جردن گلور / How-To Geek

متا احتمالاً شرکتی است که در حال حاضر در خط مقدم VR قرار دارد. خرید شرکت Oculus در سال 2014 جایگاه آن را در زمینه در حال رشد آن زمان تضمین کرد. در حال حاضر، اشتراک ها چیزی است که داغ است – و متا به تازگی اشتراک VR خود را راه اندازی کرده است.

متا به تازگی Quest+ را راه اندازی کرده است، اشتراک جدیدی که به شما امکان می دهد هر ماه به دو عنوان VR دست انتخاب شده دسترسی داشته باشید. اگر شما یک هدست Quest داشته باشید بسیار خوب است، اما واقعاً محتوای زیادی برای بررسی آن ندارید. با این حال، فقط تا زمانی که به پرداخت ادامه می دهید، دسترسی به بازی ها را حفظ می کنید. اگر اشتراک را متوقف کنید و بعداً دوباره ثبت‌نام کنید، دوباره به همه بازی‌های ادعاشده خود دسترسی پیدا خواهید کرد.

بهترین بخش این است که قیمت نسبتاً ارزانی نیز دارد. برای ماه اول خود، می توانید از یک نوع آزمایشی مقدماتی 1 ماهه با قیمت 1 دلار استفاده کنید. از آنجا، می‌توانید 7.99 دلار در ماه برای دسترسی به این سرویس بپردازید یا 59.99 دلار در سال بپردازید – که تا حدود 5 دلار در ماه می‌رسد و اگر بخواهید در بلندمدت به آن متعهد شوید، پس انداز قابل توجهی را به همراه خواهد داشت.

اگر می‌خواهید قبل از متعهد شدن به یک اشتراک طولانی‌مدت، آن را تکرار کنید، حتماً نسخه آزمایشی اولیه 1 دلاری خود را قفل کنید.

منبع: متا






سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *