کالاف دیوتی یک بازی تیراندازی اول شخص است که در سال 2003 توسعه یافت و منتشر شد. در این بازی متحدان طی ماموریت ها از همدیگر حمایت می کنند و به تغییرات موقعیتی در طول بازی واکنش نشان می دهند. کالاف دیوتی را می توان یکی از موفق ترین فرنچایزهای بازی های ویدئویی در تمام تاریخ به شمار آورد. بازیکنانی که مایل به بازی آنلاین هستند، باید به یک حساب Activision وارد شوند. این اکانت به شما امکان می دهد که حالت های مختلف بازی را در همه پلتفرم ها با دوستان خود بازی کنید. اما اگر شما تازه کار هستید، با یک اکانت جدید نمی توانید با حرفه ای ها رقابت کنید. راه حل سریع و آسان شما خرید اکانت کالاف دیوتی است. اگر می خواهید بیشتر در مورد این بازی و نحوه خرید اکانت آن بدانید با ادامه مطلب سایت محتوا مارکتینگ همراه باشید.

معرفی بازی کالاف دیوتی موبایل

کالاف دیوتی در ابتدا بر روی بازی های مربوط به جنگ جهانی تمرکز داشت. با گذشت زمان این مجموعه بازی های مختلف دیگری پیرامون دوران جنگ سرد، جهان های آینده و عصر مدرن را ارائه کرد. موفقیت روزافزون کالاف دیوتی باعث فروش چشمگیر و محبوبیت بالای این بازی در سراسر جهان گردید. به طوری که این بازی به عنوان پرفروش ترین سری بازی های تیراندازی اول شخص، توسط گینس تایید شده است. بازی کالاف دیوتی به دو بخش عمده چند نفره و بتل رویال تقسیم می شود. اگرچه کنترل ها و ویژگی های بصری این دو مشابه هستند، اما به طور کلی حالت بازی متفاوت خواهد بود. زامبی نیز دیگر حالت بازی است که به صورت محدود ارائه می شود و دائمی نیست.

روش های خرید اکانت کالاف

بازیکنان در طول مسیر خود دستاوردها، مدال ها و امتیازات مختلفی را کسب می کنند. برخورداری از این مزایا تجربه بازی را بهبود بخشیده و شما را در راستای موفقیت بیشتر یاری می کند. هرچند به عنوان یک بازیکن تازه کار، به زمان زیادی برای دستیابی به تمام این موارد نیاز دارید. خبر خوب این است که با خرید یک اکانت سطح بالا، به سرعت می توانید همه امکانات یک بازیکن حرفه ای را به دست آورید. با توجه به تقاضای بالا برای اکانت های این بازی، افراد بسیاری به صورت شخصی اقدام به فروش حساب خود کرده اند. این روش را چندان به شما توصیه نمی کنیم، زیرا ممکن است در دام کلاهبرداران بیافتید. بنابراین چگونه می توانیم یک اکانت واقعی و معتبر کالاف بخریم؟

نکات مربوط به خرید اکانت کالاف دیوتی

خرید اکانت بازی کاری دلهره آور است. بنابراین باید هنگام تصمیم گیری برخی موارد را بررسی کنید تا مطمئن شوید در ازای پول پرداختی، امکانات دلخواه را به دست می آورید. به شما توصیه می کنیم پیش از نهایی کردن خرید خود، فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید:

  • میزان پیشرفت بازیکن
  • مهارت های باز شده کاراکتر بازی
  • سلاح و آیتم های باز شده و در دسترس
  • مقدار امتیاز COD
  • تعداد آیتم های انحصاری لوت باکس
  • برای طراحی سایت و سئو در canseo.ir اقدام نمائید

همچنین این نکته را مدنظر داشته باشید که هرچه این موارد در یک اکانت بیشتر باشند، اکانت مذکور گرانتر نیز خواهد بود.

تاثیر داشتن سی پی کالاف در بازی

امتیازات کالاف دیوتی که به عنوان سی پی شناخته می شوند، مهم ترین بخش این بازی هستند. در واقع سی پی ارز ممتاز درون بازی است که به کمک آن می توانید اقلام مدنظر را خریداری کنید. از جمله مزایای داشتن سی پی عبارتند از:

  • برای خرید یک بتل پس پریمیوم می توانید از سی پی استفاده کنید. با افزایش سطح بتل پس پریمیوم، دوباره مقداری سی پی جدیدی کسب خواهید کرد.
  • اگر می خواهید اقلام کمیابی مانند پوسته ها، کاراکترها و اسلحه ها را خریداری کنید، به سی پی نیاز دارید.
  • باز کردن جعبه ها دیگر مزیت داشتن سی پی است.
  • شما همچنین می توانید وسایل نقلیه جدید را با استفاده از سی پی خود بخرید.

اغلب افراد که قصد تهیه سی پی کالاف را دارند به دنبال تهیه سی پی کالاف ارزان موبایل هستند شما هم اگر جزء این دسته از افراد هستید با مراجعه به لینک درج شده میتوانید از قیمت این محصول مطلع شوید.

قیمت سی پی کالاف موبایل

بازی کالاف دیوتی این امکان را به بازیکنان داده تا هر مقدار سی پی که نیاز دارند را از طریق خود بازی بخرند. قیمت مقادیر مختلف سی پی به صورت دلار در قسمت خرید درج شده است. اما این شیوه برای بازیکنان داخل ایران دشوار و تقریبا غیرممکن می باشد، زیرا نیاز به پرداخت دلاری و حساب بین المللی دارد. این مشکل را برای طرفداران ایرانی کالاف دیوتی برطرف کرده ایم. شما می توانید قیمت سی پی کالاف را مشاهده کنید و به راحتی مقدار مورد نیازتان را بخرید.

راه اندازی وب سایت فروش اکانت کالاف دیوتی موبایل

همچنین اگر از طرفداران بازی فری فایر هستید برای فروش اکانت کالاف دیوتی می توانید سایت طراحی کنید؛ این یک ایده کسب و کار می باشد. و برای طراحی سایت فروشگاهی به “سایت کنسئو” مراجعه کنید. سپس با سئو سایت را بالا بیاورید و فروش کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *