن کنید


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

, اکنون مجوز رایگان خود را بگیرید تا راه حل ها و استراتژی های پیشرفته را کشف کنید, محتوا مارکتینگ

Lauren Donovan از سال 2006 در بازاریابی آنلاین کار می کند و متخصص در بازاریابی رویداد، مدیریت محتوا، رسانه های اجتماعی ارگانیک و پولی، مدیریت جامعه و شهرت و روزنامه نگاری بلادرنگ است. او در حال حاضر به عنوان مدیر بازاریابی در رسانه درب سوم – تولید کننده نمایشگاه بازاریابی جستجو و مجموعه کنفرانس های MarTech و ناشران Search Engine Land و MarTech است.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *