موارد متعددی از کسب‌وکارها وجود دارد که تمام نظرات خود را که طی سال‌ها در فهرست‌های نمایه کسب‌وکار Google خود به دست آورده‌اند، از دست داده‌اند. به نظر می‌رسد این مشکل مربوط به اعمال خودکار ویرایش‌های پیشنهادی Google از وب در فهرست‌های نمایه کسب‌وکار است، که به نوبه خود می‌تواند یک CID جدید برای آن فهرست کسب‌وکار ایجاد کند و با آن، بررسی‌ها از فهرست کسب‌وکار جدا می‌شوند. در نتیجه، وقتی به فهرست کسب‌وکار در جستجوی Google یا Google Maps نگاه می‌کنید، نظرات دیگر وجود ندارند.

گزارش. مایک بلومنتال مسائل را پوشش داد با جزئیات بیشتر در جایی که او موارد متعددی از ناپدید شدن نظرات کسب‌وکارها را یک شبه از نمایه‌های کسب‌وکارشان در Google Maps و Google Search مستند می‌کند. مایک گفت که وقتی ویرایش‌های پیشنهادی به‌طور خودکار اعمال می‌شوند، Google CID‌های فهرست کسب‌وکار، شناسه منحصربه‌فرد فهرست کسب‌وکار را تغییر می‌دهد. این تغییر باعث می‌شود که نظرات به CID قدیمی بچسبند و به CID جدید منتقل یا منتقل نشوند.

بررسی ها ناپدید می شوند. وقتی CID جدید ایجاد می‌شود، Google بررسی‌ها را به آن CID منتقل نمی‌کند و بنابراین به نظر می‌رسد همه نظرات از فهرست نمایه کسب‌وکار ناپدید می‌شوند. در واقعیت، بررسی‌ها هنوز وجود دارد، اما در فهرست نمایه کسب‌وکار قدیمی و نه در فهرست جدید.

چه کاری می توانی انجام بدهی. شما باید CID قدیمی خود را با استفاده از Google Gatherup گرفته و مستند کنید بررسی لینک ژنراتور کروم پسوند یا مبدل رایگان Google CID Pleperهمانطور که مایک گفت. اسکرین شات بگیرید یا نظرات خود را در نوعی پایگاه داده ذخیره کنید، برخی حتی ایمیل هایی را که از نمایه های کسب و کار Google دریافت می کنند همراه با نظرات بایگانی می کنند.

اگر این اتفاق برای شما افتاد، می‌توانید به Google بگویید که CID شما تغییر کرده است و بررسی‌ها منتقل نشده‌اند. اگر خوش شانس باشید، یا Google می تواند CID قدیمی شما را برگرداند یا ممکن است نظرات را منتقل کند.

بهترین کار این است که از ایمیل هایی که در مورد ویرایش های پیشنهادی دریافت می کنید مطلع بمانید و در صورت نادرست بودن آنها را تأیید نکنید، در صورتی که لیست نمایه کسب و کار خوبی داشته باشید احتمالاً نادرست هستند.

چرا ما اهمیت می دهیم. بررسی‌های فهرست‌های محلی شما می‌تواند رگ حیاتی برای کسب و کار جستجوی Google و Maps محلی شما باشد. بسیاری از جستجوگران قبل از تماس با کسب و کار به نظرات نگاه می کنند، بسیاری قبل از ثبت سفارش و قبل از رانندگی به محل شما به نظرات نگاه می کنند و برخی حتی پیشنهاد می کنند که نظرات در رتبه بندی های جستجوی محلی Google نقش داشته باشند. اگر نظرات شما ناپدید شوند، می تواند ضرر بزرگی برای کسب و کار باشد.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

بری شوارتز

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *