وب سایت های VIP وردپرس برای برندهای با مشخصات بالا و شرکت های بزرگ طراحی شده اند و انتخاب دقیق افزونه یکی از عوامل کلیدی است که به عملکرد و عملکرد استثنایی کمک می کند.

در اکوسیستم وردپرس، بیش از 60000 افزونه موجود برای انتخاب وجود دارد. اما بیایید بهترین ها را برای سایت های VIP وردپرس بررسی کنیم تا قابلیت ها و عملکرد آنها را ارتقا دهیم.

فهرست مطالب

چگونه پلاگین ها در وردپرس VIP کار می کنند

پلاگین ها برای سفارشی کردن سایت مطابق با نیازهای شما حیاتی هستند. پلت فرم VIP وردپرس ارائه می دهد:

  • آزادی نصب افزونه های دلخواه از طریق GitHub، بدون بررسی خط به خط.
  • کنترل بر روی کد خودکار خود، در برابر درخواست‌های کششی در مخزن GitHub، که بازخورد بلادرنگ در مورد مسائل امنیتی و عملکرد کد را ارائه می‌کند، قبل از اینکه هر افزونه را به تولید متعهد کنید، اسکن می‌کند.
  • افزایش ایمنی در برابر بردارهای حمله با حذف امکان تغییر یا ایجاد یک فایل و ارائه یا اجرای آن.
  • انعطاف پذیری برای استفاده از ادغام از شرکای فناوری سازمانی ما.

از آنجایی که افزونه های زیادی برای کاربران موجود است، مهم است که سازگاری و عملکرد آنها را با کد منحصر به فرد خود تأیید کنید.

ما به مشتریان خود اجازه می دهیم تا از ابزارهای اسکن خودکار ما برای بررسی مشکلات احتمالی استفاده کنند و در صورت نیاز از تیم پشتیبانی ما مشاوره بخواهند.

پلاگین های VIP MU

یک نکته مهم افزونه که باید به خاطر داشته باشید: ما به مجموعه ای از پلاگین های ضروری (MU) نیاز داریم (که توسط تیم ما مدیریت و نگهداری می شود) که برای همه برنامه های کاربردی وردپرس VIP مستقر شده باشد. پایگاه کد VIP MU امکان ادغام در زیرساخت پلتفرم VIP را فراهم می کند و عملکردهای ضروری مانند حافظه پنهان و بهبودهای امنیتی را ارائه می دهد.

افزونه های اضافی

فراتر از افزونه های MU، ما به هر دو پلاگین شخص ثالث و توسعه یافته توسط Automattic اجازه می دهیم. اولی توسط سازمان های مختلف در سراسر جهان ایجاد شده است، در حالی که دومی به طور خاص برای وردپرس و پلتفرم VIP ساخته شده است و تحت آزمایش و بررسی امنیتی دقیق قرار می گیرد.

تمام افزونه های موجود در مخزن افزونه WordPress.org را مشاهده کنید.

نصب پلاگین

پلاگین ها را می توان از طریق مخزن wpcomvip GitHub سایت VIP نصب، به روز رسانی یا حذف کرد. در پلتفرم وردپرس VIP، کد از git مستقر می‌شود، که بازگشت به «وضعیت خوب شناخته‌شده» قبلی را در صورت مواجهه با مشکل آسان‌تر می‌کند.

پلاگین های سفارشی را می توان از هر دو بارگیری کرد /plugins directory، یا /client-mu-plugins directoryبسته به رفتار بارگذاری ترجیحی.

معیارهای انتخاب بهترین افزونه برای وردپرس VIP

هنگام انتخاب افزونه‌ها برای وب‌سایت‌های VIP وردپرس، معیارهای خاصی برای اطمینان از عملکرد بهینه و ادغام یکپارچه ضروری هستند. در اینجا عوامل کلیدی برای در نظر گرفتن وجود دارد:

  1. امنیت
  2. سازگاری با پلتفرم VIP وردپرس
  3. به روز رسانی و پشتیبانی منظم
  4. سادگی و قابلیت استفاده
  5. نظرات و امتیازات مثبت کاربران

امنیت

پلتفرم وردپرس VIP – تنها پلتفرم میزبانی وردپرس که دارای گواهی FedRAMP است – امنیت، مقیاس پذیری و عملکرد را در اولویت قرار می دهد. بنابراین، افزونه هایی که انتخاب می کنید نیز باید. افزونه‌های قدیمی‌تر یا آن‌هایی که به‌طور فعال نگهداری نمی‌شوند، می‌توانند امنیت (مثلاً خروجی ضعیف) یا عملکرد (مثلاً جستجوهایی که مقیاس ندارند) به خطر بیاندازند.

اسکن کد افزونه با PHPCS می تواند چنین مشکلاتی را آشکار کند، اما ممکن است نیاز به بررسی دستی کد افزونه نیز باشد.

آنچه باید در مورد امنیت وردپرس سازمانی بدانید

امنیت سازمانی هرگز برای سایت های سازمانی دارای وردپرس، محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای جهان (CMS) مهم نبوده است.

سازگاری با پلتفرم VIP وردپرس

وردپرس VIP با طیف گسترده ای از افزونه ها سازگاری بالایی دارد، اما برخی از آنها می توانند با پلتفرم یا سایر افزونه های نصب شده تداخل ایجاد کنند. بنابراین، آزمایش کامل افزونه‌های جدید و نظارت بر عملکرد آنها در اکوسیستم VIP وردپرس بسیار مهم است.

به روز رسانی و پشتیبانی منظم

افزونه هایی را انتخاب کنید که سابقه به روز رسانی منظم، به موقع و پشتیبانی فعال توسعه دهندگان خود را دارند. این آنها را با آخرین ارتقاء VIP وردپرس و وصله های امنیتی هماهنگ نگه می دارد. یک تیم توسعه پشتیبانی می تواند هر مشکلی را به سرعت برطرف کند و از عملکرد روان وب سایت شما اطمینان حاصل کند.

سادگی و قابلیت استفاده

از آنجایی که برخی از افزونه‌ها پیچیده‌تر هستند و ویژگی‌های داخلی زیادی دارند، مراقب کدهای متورم (اگر خوب انجام نشده باشد) باشید که می‌تواند بر عملکرد تأثیر بگذارد (مثلاً چندین کلاس و ساختار داده در هر درخواست صفحه بارگذاری می‌شوند).

در چنین مواردی، یک بازرسی ساده از کد منبع (باز) ممکن است چند خط کد کاملاً کاربردی را نشان دهد که می تواند مشکل را حل کند (بقیه کد ممکن است غیر ضروری باشد).

نظرات و امتیازات مثبت کاربران

هنگام انتخاب افزونه ها برای وب سایت VIP وردپرس خود، به دنبال بازخورد مثبت و رتبه های بالای کاربران باشید. به نظرات مربوط به سهولت استفاده، قابلیت اطمینان و سازگاری به طور خاص با وردپرس VIP توجه کنید.

بیایید به انواع پلاگین ها و گزینه های محبوبی بپردازیم که عملکرد سایت شما را بهبود می بخشد، از جمله:

  • امنیت
  • کارایی
  • پشتیبان گیری، صادرات و واردات
  • سئو
  • تولید محتوا
  • شخصی سازی و بومی سازی

پلاگین های امنیتی

اینها وب سایت VIP وردپرس شما را در برابر تهدیدات احتمالی تقویت می کنند. اقدامات امنیتی متعددی توسط پلاگین های VIP MU برای همه سایت های وردپرس ارائه شده است، از جمله حفاظت از wp-login.php و xmlrpc.php.

همه سرورهای وب در حالت فقط خواندنی اجرا می شوند. این به محافظت از برنامه های کاربردی روی پلت فرم در برابر بسیاری از اشکال رایج حمله (به عنوان مثال، آسیب پذیری هایی که امکان نصب پوسته های درب پشتی و سایر فایل های مخرب را می دهد) کمک می کند.

به طور کلی، به دلیل اقدامات امنیتی داخلی ارائه شده در پلت فرم وردپرس VIP، احتمالاً به هیچ پلاگین امنیتی اضافی نیاز نخواهید داشت.

پلاگین های امنیتی با ناسازگاری های شناخته شده:

پلاگین های بهینه سازی عملکرد

با افزونه های بهینه سازی عملکرد، سرعت بارگذاری و عملکرد کلی وب سایت VIP وردپرس خود را بهبود بخشید. اینها معمولاً مکانیزم‌های کش، فشرده‌سازی تصویر، کوچک‌سازی اسکریپت و یکپارچه‌سازی شبکه تحویل محتوا (CDN) را برای بهبود تجربه کاربر فراهم می‌کنند.

وردپرس VIP در حال حاضر شامل بسیاری از این ویژگی ها در پلت فرم است، از جمله:

نیازی به افزودن پلاگین های شخص ثالثی که قابلیت های مشابهی دارند وجود ندارد. انجام این کار حتی ممکن است عملکرد سایت را به خطر بیندازد.

محبوب ترین افزونه عملکرد شخص ثالث برای کاربران VIP وردپرس Comprehensive Sitemaps است که شامل تمام ورودی های یک سایت در نقشه سایت می شود. این برنامه برای از بین بردن مشکلات حافظه و مهلت زمانی در هنگام رندر کردن صفحات سنگین نقشه سایت با پست های زیاد طراحی شده است.

پلاگین های عملکردی با ناسازگاری های شناخته شده:

پشتیبان گیری، صادرات و واردات افزونه ها

افزونه‌هایی که برای ایجاد پایگاه داده SQL و پشتیبان‌گیری رسانه‌ها، واردات و صادرات در نظر گرفته شده‌اند، آنطور که انتظار می‌رود در پلتفرم VIP وردپرس کار نخواهند کرد زیرا ابزار از قبل برای موارد زیر وجود دارد:

صادرات/وارد کردن افزونه ها با ناسازگاری های شناخته شده:

افزونه های سئو

با افزونه های سئو، دید و دسترسی ارگانیک سایت خود را به حداکثر برسانید. اینها تولید نقشه سایت XML، بهینه سازی متا تگ، تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی و توصیه های بهینه سازی محتوا را برای کمک به رتبه بندی سایت شما در نتایج موتورهای جستجو ارائه می دهند.

افزونه های محبوب سئو:

  • Yoast SEO: به کاربران کمک می کند محتوای بهتری بنویسند و یک سایت وردپرس کاملاً بهینه داشته باشند.
  • رتبه سئو ریاضی: دسترسی به ابزارهای مهم برای بهبود سئو و جذب ترافیک بیشتر به وب سایت شما را فراهم می کند.

توجه داشته باشید: متأسفانه، Yoast همچنین برای سایت‌های بزرگتر مشکل ایجاد می‌کند، زیرا مقیاس خوبی ندارد. در صورت هرگونه سوال با تیم پشتیبانی خود تماس بگیرید.

تولید و بهینه سازی محتوا

با قابلیت‌های اضافه شده از افزونه‌ها، محتوا را یکپارچه و به راحتی ایجاد کنید. در حالی که ویرایشگر بلاک وردپرس و سایر ابزارهای مدیریت محتوا در سایت های VIP وردپرس تعبیه شده است، مشتریان ما اغلب این توانایی ها را با افزونه های اضافی افزایش می دهند.

افزونه های محتوای محبوب:

  • Co-Authors Plus: چندین خط توسط نویسنده را فعال می کند تا به پست ها، صفحات و انواع پست سفارشی اختصاص داده شود.
  • جریان ویرایش: همکاری تیم تحریریه در وردپرس را بهبود می بخشد. ویژگی‌ها شامل وضعیت‌های سفارشی، تقویم، و نظرات تحریریه است.
  • وبلاگ زنده: سایتی را قادر می سازد تا پوشش رویداد زنده را برای مخاطبان گسترده و پراکنده میزبانی کند.
  • Maintenance Mode: تا زمانی که تعمیر و نگهداری سایت کامل نشود، یک سایت به طور موقت برای ترافیک عمومی غیرقابل دسترسی است. در حالی که افزونه فعال است، می توان یک الگوی صفحه سفارشی و پیام رسانی به کاربران ارائه کرد.
  • Syndication: محتوا را به و از سایت های وردپرس منتقل می کند.
  • Zoninator: گروه بندی های سرپرستی شده از داستان های مرتبط را در یک سایت وردپرس نمایش می دهد.

شخصی سازی و بومی سازی

افزونه‌های خودکار می‌توانند تجربیات شخصی‌سازی شده کاربر را ارائه دهند و سایت شما را به چندین زبان ترجمه کنند.

""

پلاگین های شخصی سازی محبوب:

  • VIP Go Geo Uniques: محتوای خیاطی برای بازدیدکنندگان سایت بر اساس کشور به کشور ارائه می شود.
  • Parse.ly’s Recommendations API: بلوکی ایجاد می کند که محتوای مرتبط را بر اساس صفحه/پستی که در حال حاضر مشاهده می کنند به کاربران توصیه می کند. فقط برای مشتریان Parse.ly در دسترس است.
  • MultilingualPress: یک شبکه ترجمه سریع در چند سایت وردپرس ایجاد می کند.
  • TranslatePress: با پشتیبانی کامل از WooCommerce و صفحه سازها، کل سایت شما را مستقیماً از قسمت جلو ترجمه می کند و چند زبانه می شود.
  • Google Translate: کپی را ترجمه می کند تا وب سایت شما را چند زبانه کند.

توجه داشته باشید: MultilingualPress برای استفاده در وردپرس VIP به راه حلی نیاز دارد. با سوالات خود با تیم پشتیبانی خود تماس بگیرید.

راهنمای محلی سازی وردپرس سازمانی

دستیابی به شخصی سازی سایت یک هدف مطلوب است و از طریق VIP وردپرس آسان تر می شود.

افزونه های تجزیه و تحلیل و ردیابی

عملکرد سایت و محتوای خود را با افزونه های تجزیه و تحلیل و ردیابی اندازه گیری و تجزیه و تحلیل کنید. این ابزارها به‌طور یکپارچه با ابزارهای تحلیلی محبوب ادغام می‌شوند و بینش‌های ارزشمندی در مورد رفتار کاربر، منابع ترافیک، تبدیل‌ها و موارد دیگر ارائه می‌دهند.

افزونه های محبوب تجزیه و تحلیل:

  • تجزیه و تحلیل محتوای Parse.ly: بخشی از وردپرس VIP، Parse.ly به طور یکپارچه با پلتفرم ادغام می‌شود و داده‌هایی را که برای بهینه‌سازی کارشان نیاز دارند به کل تیم شما ارائه می‌دهد.
  • کیت سایت Google: این راه حل یک مرحله ای به استقرار، مدیریت و دریافت اطلاعات از ابزارهای کلیدی Google کمک می کند.

پلاگین های تجارت الکترونیک

برای وب سایت های VIP وردپرس با قابلیت تجارت الکترونیک، افزونه هایی را انتخاب کنید که ویژگی های جامعی را برای مدیریت محصولات، پردازش پرداخت ها و بهینه سازی تجربه خرید آنلاین ارائه می دهند. به دنبال راه‌حل‌هایی باشید که دروازه‌های پرداخت امن، مدیریت موجودی، و صفحات محصول قابل تنظیم را ارائه می‌دهند.

WooCommerce به دلیل انعطاف پذیری و گزینه های سفارشی سازی، محبوب ترین راه حل تجاری در وردپرس VIP است. مشتریان تشویق می شوند که اسناد تکمیلی را برای اجرای WooCommerce در پلتفرم VIP بررسی کنند.

انعطاف پذیری + قابلیت اطمینان

انتخاب بهترین افزونه ها برای وب سایت VIP وردپرس برای ارائه یک تجربه کاربری استثنایی بسیار مهم است. درک تفاوت های ظریف اجرای افزونه در وردپرس VIP، از جمله معیارهای شخص ثالث، یکپارچگی یکپارچه را تضمین می کند.

در صورت شک، با تیم پشتیبانی VIP وردپرس خود تماس بگیرید.

مشتری نیستی؟ یک دمو رایگان برنامه ریزی کنید تا ببینید آیا وردپرس VIP برای شما مناسب است یا خیر.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *