اگر از موسیقی مدرن خسته و خسته شده اید و فقط می خواهید از زمان هایی که از توپ به عنوان ابزار استفاده می شد لذت ببرید، اپل شما را تحت پوشش قرار می دهد. اپل در حال آماده سازی یک برنامه موسیقی جدید فقط برای موسیقی کلاسیک است.

اپل در حال آماده سازی برنامه جدیدی به نام Apple Music Classical است، نسخه ویژه ای از سرویس پخش موسیقی Apple Music خود که صرفاً به موسیقی کلاسیک و آن دسته از آهنگ های دو قرن پیش اختصاص دارد. شما می‌توانید با اشتراک Apple Music موجود خود به این برنامه دسترسی داشته باشید، و هدف آن این است که برنامه‌ای را بیاورید که در مقایسه با برنامه استاندارد Apple Music تمرکز بیشتری روی این نوع موسیقی دارد.

سیب

این برنامه شامل هزاران ضبط با کیفیت بدون افت است و بسیاری از آنها حتی از Spatial Audio نیز پشتیبانی می کنند که مدت هاست به عنوان یکی از بهترین موارد استفاده از این فناوری نام برده می شود. همچنین لیست های پخش و آلبوم های انحصاری و همچنین بیوگرافی آهنگسازان افسانه ای را ارائه می دهد که می توانید هر زمان که بخواهید آنها را تهیه کنید. اساساً، اگر از طرفداران آثار کلاسیک هستید، یا می‌خواهید مرزهای موسیقی خود را گسترش دهید، این یک برنامه خوب برای بررسی است – به خصوص که هزینه اضافی برای شما ندارد.

شما برخی از ویژگی‌ها مانند دانلودهای آفلاین را کنار می‌گذارید، اما در کل پیشنهاد جالبی به نظر می‌رسد. Apple Music Classical در حال حاضر به آیفون محدود شده است، اما نسخه اندروید آن نیز در آینده در دسترس خواهد بود. در حال حاضر به عنوان پیش‌سفارش در App Store فهرست شده است.

منبع: The Verge، App Store






سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *