همه چیز گران می شود.

Nmorguelan / Shutterstock.com

اگر محتوای Disney+ را دوست دارید و می خواهید در هزینه خود صرفه جویی کنید، 7 دسامبر آخرین فرصت شما قبل از افزایش قیمت است. Disney+ به مراتب گران تر خواهد بود یا با تبلیغات عرضه می شود.

کسانی که به دنبال استریم هستند اندور و آماده شدن برای ماندالوریان فصل 3 باید امروز برای دیزنی پلاس ثبت نام کند تا دیر نشده باشد. از 8 دسامبر، دیزنی سطح جدید خود را با پشتیبانی از تبلیغات با قیمت 7.99 دلار در ماه معرفی خواهد کرد. متأسفانه، طرح فعلی بدون آگهی که همه ما با قیمت 7.99 دلار از آن لذت می بردیم، به 11 دلار می رسد.

دیزنی همان راه نتفلیکس را دنبال می کند و تبلیغات را به عنوان راهی برای کاهش هزینه های اشتراک معرفی می کند و برخی از مردم چندان از این موضوع خوشحال نیستند. اگر تبلیغات نمی‌خواهید اما نمی‌خواهید تقریباً 40 درصد بیشتر برای پخش محتوای خود بپردازید، می‌توانید با ثبت‌نام برای اشتراک 1 ساله بدون آگهی Disney+ از این افزایش جلوگیری کنید.

تخفیف آخرین تغییر دیزنی+.
دیزنی

متأسفانه، این بدان معناست که شما باید برای کل سال به‌جای ماهانه، یک‌بار پرداخت کنید. با این حال، یک سال دیزنی + بدون تبلیغات را با قیمت 80 دلار دریافت خواهید کرد. سپس، از 8 دسامبر، همان طرح 110 دلار اجرا خواهد شد.

این معامله هم برای مشتریان جدید و هم برای مشتریان بازگشته در دسترس است، و در حین لذت بردن از همه نمایش‌ها، فیلم‌ها و موارد دیگر، مقداری پول نقد پس انداز خواهید کرد. به علاوه، طرح بدون آگهی امکان پخش آفلاین را فراهم می‌کند، بنابراین می‌توانید محتوا را دانلود کنید و بعداً بدون اتصال به اینترنت آن را تماشا کنید.

اگر روی این معامله بخوابید و در نهایت با سرویس جدید 7.99 دلاری پشتیبانی شده از تبلیغات استفاده کنید، در هر ساعت محتوا منتظر حدود چهار دقیقه آگهی تبلیغاتی باشید که البته گسترده است. و در نهایت، ما یک خبر خوب داریم. Disney+ تبلیغاتی را در نمایه‌های کودکان نشان نمی‌دهد، که خوب است. در هر صورت، امروز آخرین فرصت شما برای پس انداز است، پس معطل نکنید.

از طریق TechRadar





سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *