فرمت‌های محتوای پیوند ساختمان Shutterstock 323456492 800x450

چه فروش به کسب و کار و چه به مصرف کنندگان، خریداران نیاز به دسترسی به انواع مختلف محتوای محصول – دارایی های بصری هیجانی و اطلاعات عینی دارند. این به آن‌ها کمک می‌کند هنگام تصمیم‌گیری برای خرید، اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند.

ارائه این تجربه به ابزارهای مدیریت دارایی دیجیتال (DAM) و مدیریت اطلاعات محصول (PIM) نیاز دارد.

به این وبینار بپیوندید و بیاموزید که چگونه می توانید یک نمای 360 درجه از محتوای محصول خود ایجاد کنید تا تجربیاتی ایجاد کنید که مشتریان خود را در وب سایت ها، رسانه های اجتماعی، تبلیغات دیجیتال، بسته بندی، نمایشگرهای داخل فروشگاه و موارد دیگر توانمند می کند.

ثبت نام امروز برای “با یک استراتژی محتوای 360 دیدگاه، اعتماد مصرف کننده ایجاد کنید.” ارائه شده توسط Acquia.


برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه بازاریابی محتوا/تحریریه، در حوزه بازاریابی، فناوری، مالی، تولید و صنایع بازی است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *