برای وصل کردن Lambo خود آماده شوید.

لامبورگینی

لامبورگینی رووئلتو 2024 جدید یک سوپراسپرت است که شبیه هیچ خودرو دیگری از طراح معروف سوپراسپرت ایتالیایی لوکس نیست. چرا؟ زیرا همراه با یک موتور V12، سه موتور الکتریکی را نیز در خود جای داده است که با هم ترکیب می‌شوند و 1001 اسب بخار قدرت دارند. و دارای پورت شارژ می باشد.

بله شما آن را درست خواندید. جدیدترین لامبو با قدرت فوق العاده 1001 اسب بخار عرضه می شود. در مقایسه، لامبورگینی آونتادور که جایگزین آن خواهد شد، دارای یک موتور قدرتمند V12 با قدرت 769 اسب بخار است.

لامبورگینی Revuelto (تلفظ rey-WEL-to) مخفف “درهم” است که با توجه به ترکیب موتور احتراق داخلی عظیم و موتورهای الکتریکی هیبریدی کاملاً منطقی است. به گفته لامبورگینی، این کوپه هیبریدی جدید می تواند تنها در 2.5 ثانیه از صفر به 62 مایل در ساعت برسد.

با در نظر گرفتن سیستم محرک هیبریدی کاملاً جدید، کسانی که توانایی خرید Revuelto را دارند می توانند از 13 حالت رانندگی مختلف لذت ببرند. بدیهی است که V12 جادار و هر سه موتور الکتریکی را در یک مسیر ترکیب می کند. حتی یک حالت کروز با سرعت پایین FWD وجود دارد که کاملاً الکتریکی خواهد بود، اما شنیده‌ایم که فقط 6 مایل قبل از تمام شدن باتری آن به شما کمک می‌کند.

با این حال، به لطف موتور دیگر، آن V12، به سرعت در عرض شش دقیقه دوباره شارژ می شود. البته، مالکان می توانند خودرو را در چندین حالت دیگر نیز برانند و از صدای تهاجمی آن V12 لذت ببرند.

به عنوان یک وسیله نقلیه کاملاً جدید، می توانید انتظار تعداد زیادی از ویژگی های فانتزی در داخل و خارج را داشته باشید، از درهای سبک قیچی گرفته تا فضای داخلی شیک. شما متوجه یک صفحه نمایش دیجیتال عظیم 12.3 اینچی برای کابین خلبان خواهید شد، یک صفحه نمایش بزرگ مرکز اطلاعات سرگرمی، و نه این که به صفحه عریض 9 اینچی دیگر برای مسافران اشاره کنیم.

لامبورگینی گفت که Revuelto اولین ابرخودروی خود با سیستم کمک راننده پیشرفته به لطف سنسورها، دوربین‌ها و ابزارهای بی‌شماری خواهد بود. من در مورد کمک به شما در هنگام تغییر خطوط یا فعال کردن کروز کنترل تطبیقی ​​در حین زیپ کردن در اتوبان صحبت می کنم.

متأسفانه، ما اطلاعات زیادی در مورد این وسیله نقلیه نداریم و لامبورگینی نیز تاریخ عرضه یا قیمت دقیقی را اعلام نکرده است. با این حال، گزارشی از اخبار خودرو اروپا می گوید نزدیک به 550000 دلار هزینه خواهد داشت. احتمالاً نمی توانید آن را بپردازید، بنابراین به جای آن این لگو لامبورگینی را تهیه کنید.

از طریق The Verge





سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *