جاستین دوینو / How-To Geek

اسنپدراگون 8 نسل 2 بسیاری از گوشی های هوشمند پرچمدار مجهز به اندروید را که در سال 2023 عرضه شدند، تامین می کند، اما کوالکام نسخه اورکلاک شده تراشه را فقط برای گوشی های هوشمند سامسونگ ساخته است. با این حال، اکنون به نظر می رسد که تراشه فقط سامسونگ ممکن است برای مدت طولانی فقط در سامسونگ باقی بماند.

نوبیا، یک سازنده چینی گوشی‌های هوشمند که همچنین مالک برند گوشی‌های هوشمند بازی Redmagic است، تیزری منتشر کرده است که تأیید می‌کند گوشی بعدی آن، Redmagic 8S Pro، مجهز به نسخه پیشرو اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود. این تراشه دقیقاً همان سرعت ساعت Snapdragon 8 Gen 2 برای Galaxy را دارد، تراشه ای که طیف تلفن های هوشمند گلکسی S23 را تامین می کند، بنابراین می توان تصور کرد که دقیقاً همان سیلیکون است.

نوبیا / ویبو

ما نمی دانیم که آیا “نسخه پیشرو” برندی خواهد بود که کوالکام برای این تراشه در بازارهای دیگر استفاده خواهد کرد یا خیر – بالاخره این یک تیزر برای تلفنی است که هدفش بازار چین است. ممکن است فقط با نام Snapdragon 8+ Gen 2 عرضه شود. اما این حرکت کاملاً تعجب آور نیست.

سامسونگ احتمالاً قراردادی را با کوالکام امضا کرده است که تراشه را برای چند ماه در انحصار شرکت کره‌ای قرار می‌دهد بدون اینکه برنامه انتشار منظم کوالکام را مختل کند – هر چه باشد، کوالکام نسخه‌های اورکلاک شده «plus» تراشه‌های خود را به‌عنوان نسخه میان‌دوره‌ای عرضه می‌کند. سالها حالا

باید ببینیم که آیا گوشی های هوشمند بیشتری با این تراشه ظاهر می شوند یا خیر و آیا هر کدام از آنها به سمت بازار ایالات متحده می روند یا خیر.

منبع: Weibo (به زبان چینی)
از طریق: Android Authority






سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *