حریم خصوصی داده SS 1416399944 1920x1080 1 800x505

با نابودی اجتناب‌ناپذیر کوکی‌ها، بازاریابان به دنبال راه‌هایی برای ارائه تجربیات شخصی‌شده با رضایت کاربر هستند، همه اینها بدون به خطر انداختن راحتی یا امنیت. امروزه، بسیاری به جعبه ورود به سیستم به عنوان اولین گام حیاتی در اجرای یک استراتژی موثر داده شخص اول روی می آورند. این دیگر فقط یک نیاز امنیتی نیست – اکنون دریچه ای برای تجربه کاربری دیجیتال برند آنها است.

به سلمان لادا، مدیر ارشد بازاریابی محصول از Okta بپیوندید، زیرا او تکنیک‌هایی را به اشتراک می‌گذارد که تیم‌های بازاریابی و دیجیتال می‌توانند از آنها برای حذف اصطکاک از تجربه ورود خود استفاده کنند – که منجر به بهبود کسب، حفظ و افزایش درآمد می‌شود.

ثبت نام امروز برای «استراتژی داده‌های شخص اول خود را شروع کنید» ارائه شده توسط Okta.


برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *