ما مفتخریم که از Studio Science به عنوان یک شریک آژانس جدید استقبال می کنیم.

اخیراً به عنوان “امیدبخش ترین ارائه دهنده راه حل های تجربه دیجیتال 2022” توسط بررسی CIO، آنها یک مشاوره طراحی مدرن هستند که با شرکت های صنعتی و فناوری تعریف می کنند تا چالش های تجاری را از طریق طراحی انسان محور حل کنند.

برای بیش از 25 سال، Studio Science به مشتریانی مانند Salesforce، Simon Property Group و Cummins کمک کرده است تا با شناسایی فرصت‌هایی برای طراحی تجارب بهتر برند، محصول و تجارت الکترونیک، به رشد قابل توجهی دست یابند.

از طراحی برند گرفته تا ارتباطات بصری و طراحی محصول دیجیتال تا راه‌حل‌های تجارت الکترونیک B2B، استودیو ساینس به عنوان توسعه تیم‌های مشتریان خود کار می‌کند و رویکردی جامع برای طراحی هر نقطه تماس در طول سفر مشتری اتخاذ می‌کند.

متدولوژی سه جانبه و سخت کوش آنها – ارزیابی و شناسایی نیازهای مشتری به عنوان مرحله اول، توسعه راه حل های متمرکز بر انسان، راه اندازی کارآمد آن راه حل ها – باعث صرفه جویی در زمان و منابع گسترده سازمان ها می شود.

پیشنهادات VIP وردپرس اصلی Studio Science:

  • طراحی سفر و تجربه
  • طراحی تجربه کاربری (UX) و رابط کاربری (UI).
  • ساختار اطلاعات
  • Wireframes و تست کاربر
  • راهنمای طراحی بصری و سبک
  • استراتژی و طراحی یکپارچه فناوری دیجیتال
  • معماری پلت فرم فناوری

به عنوان یک شریک VIP وردپرس، ما به جامعه‌ای می‌پیوندیم که می‌دانند این ویژگی‌های یک وب‌سایت نیست که شرکت‌ها را در بازار متمایز می‌کند، بلکه کل تجربه کاربر نهایی است. این رابطه به ما این امکان را می‌دهد تا به شرکت‌ها کمک کنیم تجربیات دیجیتالی بهتری ارائه دهند که باعث رشد مقیاس‌پذیر می‌شود.»

– کریس بلی، معاون بازاریابی استودیو ساینس

– کریس بلی، معاون بازاریابی استودیو ساینس

درباره مشارکت Studio Science با WordPress VIP بیشتر بدانید.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *